Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2011, 22:36   #17201
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
judy wood is good ...
Zij beweert dat de twintowers zijn neergehaald door "laser beams" van uit de ruimte !
Geloof jij dat ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 13:37   #17202
love4everybody
Burger

love4everybody's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Zij beweert dat de twintowers zijn neergehaald door "laser beams" van uit de ruimte !
Geloof jij dat ?
Foutje, JW beweert dat het door DE-wapens (DEW) is neergehaald. Dematerialisatie dus. Is iets heel anders. Daar zijn genoeg aanwijzingen voor.
Ook het feit dat deze theorie niet mag naar boven komen zeg voor mij genoeg. Zelfs bij de 9-11 truthers is dit grotendeels taboe. Wat een zot niet kent... Het is zeer waarschijnlijk dat de Nasa, NSA, exotische technologie heeft. Daar is geen twijfel over toch? (als zelfs zaliger Skunkworks baas zegt, We have the technology to takeET home...)

Een paar feiten die NIEMAND kan verklaren (doe gerust een poging, graag 1 per 1)
  1. videos waarop je de stalen kolommen gewoon ziet verstoffen
  2. een parking verder zijn de auto's gewoon ineens in vlammen opgegaan, de alu motoren ontploften, deze bewijzen zijn als eerste weggesleept
  3. auto's aan de andere kant (!) van de baai zijn volledig uitgebrand en vervormd alsof Godzilla er over liep
  4. overal zijn auto's letterlijk vervormd, gesmolten, in de straten rondom, terwijl er op de begane grond geen verzengende hitte was !!! Interieurplastics zijn niet verbrand, maar metalen wel gesmolten. Overal treedt er een roest effect op en lak wordt dikwijls gespaard. De alu motors zijn ook dikwijls ontploft. Benzinetanken dan weer niet?
  5. auto's tussen buildings wat verderop die vervormd zijn (=komt door resonantie van het DEW wapen)
  6. in het gebouw tegenover de twins, zijn er vervormingen van alu opgemerkt!
  7. een orkaan passeerde die dag langs de kust, hield die dagen terplaatse halt, terwijl de weersberichten deze zelfs niet ter sprake brachten? De orkaan kan gebruikt zijn om de energie op te wekken...
  8. de vorm van de ontploffing geeft heel duidelijk de vortex aan
  9. terwijl de buildings in elkaar stuiken, waar is het materiaal naartoe? Je ziet letterlijk dematerialisatie gebeuren
  10. de puinhoop is veel te klein voor dergelijke torens
  11. de puinhoop bestaat grotendeels uit stof, heel Manhattan zat onder stof. Van waar komt dit, tijdens een controlled demolition komt zoveel stof niet vrij. Ook bij een gewone ineenstorting niet.
  12. getorste stalen balken !!!! opgekruld/opgerold alsof het papier was

Nu, ik besef, dat dit voor de modale tv-zombie ronduit hilarisch is. En ik heb geen probleem hiermee.
Enkel vraag ik een zinnige verklaring van het bovenstaande.

En nog es: wie gelooft dat WTC 7, waarover Silverstein letterlijk zegt: "We pulled the building", op een uurtje kan neergehaald worden, ijlt in mijn optiek.
Het is me nu ook duidelijk waarom Silverstein dit zei, omdat hij wist dat de waarheid DE-wapens waren. Ook dit was afleiding.

Uiteraard ben ik me bewust van de vele trollen en Conintellers die er hier op het forum actief zijn. Hoe verklaar je anders een topic van 17000 post welles-nietes???

Shoot, my friends.
Maar vooral: zinnige reacties die me terug op het goede pad van de mainstream kunnen helpen

Laatst gewijzigd door love4everybody : 23 mei 2011 om 13:37.
love4everybody is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 13:38   #17203
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door love4everybody Bekijk bericht
Foutje, JW beweert dat het door DE-wapens (DEW) is neergehaald. Dematerialisatie dus. Is iets heel anders. Daar zijn genoeg aanwijzingen voor.
Ook het feit dat deze theorie niet mag naar boven komen zeg voor mij genoeg. Zelfs bij de 9-11 truthers is dit grotendeels taboe. Wat een zot niet kent... Het is zeer waarschijnlijk dat de Nasa, NSA, exotische technologie heeft. Daar is geen twijfel over toch? (als zelfs zaliger Skunkworks baas zegt, We have the technology to takeET home...)

