![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij betogen in Brussel op 9/11? | |||
Ja, ik ga betogen tegen de islamisering van Europa |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Ja, ik ga betogen omdat ik tot extreemrechts behoor |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, ik ben zelf een moslim! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Nee, ik ga tegenbetogen want ik hoor tot extreemlinks |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alleszins al één zeer vreedzame betoger.
![]()
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Ik ben benieuwd of dhimmie Thielemans ook zoveel politiemacht gaat laten uitrukken en hen gewelddadig zal laten optreden bij de volgende illegale betoging van uitgeprocedeerde asielzoekers en andere illegalen.
In elk geval blijven de linkse media volharden in de boosheid door verkeerdelijk over een 'anti-islam'betoging te spreken en te schrijven, terwijl het al lang duidelijk is dat het om een anti-islamiseringsbetoging gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Maes_P : 11 september 2007 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Vanhecke werd gearresteerd door de Brusselse politie. Op het VRT-nieuws kon je zien dat hij zich goed verzette tegen de agenten. Die momenten tonen aan dat in mensen zoals hem nog steeds het NSV!-vuur brandt. Niet plooien en de wil doordrijven, trots alle tegenstanders en wettelijke dictaten.
Verzet tegen arrestatie, verboden betoging (ook al ben ik geen fan van deze betoging), ik zou zowaar terug hoop krijgen in het Vlaams Belang.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 11 september 2007 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uhu; 'k zag net ook de beelden.
Indrukwekkend, wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() ZELFS de reportster van de VRT kon er niet aanujit waarom de mensen werden opgepakt. De mensen voldeden aan de voorwaarden waar voordien naar geïnformeerd was door dizelfde VRT...
Thielemans zal een slag willen halen hebben, maar dit was dan duidelijk een slag in het water. Politici oppakken die vreedzaam op een openbare plaats staan in Brussel, maken zich niet erg schuldig aan overtredingen, zeker geen waarvoor arrestatie kan goedgepraat worden. Als hoofd van de politie draagt hij alle verantwoordelijkheid, en zal zich dan ook wel moeten verantwoorden... BTW : volgens de VRT : een 200 tal vreedzame betogers...
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechtstreeks nieuws vanop Schumann:
IEDEREEN wordt nu opgepakt. Bereden politie is ingezet. GEEN EXTREEM RECHTS te zien. Een moslim in groot pamflet: muts+lang soepkleed mag rustig iedereen aanspreken, mensen met tshirts: "stop de islamizering van Europa" worden OPGEPAKT. heel veel INTERNATIONALE betogers: uit alle landen van de Europese Unie, maar iedereen die een vlag bij zich heeft wordt OPGEPAKT. GELUKKIG is er heel veel internationale pers, zodat de desinformatie die we hier te slikken krijgen kan doorprikt worden. Gespot door mijn correspondent: Coveliers (och gut, verkeerde partij), De Donnea (hoezo? ook extreem rechts?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 september 2007 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Rode Burcht van De VRT steunt jullie.
De volgende keer iets vriendelijker zijn, dus. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrij verkeer van personen in Europa ... behalve in de hoofdstad van Eurabia waar rooie dhimmie-burgemeesters beven en knikken voor de bevelen en fatwa's van de islamitische verrijkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 11 september 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 11 september 2007 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil trouwens een grappige parallel trekken naar de overwegend anarchistische betoging van een tijd geleden waar er ook excessief geweld werd gebruikt en waar een groot deel van dit forum laaiend enthousiast over was.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() Reken maar dat dit een deuk in het imago van het Brusselse gemeentebestuur en in grootste mate voor Thielemans van de PS. De mensen vinden zulke arrestaties nu eenmaal niet netjes. Overigens gezien dat de politieman die De Winter moest oppaken het precies deed tegen zijn zin?
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Volgens de 'verdraagzamen' moet geweld zeker kunnen op diegenen die niet slaafs de progressieve regimedictaten en -dogma's volgen.
Ze beginnen zich steeds beter te assimileren naar het voorbeeld van hun allahtone verrijkers. Die staan ook snel met geweld klaar als afvalligen zich manifesteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je aan een verboden betoging deelneemt, hoef je nadien niet komen mopperen over de gevolgen.
Ik heb ooit nog aan een verboden "anti atoommars" deelgenomen, wel daar heb ik ook een tik van een matrak gekregen.
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel hangt uiteraard af wie betoogt, volgens extreemrechts.
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paar Belangers minder, 't had toch niet uitgemaakt. Autoritaire zak.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er dan geschoten ?? Je weet goed genoeg dat het Dewinter en C° vooral te doen was om Thielemans te tergen en uit te dagen. Mij goed, maar dan achteraf niet mopperen als die reageert.