![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 25 oktober 2007 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS: Ik ben eens tijdelijk geband omdat ik een liedje van Borat quotte. Wist ik veel dat men 'Borat' (de film) niet gezien had, en men dus niet begreep dat ik precies het tegenovergestelde bedoelde van wat er letterlijk stond.. enfin... Dat hij op de cover van de Vanity Fair staat mocht niet baten.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Teveel linkse rukkers die opriepen tot geweld tov Sn00py hebben het eindelijk zover gekregen. Vele keren werd er tegen geweld opgeroepen als je zo lichtgeraakt bent, zelfs tegen mij persoonlijk (remember Mitgard?). Maar daar wordt niets aan gedaan! Integendeel, het wordt oogluikend aangemoedigd. Je zou haast beginnen denken dat de moderatie van Politics.be alsook politiek gekleurd is, al wil ik dat niet te hardop zeggen, want dan zullen ze weer zeggen dat dit een typisch VB-standpunt is. Het is écht kut, en het beschrijft maar weer eens hoe puberiaal we bezig zijn. De ene mag "oproepen tot geweld" en de ander weer niet. Laat wel duidelijk blijven dat ik nog steeds niet vind dat hier "opgeroepen wordt tot geweld", jullie willen het alleen zo noemen. En als toegeven dat je rasist bent fout is, dan vraag ik me af waar jullie dat van halen. Rasist is trouwens een woord die door de media werd uitgevonden als laatste wanhopig excuus. Als ik de dagelijkse reacties van de allochtonen als ze niet krijgen van mij wat ze willen, mag geloven, dan ben ik ook een rasist.
Laatst gewijzigd door bentje : 25 oktober 2007 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is een diavoorstelling. Als het ware een ode aan Sn00py
#150 |
Burger
|
![]() Is Snoopy nu uuk al racistsch? Moge de kleinmanne al ni meer naar Peanuts kijke?
|
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Oh ok, Bentje.
Die ga ik morgen ergens anders bekijken dan. http://members.lycos.nl/bentje1981/a...opyforever.pps |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Weet je, eigenlijk wordt het politiek evenwicht ernstig verstoord door dit voorval
![]()
#153 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sarcasme? Ironie? Onbekend meneer.
Men moet allemaal praten als een rechtsgeleerde en de valkuiltjes van de dt-fout beheersen om gelijk te halen als men ongelijk heeft (nee dit is geen persoonlijke aanval op een bepaald persoon wiens naam ik niet ga zeggen want anders gaat hij dat weer interpreteren als een persoonlijke aanval en ik wens de betrokken persoon niet nog meer het plezier te gunnen om mensen met een afwijkende mening ten opzichte van 'zijn' praatgroep - de commissie in zijn hoofd - uit het forum te zien verdwijnen) of een bepaalde mening toegedaan zijn. In de ideale wereld is discussie nutteloos, of dat probeert men ons toch al jaren wijs te maken. Citaat:
Al een geluk dat die bepaalde religieuse geschriften die oproepen tot het vermoorden van ongelovigen of echtelijk geweld zo prachtig wettelijk zijn. En dat men er openlijk zijn steun aan mag betuigen!! Broeva! Haro!
Laatst gewijzigd door Animalman : 25 oktober 2007 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan niet meer weten wat dear Snoop gezegd heeft, maar IK BEN EEN RACIST is zeker geen racisme! Welke oproep tot geweld zou onze Snoop gemaakt hebben? Iets van: Redt de arme Armeniers van de Turkse relschoppers? Of is het oproepen tot geweld als je zegt: gooi die nazi's te pletter vooraleer ze onze joodse vluchtelingen te pakken krijgen? Ik vind het namelijk héél belangrijk in deze tijden te weten w�*t oproepen tot geweld inhoudt? GOOI DIE MAROKKAANSE AUTOFIKKERS EFFE IN DE AMSTERDAMSE GRACHTEN? Nee? mag dat niet? Ik heb er geen idee van in feite. Is FUCK DE KOERDEN ondertussen well-done, terwijl FUCK DE TURKEN moet beboet worden? een mens zou er het noorden bij verliezen! Is het nog toegestaan te zeggen dat we de Armeense vluchtelingen en de Koerdische vluchtelingen die we hier toch ASIEL (hoezo asiel?) hebben gegeven mee willen beschermen tegen hun aggressors? Of is dit racistische oproeping tot geweld? Zijn we al zover dat we zoals in 1935 verplicht zijn te zeggen: HEIL DE TURKEN DIE DE ARMENIERS EN DE KOERDEN IN DIT LAND EVEN EEN LESJE KOMEN LEZEN! Of is dit oproepen tot geweld? Welke onverlaat heeft zijn gebrek aan hersencellen laten zien door Snoopy te laten bannen? Of mogen we dat niet weten? IK STEUN SNOOPY! (tenzij iemand me wil duidelijk maken of ik nu de Armeniers en de koerden moet laten deporteren en HEIL TURKEN moet zeggen of andersom? En moet ik dan later ook deemoedig het hoofd buigen en zeggen: ich wusste es well maar naar het scheint wirden wir anders gebannt umdat wir racisten waren en opriefen zum geweld gegen der verkeerde partei). Het gros van de linkiewinkies mag dit zinnetje alvast van buiten leren om het aan hun latere kindertjes te vertellen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() PRACHTIG!!!
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Er is nog veel werk aan de winkel...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Dat was echt het toetje van vanavond, bravo, circe!
Het wachten was het waard. ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 25 oktober 2007 om 20:43. |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kom jongetje, kom, ben ik de volgende?
Come and get me! Sissyboy! ![]() Geen greintje respect heb je voor de democratie in deze samenleving! Vrije meningsuiting, die ons onderscheidt van de kortzichtige manier van denken van andere (vreemde vieze verre) landen.
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M�*g men "sommige, niet alle" (blijkt tegenwoordig een verplicht toevoegsel te zijn) mensen voor dieren uitmaken of mag men ht niet? Of moet men eerst kijken naar de tint van zonnebankkleur om te weten of het wel of niet mag? Ik krijg namelijk de indruk dat mijn totaal gebrek aan het opmerken van "huidskleur-shades" wel eens zware consequenties zou kunnen hebben! GOOI DIE MESTKEVERS IN HET VUUR! (hangt er wel van af welk kleurtje die mestkevers hebben natuurlijk) ZIJ ZIJN APEN EN VARKENS! (holabah! uit welk boekske heb je dat gehaald? als het het verkeerde programma is, dan ben je strafbaar). Ik zou toch ook graag van de Edina's en de Rafkes van deze wereld willen weten vanaf welke TINT van huidskleur jullie deze opmerking niet zozeer als strafbaar, dan wel als HOOGSTINTELLIGENT willen bestempelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |