Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2008, 13:00   #17241
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het filmpje dat ik gepost heb uit 1995 bewijst dat het manuscript al zo was voor de aanslagen. Dus heel je betoog valt hiermee in het water. Het filmpje is een nieuwsuitzending van net na de aanslagen (en voor de publicatie van het boek), en de reporter laat ook duidelijk haar verbazing merken. Je kan er niet rond.

De namen, en de locaties waren hetzelfde. Dat was trouwens ook niet het enige dat hetzelfde was:

Jouw filmpje bewijst dat het n?* de aanslag beweerd werd.
Jouw filmpje toont niet de inhoud van het manuscript zoals het was voor de aanslag.

Maar informatie kritisch benaderen is kennelijk streng verboden voor believers.
Als het maar in jullie kraam past geloven jullie alles, tot en met een publiciteitsstunt van een schrijver!
Oud 21 maart 2008, 13:03   #17242
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Toch merkwaardig dat believers denken dat een ongefundeerde bewering herhalen daar na een tijdje een waarheid van maakt.
Uw bewering dat Bin Laden nooit voor de US werkte is gefundeerd?

(Of het document echt is laat ik in't midden)
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 13:04   #17243
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jouw filmpje toont niet de inhoud van het manuscript zoals het was voor de aanslag.

Als het maar in jullie kraam past geloven jullie alles, tot en met een publiciteitsstunt van een schrijver!
Het is geen publiciteitsstunt, je kan het gewoonweg niet toegeven.

Het fimpje toont inderdaad niet de inhoud van het manuscript (duh), maar het toont wel aan dat ze toen dit rapporteerden, net omdat het manuscript die preciese "toevalligheden" bevat. De reporter zegt zelf dat het het personagme Tom McVey noemde en dat het ook op de feredal Oklahoma building is. Dit bewijst dat het niet na de feiten aangepast is zoals jij beweert, en zelfs niet kan bewijzen. En dan is het toevallig nog eens de broer van de toenamlige gouverneur.

Het bewijs is er , je kan er niet rond.

Laatst gewijzigd door exodus : 21 maart 2008 om 13:05.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 13:08   #17244
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is geen publiciteitsstunt, je kan het gewoonweg niet toegeven.

Het fimpje toont inderdaad niet de inhoud van het manuscript (duh), maar het toont wel aan dat ze toen dit rapporteerden, net omdat het manuscript die preciese "toevalligheden" bevat. De reporter zegt zelf dat het het personagme Tom McVey noemde en dat het ook op de feredal Oklahoma building is. Dit bewijst dat het niet na de feiten aangepast is zoals jij beweert, en zelfs niet kan bewijzen. En dan is het toevallig nog eens de broer van de toenamlige gouverneur.

Het bewijs is er , je kan er niet rond.
Ik zei in 2003 al dat in 2008 Hillary Clinton en Barack Obama de twee belangrijste kandidaten voor de democratische nominatie zouden zijn, en McCain de republikeinse kandidaat.

Voila, wat bewijst dit? Dat ik een profetes ben?

Of dat het verleden voorspellen gemakkelijk is.
Evenals beweren dat men in het verleden de toekomst voorspelde, maar dat pas melden n?* de feiten!

Jongens toch!
Oud 21 maart 2008, 13:16   #17245
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik snap uw houding niet, ze laten bewijs zien, en jij komt dan klagen over de kwaliteit zonder het gezien te hebben? En je durft er dan nog bijzeggen dat wij niet kritisch zijn? Bewijzen negeren omdat ze u niet aanstaan of omdat ze niet onder uw neus gedrukt worden is helemaal iets anders dan kritisch zijn.

Als je echt interesse had dan ging je na wat de inhoud was, ipv vlakaf te ontkennen of te beweren dat het niet voldeed. Uw doel hier heeft duidelijk niets te maken met uzelf informeren. Ik vraag mij af wanneer een moderator dit door ga hebben.

Laatst gewijzigd door Akufen : 21 maart 2008 om 13:16.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 13:22   #17246
exodus

Standaard

Citaat:
Ik zei in 2003 al dat in 2008 Hillary Clinton en Barack Obama de twee belangrijste kandidaten voor de democratische nominatie zouden zijn, en McCain de republikeinse kandidaat.