Een paar feiten die NIEMAND kan verklaren (doe gerust een poging, graag 1 per 1)
  1. videos waarop je de stalen kolommen gewoon ziet verstoffen
  2. een parking verder zijn de auto's gewoon ineens in vlammen opgegaan, de alu motoren ontploften, deze bewijzen zijn als eerste weggesleept
  3. auto's aan de andere kant (!) van de baai zijn volledig uitgebrand en vervormd alsof Godzilla er over liep
  4. overal zijn auto's letterlijk vervormd, gesmolten, in de straten rondom, terwijl er op de begane grond geen verzengende hitte was !!! Interieurplastics zijn niet verbrand, maar metalen wel gesmolten. Overal treedt er een roest effect op en lak wordt dikwijls gespaard. De alu motors zijn ook dikwijls ontploft. Benzinetanken dan weer niet?
  5. auto's tussen buildings wat verderop die vervormd zijn (=komt door resonantie van het DEW wapen)
  6. in het gebouw tegenover de twins, zijn er vervormingen van alu opgemerkt!
  7. een orkaan passeerde die dag langs de kust, hield die dagen terplaatse halt, terwijl de weersberichten deze zelfs niet ter sprake brachten? De orkaan kan gebruikt zijn om de energie op te wekken...
  8. de vorm van de ontploffing geeft heel duidelijk de vortex aan
  9. terwijl de buildings in elkaar stuiken, waar is het materiaal naartoe? Je ziet letterlijk dematerialisatie gebeuren
  10. de puinhoop is veel te klein voor dergelijke torens
  11. de puinhoop bestaat grotendeels uit stof, heel Manhattan zat onder stof. Van waar komt dit, tijdens een controlled demolition komt zoveel stof niet vrij. Ook bij een gewone ineenstorting niet.
  12. getorste stalen balken !!!! opgekruld/opgerold alsof het papier was

Nu, ik besef, dat dit voor de modale tv-zombie ronduit hilarisch is. En ik heb geen probleem hiermee.
Enkel vraag ik een zinnige verklaring van het bovenstaande.

En nog es: wie gelooft dat WTC 7, waarover Silverstein letterlijk zegt: "We pulled the building", op een uurtje kan neergehaald worden, ijlt in mijn optiek.
Het is me nu ook duidelijk waarom Silverstein dit zei, omdat hij wist dat de waarheid DE-wapens waren. Ook dit was afleiding.

Uiteraard ben ik me bewust van de vele trollen en Conintellers die er hier op het forum actief zijn. Hoe verklaar je anders een topic van 17000 post welles-nietes???

Shoot, my friends.
Maar vooral: zinnige reacties die me terug op het goede pad van de mainstream kunnen helpen
Voor alle normale mensen is dit alles ronduit hilarisch, dat klopt. Zelfs voor de normale mensen zonder tv.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 14:15   #17204
love4everybody
Burger

Standaard

U gelieve te onthouden van ridiculisaties, als u geen inhoudelijke repliek kan geven op mijn essentiële vraag om het te verklaren.
Oud 23 mei 2011, 14:20   #17205
Steve_M

Standaard

Citaat:
U gelieve te onthouden van ridiculisaties, als u geen inhoudelijke repliek kan geven op mijn essentiële vraag om het te verklaren.
Laat ons anders een deal sluiten: jij gaat gewoon op infowars of ats zeveren over 9/11 en aanverwante samenzweringsonderwerpen en ik trek jouw posts niet meer in het belachelijke. Af en toe kom je hier dan nog eens langs en post iets over politiek (toch het thema van dit forum) en dan discussiëren we als volwassenen. Wat denk je?
Oud 23 mei 2011, 14:27   #17206
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 23 mei 2011, 14:39   #17207
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 15:31   #17208
love4everybody
Burger

Standaard

pubers * ZUCHT *
Ik had het moeten weten, als je ze vraagt braaf te zijn dat ze nog maar kot beginnen maken
Je hebt gelijk, hier is geen plaats voor inhoudelijk degelijk argumenterend debat (meer)

