![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat uw vingertje nu in de lucht?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit ben ik er eentje in real life tegengekomen die zich superieur voelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16163 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze quote welke vandaag geplaatst werd is een van de vele bewijzen van mijn punt: Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....24#post5711924 Laatst gewijzigd door pajoske : 26 september 2011 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij zeer velen van hen druipt de arrogantie en hun (door hen vermeende) superioriteitsgevoel er zo af.
![]() |
![]() |
#16165 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar neen, ze voelen zich niet superieur. De rest van Vlaanderen wel. U bent nogal selectief...
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 26 september 2011 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16166 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat wil ik graag aannemen, maar ik bedoelde de Franstaligen. Er is dienaangaande een subtiel, maar belangrijk onderscheid tussen Franstaligen en Walen. Duidelijker gezegd: de potentiële aanhang van het FDF, dat vooral een Brusselse partij is, tegenover hen die u zegt te kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16167 |
Europees Commissaris
|
![]() U had het over uzelf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jammer ...
Laatst gewijzigd door Ernst Niessen : 26 september 2011 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u kunt wel gelijk hebben dat die arroganter zijn. Ik heb er geen ervaring mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is er soms een Limburgermop u in het verkeerde keelgat geschoten? Ook ik lach wel eens met Limburgers, net als met West-VLamingen, Antwerpenaar, Hollanders,... Een volledige provincie met een eigen volkslied, hoe geweldig kan het worden? Dat wij daarbij "de" Limburg zeggen (net als in "de Kongo") is een fait divers en heeft met hooghartigheid niets te maken. Eerder met een gezonde dosis wederzijdse "plagerij". ik ken veel Limburgers, geeneen heeft mij ooit hooghartig genoemd, en al zeker niet ten overstaan van henzelf. Misschien omdat zij zich beter kunnen relativeren? ![]()
![]() |
![]() |
#16173 |
|
![]() sommigen wel, maar dat lijkt me leuk maar niet strikt nodig.
Limburgs, Nedersaksisch, Fries, Frans, Picardisch en dergelijke zijn regionale talen in de Lage Landen. Dat spreken is leuk maar vooral als je in zo'n streek woont. Iedereen zou daarentegen Nederlands moeten kennen als (verreweg) de grootste officiële- en standaardtaal van dit gebied. Simpelweg omdat je anders niet volwaardig mee kan doen op de arbeidsmarkt en een hoop andere zaken mist. Maar het mag natuurlijk wel.
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 27 september 2011 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16174 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat zou het leuk zijn indien ooit de dag komt waarop Walen, Luxemburgers, Vlamingen, Brabanders, Hollanders, enz... samen uit volle borst het volgende zingen: http://stream1.surfnet.nl/cgi-bin/us...09.WMA+ms-bugs
Laatst gewijzigd door Weyland : 27 september 2011 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u een andere mening heeft daaromtrent zou ik u verdenken van taalracisme, wat in uw geval zeker niet het geval is ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 27 september 2011 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16176 |
|
![]() waarom?
![]() |
#16177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16178 | |
|
![]() Citaat:
In Nederland leren wij trouwens de grootste landstalen van onze buurlanden om er goed mee te kunnen communiceren: Duits (Duitsland), Engels (UK) en Nederlands (België). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16180 |
Gouverneur
|
![]() Hij zegt, talen van buurlanden.
En dat is dus het Nederlands, het Vlaams is geen taal in België, Duitsland of het Vk.
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 28 september 2011 om 16:45. |
![]() |
![]() |