![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() In België komen die jongens uitrusten/zich verstoppen & manschappen ronselen. Het is een achterhoede-basis. Daarom zijn er ook nog geen bomaanslagen gepleegd.Maar maak u niet druk: ook dat zal nog wel komen.Zoals Frankrijk, Spanje en Engeland er reeds aan moesten geloven."Gewone" racistische moorden hebben we anders al gehad. Zie de Guido DeMoor gebeurtenis.
Laatst gewijzigd door forumspook : 5 oktober 2007 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Of ik daar op zit te wachten speelt niet de minste rol.Trouwens, u vergist zich: liever zou ik ongelijk krijgen.Zelfs als mannekkes zoals u -en erger-dan triomfantelijk kunnen rondbazuinen dat ik niet weet wat ik vertel.
De toekomst zal het zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Dat zijn zo van die fantasieen van mensen die niets van wapens kennen. Zeg nu zelf, een telefoonboek eruit schieten, bij dat klein kind, dan vliegt die toch in twee stukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij speelt het een grote rol dat gij zit te wachten op een aanslag. Als het zover is zit gij gewoon te schuimbekken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet dat even tegenvallen voor Abba Kovner. Straks houdt hij er nog een depressie aan over. De luchtbel werd sneller doorprikt dan gehoopt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze had een borstprothese en dat heeft haar leven gered
Laatst gewijzigd door fox : 5 oktober 2007 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En for future reference: de eerstvolgende keer dat je me beledigt, zal ik niet aarzelen om je op gepaste wijze te rapporteren. Mensen die zich al scheldend een weg banen doorheen deze fora, verzieken de sfeer voor iedereen en ik beschouw het als mijn morele plicht om dergelijk wangedrag (na een eerlijke verwittiging) aan te klagen. 't Is maar dat je het weet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
aan het adres van Bentjes vriendin: Citaat:
En hier slaagt ge erin 1 miljoen mensen te beledigen: Citaat:
Maar goed, ik zal erop letten u edele niet meer op de lange tenen te trappen. Gij ook een beetje respect, dan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Carl toch... Je valt voortdurend door de mand jongen. Heb je dat nog niet door? Wij wel hoor. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Van der Velpen is nu haar advocaat, dezelfde die het VB een hak zette door haar vzw's te laten veroordelen voor het aanzetten tot racisme en discriminatie en aldus de luchtbel van het VB vakkundig doorprikte (ze zijn er nog altijd niet goed van). Het ging niet zo snel want het VB heeft dat proces 4 1/2 laten aanslepen met allerlei spitsvondigheden. Eind goed al goed.
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 5 oktober 2007 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Die advokaat denkt dat hij er nu vanaf is precies, hij weet precies niet dat hij nu op de lijst staat. Belgie, of beter progressief belgie gaat die wel weten vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Nee, niet wegens racisme maar wegens moord met voorbedachte rade met racisme als motief. Dat motief werd hem natuurlijk in gepapt door zijn familie die nagenoeg allen in het Vlaams Belang actief zijn en/of in dezelfde racistische vijver vissen.
|
![]() |
![]() |