Laatst gewijzigd door love4everybody : 23 mei 2011 om 15:33.
Oud 23 mei 2011, 15:38   #17209
Steve_M

Standaard

Citaat:
pubers * ZUCHT *
Ik had het moeten weten, als je ze vraagt braaf te zijn dat ze nog maar kot beginnen maken
Je hebt gelijk, hier is geen plaats voor inhoudelijk degelijk argumenterend debat (meer)
Je hebt volledig gelijk. Veel succes nog (liefst ergens anders)!
Oud 23 mei 2011, 15:43   #17210
love4everybody
Burger

Standaard

Q E D

Laatst gewijzigd door love4everybody : 23 mei 2011 om 15:43.
Oud 23 mei 2011, 18:10   #17211
Capsula
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Laat ons anders een deal sluiten: jij gaat gewoon op infowars of ats zeveren over 9/11 en aanverwante samenzweringsonderwerpen en ik trek jouw posts niet meer in het belachelijke. Af en toe kom je hier dan nog eens langs en post iets over politiek (toch het thema van dit forum) en dan discussiëren we als volwassenen. Wat denk je?
Misschien beter dat jij wegblijft uit topics waar je toch niet inhoudelijk kan reageren? Wat geeft u eigenlijk het recht tegen anderen het kind beginnen uit te hangen en dan nog te eisen dat ze het afbollen?
Capsula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 18:10   #17212
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5017827991.htm

Citaat:
Een nuchtere mens zal zelden een complottheorie lanceren. Een kleine roddel misschien, die hij niet snel zal verdedigen als blijkt dat hij nergens op gebaseerd was, maar geen groot verhaal met verregaande consequenties, zoals de met kruisbogen op naakte kinderen schietende politici uit de tijd van de Dutroux-hetze in ons land, of de Amerikaanse laboratoria die aardbevingen en tsumani’s zouden creëren om de Japanse economie onderuit te halen, zoals enkele maanden geleden.

Onderzoek gepubliceerd in de British Journal of Social Psychology heeft aangetoond dat complottheorieën vooral geloofd worden door mensen die zelf een complot zouden durven smeden. Een vaststelling die kadert in het psychologische concept van de projectie, waarbij mensen dingen die ze zelf zouden doen projecteren naar anderen die het al gedaan zouden hebben.

Een persoonlijkheidskenmerk dat een neiging tot complotteren vergemakkelijkt, is een macchiavellistische instelling van het bereid zijn anderen uit te buiten voor persoonlijke eer en glorie (en persoonlijk geldgewin). Omgekeerd zijn mensen die regelmatig anderen helpen, minder vatbaar voor complottheorieën.

De onderzoekers wijzen er ook op dat het internet de verspreiding van complottheorieën vergemakkelijkt, omdat het veel meer mensen bereikt die zelf in een complot zouden stappen dan met klassieke media mogelijk was geweest.

Ze benadrukken wel dat hun conclusies niet betekenen dat alle mensen die in complottheorieën geloven immoreel zijn. Er zijn nog andere factoren die een rol kunnen spelen in het sturen van geloof in een complot.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 18:30   #17213
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

1. Citaat:
    videos waarop je de stalen kolommen gewoon ziet verstoffen
    De kolommen zijn bedekt met een laag brandwerendmateriaal , dat zie je verstoffen. Explosieven zorgen niet voor het verstoffen van staal.

Citaat:
  3. De plane crashes en instortigen veroorzaakten diverse branden in heel lower manhatten.
    Citaat:
  4. auto's aan de andere kant (!) van de baai zijn volledig uitgebrand en vervormd alsof Godzilla er over liep
  5. Die autos zijn vanaf ground zero naar die plaats overgebracht in de dagen na 9/11 !!

Citaat:
  6. overal zijn auto's letterlijk vervormd, gesmolten, in de straten rondom, terwijl er op de begane grond geen verzengende hitte was !!! Interieurplastics zijn niet verbrand, maar metalen wel gesmolten. Overal treedt er een roest effect op en lak wordt dikwijls gespaard. De alu motors zijn ook dikwijls ontploft. Benzinetanken dan weer niet?
  7. Genoeg benzine tanks zijn geëxplodeerd. Al deze verschijnselen hebben hoe dan ook met explosieven niets van doen .

