Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2007, 13:29   #141
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fb718882 Bekijk bericht
Er heeft niemand opdracht gegeven om te schieten ? Letterlijk niet , nee . Maar HVT heeft wél geschoten . Op " mensen die hier niet thuis horen " . Hij heeft één vrouw " die hier niet thuishoort " vermoord , één vrouw " die hier niet thuishoort " zwaar verwond , één klein kind vermoord , omdat dat kind in het gezelschap was van " een vrouw die hier niet thuishoort " . Wanneer een niet-zo-heel-labiel persoon dag in dag uit verneemt dat een bepaald soort medemensen " hier niet thuis hoort " , is het niet verwonderlijk dat op een gegeven moment de boel ontploft . De dader is hieraan uiteraard schuldig , maar diegenen die hem voortdurend hebben wijsgemaakt dat Oulematou en Songül " hier niet thuishoren " , zijn zonder twijfel medeverantwoordelijk . En het is wraakroepend onrechtvaardig dat deze medeverantwoordelijken hiervoor niet gestraft zullen worden .
Afgaande en de lijn doortrekkend op uw praat, is dat dan de reden dat kansarme allochtonen vinden dat ze onder deze noemer autochtonen kunnen terroriseren, lastigvallen en vermoorden door de voordurende politiek correcte progressieve zever dat er hier zoveel racisme en discriminatie tegenover allochtonen bestaat. Zou de moord op een Momaerts, GDM en anderen, het folteren van een bejaarde vrouw allemaal de oorzaak zijn door de haat tegen autochtonen aangebracht door de progressieve pc, dus uw verkozenen. Wat denkt u, moet men paars en gevolg voor de rechter brengen?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 15 oktober 2007 om 13:29.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 13:29   #142
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er zich nooit meer zo'n drama afspeelt. Maar mocht het toch weer gebeuren, dan mag het van mij gerust UW kop zijn die eraf wordt geknald.
U ziet het: u bent geen haar beter als HVT: Iemand pest u, een héél klein beetje, op een forummekke, door iets te zeggen dat u niet bevalt, en *Pang*! U wilt hem reeds dood zien, met een kogel door zijn kop!
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 13:29   #143
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
En waar zouden ze hun mosterd gehaald hebben? Bij Guyke ("Mein Ka.." sorry, "2e Burgermanifest")
't zal eerder bij Rosenberg en Goebbels zijn.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 13:30   #144
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Ik ga volledig akkoord, maar dan moet je het ook doortrekken, is het dan de schuld van het VB?
Neen, het is de schuld van hemzelve, of gewoon de fout van zijn "rationeel denken".
Zo zou het dus idd kunnen dat hij evengoed door iets anders getriggerd werd, of andere mensen door nog iets anders.
Zo kun je achter elke gebeurtenis iets beginnen zoeken.
Ik hou het gewoon liever bij: het is een gestoord persoon die onterecht een richtlijn zag in een legitieme partij
Had ik het niet over schuld van de dader en medeverantwoordelijkheid van diegenen die verklaren dat " dat soort hier niet thuishoort " ?
Voor de rest kan ik met je wel grotendeels akkoord gaan :bijvoorbeeld van het internaat gestuurd worden zal zonder de minste twijfel wel een serieuze schok teweeggebracht hebben . Maar dat vergoelijkt de feiten natuurlijk niet .
fb718882 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 13:33   #145
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Volgende keer ne witte babysitter pakken. Blijve langer leven.
Kijk daar:HVT2...
copycat
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 13:34   #146
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan u uiteraard niet tegenspreken alvorens u hebt uitgelegd wat er precies "racistisch" aan is. En waar het "minderwaardigheidscomplex" precies zit.
Bedankt. Ik stelde de vraag omdat ik benieuwd ben naar de reactie van mensen die vinden dat je pas Vlaams bent als je tot het Eigen Volk behoort, en vice versa. En wat zij vinden van een Vlaamse familie die bewust kiest voor een Afrikaanse nanny om hun kind nota bene een Franstalige opvoeding te geven.
Onnozel vind ik zoiets. Dat is het moeilijk maken voor dat kind.
Oud 15 oktober 2007, 13:35   #147
fb718882
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik vind dat er inderdaad een openbare boekverbranding moet plaatsvinden van de 2e Burgermanifesten van Verafstoot. Het zet aan tot geweld!
Stel het eens voor aan uw medefeldwehbels hier . Ge weet maar nooit . Kunnen jullie een groot , heidens , lekker warm vuur maken in de winter . ( De Winter , HAHA ! )
Oud 15 oktober 2007, 13:35   #148
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Of van u eigen mischien?Duimzuigerij?
de moeder. stond in de gazet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 13:35   #149
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Klinkt redelijk discriminerend ... Een Vlaamse babysit wilden ze dus niet omdat die in hun ogen niet goedlachszijn , niet van muziek houden, geen frans kennen en hun dochter niets had kunnen bijbrengen ???
Blijkbaar, ofwel heeft Drosophila de boodschap wat "aangepast" aan zijn eigen kraam. Dat kan ook.
Oud 15 oktober 2007, 13:37   #150
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Vind je dit nu niet zelf zwak? Die tragische gebeurtenissen zo voor je politieke kar spannen? Ik kan begrijpen dat je het niet zo hebt op het VB of nationalisten in het algemeen, maar de dood van dat meisje gebruiken om je "zaak" te propageren vind ik er nu toch wel over.
Normale handelswijze voor iemand van zijn soort mischien?
Oud 15 oktober 2007, 13:39   #151
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik geef jullie een koekje van eigen deeg.
vreet uw koekjes zelf op.Wij eten geen space cakes, en zeker niet als u die klaargemaakt hebt.
Oud 15 oktober 2007, 13:39   #152
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel het eens voor aan uw medefeldwehbels hier . Ge weet maar nooit . Kunnen jullie een groot , heidens , lekker warm vuur maken in de winter . ( De Winter , HAHA ! )
Is dat vanuit uw kristelijke instelling dat u ons heiden noemt?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 13:41   #153
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
't zal eerder bij Rosenberg en Goebbels zijn.
Wie zijn dat?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 13:44   #154
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er zich nooit meer zo'n drama afspeelt. Maar mocht het toch weer gebeuren, dan mag het van mij gerust UW kop zijn die eraf wordt geknald.
Awel, men zou denken, progressief links dus tegen alle vormen van geweld en wat lezen we hier. Juist, ze vallen weer door de mand. Moeilijk nietwaar u willen voordoen voor iets wat u niet bent en nooit zult zijn hé verdraagzaam en democraat.