Voila, wat bewijst dit? Dat ik een profetes ben?

Of dat het verleden voorspellen gemakkelijk is.
Evenals beweren dat men in het verleden de toekomst voorspelde, maar dat pas melden n?* de feiten!

Jongens toch!
Als een duiveltje in een wijwatervat noemen ze dit. Voor mij is de kous af.
Oud 21 maart 2008, 13:30   #17247
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als een duiveltje in een wijwatervat noemen ze dit. Voor mij is de kous af.

Enig idee hoe de televisiezender aan dat manuscript is geraakt?
Zijn niet-gepubliceerde manuscripten ergens beschikbaar, of worden ze geheim gehouden door auteur en uitgever?

Wat dacht je?

De kous is inderdaad af. De "opmerkelijke toevalligheden" zijn n?* de feiten "toevallig" bij de televisiezender bekend geraakt! Een gelukkige wind! Toevallig!

Vraag je je eigenlijk nooit af hoe het komt dat de meeste mensen jouw zever niet ernstig nemen?
Oud 21 maart 2008, 13:30   #17248
exodus

Standaard

Citaat:
Dick Cheney laat een beetje zien van wat hij echt denkt.

Op de vraag wat hij ervan vindt dat twee derde van de amerikanen de oorlog in Irak niet nodig vinden antwoordt hij "so?".

Filmpje:

http://www.prisonplanet.com/articles...8_b_cheney.htm
En de mainstream journalisten spinnen het dan nog zodanig dat ze hem applaudiseren omdat hij dit "durft" zeggen. Hier Scarborugh en Tucker Carslson.

Man man toch, wanneer gaan de mensen dit bedrog eens doorhebben.

Citaat:
Scarborough: "Look at his face, look how shaken up he is... The question was what do you do when two-thirds of American think this war is not worth fighting. Dick Cheney's response: 'So?' There's a guy that sticks his finger in the wind!"

Tucker Carlson: "He's kind of a hero in that way. I know I'll probably have my car egged for saying this, but ... it's so nice to see someone that old-school. 'Hey, you kids, get off my lawn.' That's Dick Cheney. I love that."

Laatst gewijzigd door exodus : 21 maart 2008 om 13:33.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 13:54   #17249
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Je gaat je afvragen of die believers op een eiwitarm dieet worden gezet voor ze op prisonplanet worden losgelaten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 13:55   #17250
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Scarborough: "Look at his face, look how shaken up he is... The question was what do you do when two-thirds of American think this war is not worth fighting. Dick Cheney's response: 'So?' There's a guy that sticks his finger in the wind!"

Tucker Carlson: "He's kind of a hero in that way. I know I'll probably have my car egged for saying this, but ... it's so nice to see someone that old-school. 'Hey, you kids, get off my lawn.' That's Dick Cheney. I love that."
Ah, nu ben ik overtuigd. 9/11 was een inside job.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 13:56   #17251
De Groene Chinees
Burger

De Groene Chinees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Uw doel hier heeft duidelijk niets te maken met uzelf informeren. Ik vraag mij af wanneer een moderator dit door ga hebben.
Het is dus al zo ver gekomen dat u het wenselijk acht dat een moderator tussenbeide zou komen! Daarmee wekt u de indruk dat u niet al te sterk in uw schoenen staat.
De Groene Chinees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 13:59   #17252
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Chinees Bekijk bericht
Het is dus al zo ver gekomen dat u het wenselijk acht dat een moderator tussenbeide zou komen! Daarmee wekt u de indruk dat u niet al te sterk in uw schoenen staat.
De enige die hier al het meest gevraagd hebben aan de moderators om tussen de komen, zelfs om de draad te verwijderen zijn het grootste deel van de disbelievers.
Oud 21 maart 2008, 14:13   #17253
De Groene Chinees
Burger

De Groene Chinees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De enige die hier al het meest gevraagd hebben aan de moderators om tussen de komen, zelfs om de draad te verwijderen zijn het grootste deel van de disbelievers.
Ik zou het betreuren indien een draad 'ter leering ende vermaeck' gesloten zou worden.
De Groene Chinees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 14:24   #17254
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Gut meiske toch, waarom denk je dat zo zeker te weten?

kuch!