Citaat:
    's tussen buildings wat verderop die vervormd zijn (=komt door resonantie van het DEW wapen)
    Bron ?

Citaat:
    et gebouw tegenover de twins, zijn er vervormingen van alu opgemerkt!
  8. een orkaan passeerde die dag langs de kust, hield die dagen terplaatse halt, terwijl de weersberichten deze zelfs niet ter sprake brachten? De orkaan kan gebruikt zijn om de energie op te wekken...
  9. de vorm van de ontploffing geeft heel duidelijk de vortex aan
  10. Bron of onderbouwing?

Citaat:
  11. terwijl de buildings in elkaar stuiken, waar is het materiaal naartoe? Je ziet letterlijk dematerialisatie gebeuren
  12. de puinhoop is veel te klein voor dergelijke torens
  13. Totale onzin ! bedenk je dat de vloeren maar 10 cm dik waren + Er is 1 jaar lang 24 uur per dag met grote hoeveelheden zwaar materiaal gewerkt om het puin weg te krijgen. Het was de grootste hoop bouwpuin uit de geschiedenis van de mensheid.
    Citaat:
  14. de puinhoop bestaat grotendeels uit stof, heel Manhattan zat onder stof. Van waar komt dit, tijdens een controlled demolition komt zoveel stof niet vrij. Ook bij een gewone ineenstorting niet.
  15. Zeer zeker wel bij een gewone instoritng en een controlled demolition. I sook simpel aan te tonen.
    Citaat:
  16. getorste stalen balken !!!! opgekruld/opgerold alsof het papier was
Gezien de potentiële energie die de torens bezaten totaal niet vreemd ( 400 meter hoog !)
Citaat:
En nog es: wie gelooft dat WTC 7, waarover Silverstein letterlijk zegt: "We pulled the building", op een uurtje kan neergehaald worden,
Luister dan nog maar eens goed naar die quote van Silverstein , want dat zei hij dus niet letterlijk !!

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 mei 2011 om 18:37.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 18:39   #17214
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Capsula Bekijk bericht
Misschien beter dat jij wegblijft uit topics waar je toch niet inhoudelijk kan reageren? Wat geeft u eigenlijk het recht tegen anderen het kind beginnen uit te hangen en dan nog te eisen dat ze het afbollen?
Ik ga op een forum over racemotoren ook niet lullen over ornithologie. Er is niets politiek aan al die fantasiedraden. Overigens is het bijzonder grappig dat de lieden die hier constant iedereen zitten af te zeiken komen klagen dat ze niet met genoeg egards behandeld worden.
Oud 23 mei 2011, 18:44   #17215
Capsula
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik ga op een forum over racemotoren ook niet lullen over ornithologie. Er is niets politiek aan al die fantasiedraden. Overigens is het bijzonder grappig dat de lieden die hier constant iedereen zitten af te zeiken komen klagen dat ze niet met genoeg egards behandeld worden.
Het is niet omdat gij er met uw verstand niet bij kunt dat het fantasie is.
Oud 23 mei 2011, 18:46   #17216
Steve_M

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat gij er met uw verstand niet bij kunt dat het fantasie is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Overigens is het bijzonder grappig dat de lieden die hier constant iedereen zitten af te zeiken komen klagen dat ze niet met genoeg egards behandeld worden.
Nu nog iets over de sheeple en we zijn er helemaal.
Oud 23 mei 2011, 22:31   #17217
Capsula
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Nu nog iets over de sheeple en we zijn er helemaal.
Eerst mensen komen uitdagen en dan het slachtoffer uithangen als iemand de waarheid spreekt?
Oud 24 mei 2011, 08:16   #17218
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AllConned Bekijk bericht
The nile ain't only a river in egypt.
Juist, ook één of andere metal band in de US ...
Oud 24 mei 2011, 08:21   #17219
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Geloof jij dat ?
Zotteke ... ge laat u (alweer) voor een kar spannen ...
Oud 24 mei 2011, 11:58   #17220
Steve_M

Standaard

Citaat:
Eerst mensen komen uitdagen en dan het slachtoffer uithangen als iemand de waarheid spreekt?
Ik heb hier nog maar weinig waarheden zien passeren. Wel veel grenzeloze speculatie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be