![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij beweert dat de twintowers zijn neergehaald door "laser beams" van uit de ruimte !
Geloof jij dat ?
![]() |
#17202 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ook het feit dat deze theorie niet mag naar boven komen zeg voor mij genoeg. Zelfs bij de 9-11 truthers is dit grotendeels taboe. Wat een zot niet kent... Het is zeer waarschijnlijk dat de Nasa, NSA, exotische technologie heeft. Daar is geen twijfel over toch? (als zelfs zaliger Skunkworks baas zegt, We have the technology to takeET home...) Een paar feiten die NIEMAND kan verklaren (doe gerust een poging, graag 1 per 1)
Nu, ik besef, dat dit voor de modale tv-zombie ronduit hilarisch is. En ik heb geen probleem hiermee. Enkel vraag ik een zinnige verklaring van het bovenstaande. En nog es: wie gelooft dat WTC 7, waarover Silverstein letterlijk zegt: "We pulled the building", op een uurtje kan neergehaald worden, ijlt in mijn optiek. Het is me nu ook duidelijk waarom Silverstein dit zei, omdat hij wist dat de waarheid DE-wapens waren. Ook dit was afleiding. Uiteraard ben ik me bewust van de vele trollen en Conintellers die er hier op het forum actief zijn. Hoe verklaar je anders een topic van 17000 post welles-nietes??? Shoot, my friends. Maar vooral: zinnige reacties die me terug op het goede pad van de mainstream kunnen helpen ![]()
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 23 mei 2011 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17204 |
Burger
|
![]() U gelieve te onthouden van ridiculisaties, als u geen inhoudelijke repliek kan geven op mijn essentiële vraag om het te verklaren.
![]() |
![]() |
#17205 |
|
![]() Laat ons anders een deal sluiten: jij gaat gewoon op infowars of ats zeveren over 9/11 en aanverwante samenzweringsonderwerpen en ik trek jouw posts niet meer in het belachelijke. Af en toe kom je hier dan nog eens langs en post iets over politiek (toch het thema van dit forum) en dan discussiëren we als volwassenen. Wat denk je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17207 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17208 |
Burger
|
![]() pubers * ZUCHT *
Ik had het moeten weten, als je ze vraagt braaf te zijn dat ze nog maar kot beginnen maken ![]() Je hebt gelijk, hier is geen plaats voor inhoudelijk degelijk argumenterend debat (meer)
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 23 mei 2011 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17209 |
|
![]() Je hebt volledig gelijk. Veel succes nog (liefst ergens anders)!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17210 |
Burger
|
![]() Q E D
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 23 mei 2011 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17211 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17212 | |
Banneling
|
![]() http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5017827991.htm
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17213 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar feiten die NIEMAND kan verklaren (doe gerust een poging, graag 1 per 1)
Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 mei 2011 om 18:37. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17214 |
|
![]() Ik ga op een forum over racemotoren ook niet lullen over ornithologie. Er is niets politiek aan al die fantasiedraden. Overigens is het bijzonder grappig dat de lieden die hier constant iedereen zitten af te zeiken komen klagen dat ze niet met genoeg egards behandeld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17215 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17216 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17217 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17218 |
|
![]() Juist, ook één of andere metal band in de US ...
![]() |
#17219 |
|
![]() Zotteke ... ge laat u (alweer) voor een kar spannen ...
![]() |
#17220 |
|
![]() |
![]() |
![]() |