Pin d"Ar

sommigen willen het niet accepteren, ik denk dat zij het maar zullen accepteren als het zal gebeuren en dan nog.

De meeste mensen zullen blijkbaar (althans in het begin ??) de NWO accepteren en zullen er zelfs om vragen ! (ik denk dat we nog 1 of 2 crisissen verwijderd zijn van dit )
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 14:36   #17255
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ik ook, hoewel er nog andere redenen meespelen.
Als je de illuminati leert kennen leer je dat wat ze doen vaak meerder lagen
heeft.

Pin d"Ar

Je hebt gelijk dat er verschillende lagen zijn en dat maakt een bepaald evenement analyseren zo moeilijk voor buitenstaanders en daardoor kan de NWO beweging rustig zijn gang blijven gaan. Want je kunt nooit echt bewijzen dat ze erachter zitten. Alhoewel we nu weten wat er bijv in 1929 echt gebeurd is, blijft het moeilijk om een link te leggen met de NWO die voor iedereen als bewijs geldt. Hetzelfde voor de oprichting van de Fed (en andere centrale banken).

We weten nu ook dat Rockefeller een belangrijke rol heeft gespeeld in het naziregime door het te financieren ! Maar opnieuw dat is een geisoleerde gebeurtenis waarvan het moeilijk aan te tonen is dat ze in een groter kader past.

Hier zijn trouwens een paar leuke links ivm de RFID chip die ik iedereen zou aanraden om eens te bekijken ! (ik moet er wel bij vermelden dat dit vanuit een bijbels oogpunt is, maar het gaat vooral over wat die RFID chip is en wat ze er gaan mee doen )
Het is een serie van 8 filmpjes :

RFID: The Rise of the Mark of the Beast- Billy Crone
1 http://www.youtube.com/v/rM-WX59ToR4
2 http://www.youtube.com/v/ZWK5ulaVU6s
3 http://www.youtube.com/v/HP75e1KvHrM
4 http://www.youtube.com/v/7km_b2rAIMQ
5 http://www.youtube.com/v/KU80hFAxwd4
6 http://www.youtube.com/v/ShSFh_8NaLg
7 http://www.youtube.com/v/PhzpSiINsEE
8 http://www.youtube.com/v/ro1FO7LjIt8

Ik denk dat ze met deze chip idd absolute controle kunnen verwerven, alhoewel ik ook denk dat er wel mensen zullen zijn die manieren zullen bedenken om dit te omzeilen, maar het gaat voor de gewone burger niet makkelijk zijn om hier onderuit te komen zonder uw leven in gevaar te brengen. Ik denk dat nu eigenlijk nog het moment is om de overheid te lobbyen om dit hier alvast te verbieden ! (maar ik vrees dat de overheid er zelf belang bij heeft om dit in te voeren en dat lobbywerk zinloos zal zijn ). Wat wel duidelijk is, is dat de mogelijkheden met RFID zo goed als onbeperkt zijn en dat je geen privacy meer zal hebben. Ik denk dat we nu wel erg dicht bij de laatste fase zitten van de NWO. Dit gaat geen tientallen jaren meer duren vrees ik. Men zal enkel nog de juiste crisis moeten plannen of misschien is die al gepland en dan zullen de meeste mensen om dit vragen !
Oud 21 maart 2008, 14:44   #17256
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Zijn niet-gepubliceerde manuscripten ergens beschikbaar, of worden ze geheim gehouden door auteur en uitgever?

Wat dacht je?

De kous is inderdaad af. De "opmerkelijke toevalligheden" zijn n?* de feiten "toevallig" bij de televisiezender bekend geraakt! Een gelukkige wind! Toevallig!

