![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ja lap zeg , binnekort krijg ik ook nog een boete !!!! mijne woef haalt op straat enkel naar negers uit ( en zwaar ) .......... binnekort worden die blanken nog jaloers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie dat meneer Van Rampelberg op goed gezelschap kan rekenen voor zijn verdediging.
![]() |
![]() |
#1643 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1644 |
Banneling
|
![]() Moet de NATO hier niet ingrijpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bon, blijkbaar komt er verder niets ernstigs meer uit de bus. Ik kap ermee. Goedenavond.
![]() |
![]() |
#1646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Hij heeft namelijk iemand gediscrimineerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de baas zichzelf schade moet toebrengen (de hond verwijderen) is dat een objectieve reden. Stel maar eens voor dat de hond niks deed, maar de man had een hondenfobie... En kom nu weer niet af met dat de hond niet thuishoort op de werkvloer,...die hond woont daar. En er is geen strikte scheiding tussen privé en werkvloer gezien ze dezelfde ingang moeten gebruiken. Werkgevers mogen weldegelijk verlangen dat nieuw personeel past in hun bedrijf. Dat werknemers eisen dat de bedrijfsleider zijn bedrijf maar moet aanpassen omdat zij daar komen werken is nergens aan de orde. Ik zie niet in wat er niet objectief is aan dat criterium. Mag het nog een beetje leefbaar blijven op dat bedrijf? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 juni 2007 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 |
Banneling
|
![]() ik zou graag ook eens gediscrimineerd worden door zo een baas.Dan kan ik ook schadevergoeding aanvragen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leg tenmiste uit waarom ik anders denk. Ik fundeer mijn mening. Maar jj doet het niet. Of toch zeker niet goed genoeg. Laten we dus maar in het midden laten wie hier iets niet inziet. Je weet toch wat ze zeggen van mensen die er een uitgesproken mening op nahouden zonder te weten waarom? Juist! Kuddedieren, meelopers en meer van dat fraai's. Als ik na herhaalde malen gevraagd te hebben waarom je dat geen objectief criterium noemt, het antwoord krijg dat je tot nog toe gegeven hebt, is het wel duidelijk wie hier schermt zonder degen. Het gaat hier weldegelijk om een objectief criterium. Als je vindt van niet, dan moet je maar eens uitleggen waarom niet. En kom niet af met het feit dat die man kon lassen. Dat zou er nog moeten aan mankeren (!). Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 juni 2007 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 |
Banneling
|
![]() geeft raf het op?
hij zal zijn fout ingezien hebben Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 juni 2007 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 |
Banneling
|
![]() zwak zene raf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf is altijd *knip* als hij niet *knap* kan zijn.
Gelieve geen stoute dingen over je medeforummers te schrijven, of de moderatie laat de politics-hond los.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 24 juni 2007 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
Banneling
|
![]() ik had niet gedacht dat het een mietje was maar enfin, het is al een vooruitgang dat hij zijn ongelijk toegeeft. Proficiat Paulus, goeien bal! ![]() Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 24 juni 2007 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Even snel iets rechtzetten en passant :
Het is niet omdat iemand niet meer reageert op een thread dat hij toegeeft dat hij ongelijk had. Het kan ook zijn dat iemand gewoon geen zin meer heeft om steeds weer op dezelfde nonsens te zitten ingaan, en zich elders nuttiger gaat bezighouden. Een thread is dan ook geen uithoudingskoers zoals sommigen hier schijnen te geloven.
![]() |
![]() |
#1658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik denk niet dat het nodig is dat je hier nog iets extra komt recht zetten. neenee, als raf gaat lopen is het omdat hij geen kant meer uitkan. game, set & match: doggie ![]() woef! Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 |
Banneling
|
![]() klopt. Ik ben dan ook tevreden dat iedereen op deze thread tot een eensluidende conclusie gekomen is.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 juni 2007 om 13:14. |
![]() |
![]() |