En juist, laat ons hopen dat zulk drama zich nooit meer voordoet. Maar er als eens aan gedacht waar u als lijkenpikker dan terecht moet om uw haat tegen personen die niet de dader zijn, maar enkel uw mening niet delen te verkondigen. Gaat moeilijk worden nietwaar, stel u voor het alleen moeten doen met een "waarheid" een begrip dat vreemd is aan links.

Kunt u misschien omscholen en het lot van de autochtonen aantrekken die het slachtoffer zijn geworden en nog zullen worden van uw "kansarme" allochtonen. Dan zou het kunnen dat u nog een verdere toekomst als lijkenpikker te gaan hebt.

Oud 15 oktober 2007, 13:49   #155
fb718882
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Juist! En 't zijn zulke gasten die Verafstoot voor zijn kar wilde spannen.
Ik begin te vrezen dat u Verhofstadt toch verwart met iemand anders hoor ! Dementie begint met het verlies van de korte memorie , en het is onomkeerbaar . Allez 't beste ermee .
Oud 15 oktober 2007, 13:55   #156
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Tjah, ons eigen volk (gereïncarneerd in Hans VT) heeft besloten zijn geweer leeg te schieten op deze Luna. Hansworst vond dat Luna een nestbevuiler was, althans toch haar ouders want ik denk dat ze daar verder weinig mocht en kon over te beslissen hebben gezien haar leeftijd.

"Ik ga tien of vijftien maroeffen doodschieten als ze mij hier buiten gooien"

Daarop deed hij iets wat door het internaat was verboden: een sigaret opsteken in zijn kamer en vloog buiten. Het motief werd geboren: rookverbod! Getverdemmese!

Kort samengevat: de tabaksindustrie is de ware schuldige van deze zinloze slachting. Beter zo?

Ik mag op mijn werk ook niet roken. Wacht maar als ze mij ooit zouden betrappen op het stiekem roken van mijn sjekkie en me daarvoor wensen te sanctioneren. Ik weet wat mij te doen staat!
Wat een ongelofelijk zever weer, abba
Oud 15 oktober 2007, 13:56   #157
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begin te vrezen dat u Verhofstadt toch verwart met iemand anders hoor ! Dementie begint met het verlies van de korte memorie , en het is onomkeerbaar . Allez 't beste ermee .
Dank u, maar wie was u nu ook alweer?
neen, volgens mij heeft Verhofst in zijn 2e BM zelf opgeroepen tot haat:
Citaat:
“De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijke debat zonder dewelke geen openbare samenleving mogelijk is”.
Citaat:
“Is de zaak-Rushdie niet het ultieme bewijs van de onmogelijkheid van de islam zich in te passen in onze samenleving? Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?”
Citaat:
Het gaat erom net als in de Noord-Amerikaanse samenleving het geval is, de overwegend islamitische migranten de bij ons geldende levenswijze en waarden te doen aanvaarden. (…) Zij die bij het integrisme en fundamentalisme willen blijven, moeten de kans krijgen om terug te keren naar het land van herkomst
Oei, deportatie? en neenee, dat zijn niet de woorden van FDW....

Laatst gewijzigd door sn00py : 15 oktober 2007 om 13:58.
Oud 15 oktober 2007, 13:56   #158
fb718882
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Is dat vanuit uw kristelijke instelling dat u ons heiden noemt?
Niet echt kristelijk , nee . 't Begint óók met een K , maar kristelijk zou ik het niet zo direct willen noemen , nee . Waarom wilt u dat eigenlijk weten , is dat relevant ?
Oud 15 oktober 2007, 13:59   #159
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet echt kristelijk , nee . 't Begint óók met een K , maar kristelijk zou ik het niet zo direct willen noemen , nee . Waarom wilt u dat eigenlijk weten , is dat relevant ?
Krishna? Mogen we het weten?
Oud 15 oktober 2007, 14:01   #160
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Aangezien de groene jongens en meisjes verwittigen voor de opwarming van het klimaat zou het kunnen dat we misschien een zachte winter tegemoet gaan. Dus laat ons stellen dat we dat groot vuur niet hoeven te maken. Moest het toch nodig zijn, hebben we nog altijd "de morgen" en den "humo" zijn die ook nog bruikbaar voor de "meer" deftige in de maatschappij.

En even tussendoor dat van De Winter hé, knap gevonden alleen bedacht of stond dat op de één of andere wc deur in een volkshuis en pleegt u plagiaat. Indien zelf gevonden doorsturen naar de "Geert" die krijgt daar een zaal mee plat, gegarandeerd.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be