Vraag je je eigenlijk nooit af hoe het komt dat de meeste mensen jouw zever niet ernstig nemen?
Omdat dat net de bedoeling is ! De huidige NWO idee is zo een 240 jaar oud (daarvoor waren er ook al heel veel pogingen). Vroeger probeerde het men steeds via wereldverovering, maar dat lukte nooit. Nu heeft men het over een andere boeg gegooid en deze keer gaat men wel slagen, al zal het voor een korte periode zijn, maar wel een bloedige.
Oud 21 maart 2008, 14:49   #17257
dirk001
Parlementslid

Standaard

Hier zijn trouwens de links van ufo's en het verband met de NWO en dit geeft volgens mij nog steeds de beste verklaring van wat ze zijn en waarvoor ze gaan gebruikt worden, maar ik ga er niet dogmatisch over zijn. Dit betekent niet dat alle ufo's hierdoor verklaard worden, sommige zijn gewoon een hoax of overheidsprojecten.

http://www.godtube.com/view_video.ph...89ab5fdfd69714
http://www.godtube.com/view_video.ph...4082b922f93535
Oud 21 maart 2008, 14:50   #17258
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allez, voor één keer is het niet Youtube!
Oud 21 maart 2008, 15:07   #17259
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Je gaat je afvragen of die believers op een eiwitarm dieet worden gezet voor ze op prisonplanet worden losgelaten.
Aaah, de 'Firestone' aanhang. Vroeg me al af waar die bleef.
En dat zijn dan de 'meeste mensen'...
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2008, 17:29   #17260
exodus

Standaard

Citaat:

Wat dacht je?

Ik heb hier een artikel gevonden van juni 95, 2 maanden na de feiten. Waar men er inderdaad van spreekt dat de novel al lang voor de OKC bombings in die vorm bestond. Er is dus geen twijfel meer over. Blijkbaar zijn er nog meer bijzonderheden aan nog oudere versies van het manuisript sinds 1989 die ook al zo'n "voorspellende gave" had. Het is dus zeker niet zo dat het manuscript zo aangepast zijn na de aanslag zoals jij insinueert.

Citaat:
CD-ROM and motion picture rights to "The Final Jihad" acquired by Corporate Vision Inc
Business Wire, June 28, 1995

ULSA, Okla.--(BUSINESS WIRE)--June 28, 1995--Corporate Vision, Inc. (NASDAQ BB: CVIA) today announced that it has purchased the CD-ROM rights and a six- month option for the motion picture rights to "The Final Jihad," a new novel about terrorism in the United States.

"This book is one of the most exciting fictional accounts of a very real possibility that we have ever read," said Sheryl D. Mabie, President and CEO of CVI. "We are exploring several opportunities to produce the novel in an interactive format. By combining story enhancing features such as music, pictures, maps, images, and an option for narration, our goal is to enhance the literary experience with a twist of technology," said Mabie.

Written by Martin Keating, brother of Oklahoma governor Frank Keating, the novel points out the frightful vulnerability of America to terrorist attacks funded and directed from abroad by ruthless professionals. What makes Keating's book ominously timely was the murderous bombing on April 19 in Oklahoma City. Completed more than two years ago, "The Final Jihad" spotlights Oklahoma as the source of a domestic outbreak of criminal mayhem.

Keating spins a tale which is not only believable, it is eerily prescient. In his first revisions in 1989, he predicted the fall of the Berlin Wall, the collapse of the Soviet Union, the World Trade Center bombing, and the airplane crash at the White House. After these events occurred, Keating was forced to rewrite his manuscript. Even so, numerous coincidences remain, including an alert Oklahoma Highway Patrol trooper who stops a suspicious vehicle and unwittingly makes a discovery which is the first break in the biggest terrorist undertaking in the United States. Among several other parallels, there is a character named "Tom McVey."
advertisement
Click Here

The acquisition of "The Final Jihad" marks the beginning of CVI's Entertainment Division, which will focus primarily on acquiring books and other intellectual property, such as music, image, and video libraries, that can be converted to interactive CD and distributed to the consumer market.

Corporate Vision, Inc. is an interactive multimedia company that develops and produces CD-based products for the corporate and consumer markets. For more information, contact CVI at (800) 720-2842.

Rhonda R. Vincent, (800) 720-2842

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be