![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien je als maatschappij wil dat mensen in de gevangenis leren om de regels te respecteren.
Dan moet je VOORAL zelf de regels gaan overtreden, bij het "heropvoeden" van die mensen. Dat geeft vertrouwen in de maatschappij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() Die utopie is een doel waar men naar kan streven helaas zijn de meesten alleen bezig zichzelf veilig te stellen inclusief onze leiders.
![]() |
#164 |
|
![]() Als u de toestand onmenselijk maakt als normale toestand zullen de cipiers daar niet mee akkoord gaan, het zijn die mensen die daar voor zullen boeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Ik zeg het niet veel, of beter, ik heb het nog nooit gezegd, maar deze maal spreken we dezelfde taal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we zien dat in de top 20 lijst alleen daders staan die alleen al op Antwerps grondgebied minstens 10!!! zwaar strafbare feiten pleegden op een tijdsspanne van vijf jaar vraag ik mij af hoever dat ''heropvoeden'' in jouw ogen dan nog moet gaan. Bij ons thuis was het motto: wie niet wil luisteren moet voelen. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 maart 2008 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
En dan verbaast zijn als het niet marcheerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Er zijn er hier die misdaden al normaal vinden en de misdadigers zouden er nog een ereteken bovenop moeten krijgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan al eens een misstap begaan, maar op 5 jaar tijd minstens tien keer een zwaar misdrijf plegen noem ik al geen misstap meer. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 maart 2008 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementslid
|
![]() zou marlientje even hard van hare tore blazen moest die gevangene Hans Van Temsche noemen ..........................
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Neenee, ik denk maar aan de gevolgen van het door u voorgestane beleid. Bekijk maar eens hoeveel cipiers er nu dagelijks met geweld te maken krijgen, als we doorvoeren waar u voorstaat garandeer ik dat er een heel deel mensen gaat sterven of zwaargewond zullen raken. Hoelang denkt u dat de cipiers nog gaan meewerken als er alle dagen cipiers naar het gasthuis geslagen worden? Als u mensen als beesten gaat behandelen, zullen ze zich ook zo gaan gedragen. Laatst gewijzigd door HAMC : 5 maart 2008 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() En dan moet de staat zich beestachtig gaan gedragen? Is dat een oplossing denkt u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Anders zouden we ze toch niet onverbeterlijk noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() '' Beter'' worden ze daar inderdaad niet, maar het is tot nu toe de enigste oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, als u opgesloten zit en u krijg alle drie weken een douche en proper goed en als u drie keer eten krijgt blijkt het een goede dag te zijn geweest. Want ik heb dagen meegemaakt waar er smorgens geen eten was en smiddags èèn kriek als middagmaal, denkt u dan die mensen komen beter uit de gevangenis dan ze er zijn ingegaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn oom kreeg 35 -40 jaar geleden 6 maanden effectief, die hij ook volledig heeft uitgezeten, en is nadien nooit meer met het gerecht in aanraking gekomen. We kunnen dus stellen dat die er wel beter is uitgekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een celstraf houdt voor mij in dat iemand in een cel zit. Ik zie geen enkele reden in waarom die cel comfortabel of luxueus zou moeten zijn. Dat ze er met 4 man in zitten vind ik niet 'buitengewoon'. Stel dat ze er nu met 7 of 8 in zitten, ok, dan kan ik er nog inkomen, maar met z'n vieren in een cel zitten is nu ook niet zo verschrikkelijk, zeker niet als je de vergelijking maakt met de reden waarom ze er zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |