![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetro's hebben ook geen vrije keuze Iets van kinderen en voortplanting Geen van beide is een redelijke verantwoording voor een ongelijke behandeling. Was er anders nog iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets dat niet gelijk is als gelijk beschouwen, dat zou pas vreemd zijn.
![]() |
#1663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Monogame relaties = goed, regelmatig van iets anders snoepen = slecht. ![]() manmanman, wat een gezeik toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verantwoording is dat er een verschil is tussen een man-vrouw een man-man of een vrouw-vrouw relatie.
![]() |
#1665 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat dit voor iedereen mag gelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelijke gevallen, ongelijke behandeling. Niets discriminerend aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een man-man of een vrouw-vrouw relatie is tegennatuurlijk.
![]() |
![]() |
#1668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn het wel, alleen is blijkbaar dit eventjes voor jou moeilijk te bevatten. Het probleem ligt dus niet bij de argumentatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn inderdaad nog mensen die bepaalde waarden in het leven belangrijk vinden. Ook al omdat de ervaring leert hoe richtinggevend die wel kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kent toch de redelijke verantwoording om een gezonde burger geen beroep te laten doen op het stelsel voor gehandicapten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op het dorpscafé ga ik om te zeveren tegen Jan Pierke en Pol. (in mijn geboortedorp). Ook eens leuk, maar niet voor elke week. In de betere cafés in Gent draaien ze hun hand niet om hoor voor holibi's. Wat kan mij dat schelen of ne vriend(in) of gesprekspartner op café holibi is of niet? Maja, hangt vooral samen met het gemiddelde opleidingsniveau vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetgeving kent de notie "redelijke verantwoording" niet. Dat is dus slechts iets van uw eigen mening. Maar goed, ik kan evengoed stellen dat ik dat wel redelijk vind. Woord en tegenwoord. In ieder geval, het principe "ongelijke gevallen, ongelijke behandeling" is geen discriminatie. Fijn dat u dat al onderkent (iets wat Raf en HM niet hebben gedaan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1673 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 9 december 2010 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1674 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, daar de notie "redelijkheid" subjectief is, zal geen enkele van in onze ogen redelijke argumenten bij u wortel kunnen schieten. Alleen moet u wel de eerlijkheid hebben dit te erkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1679 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad: het belangrijkste hier is de duurzame relatie. De Kerk is echter dermate gefocust op de "finaliteit" van het huwelijk (sex als voortplanting) dat ze spijtig genoeg ook de hele relatie van tafel veegt. Een meer persoonlijke en aan de samenleving aangepaste morele richtlijn is hier zeker op zijn plaats. En dat zeggen veel christenen met mij.
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 9 december 2010 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |