![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Denk je dat er nog nooit iemand is vermoord vanwege zijn geloof of wat? ![]() Dat er nog nooit groepen mensen zijn uitgeroeid omdat ze een ander geloof hadden? Iemand haten omwille van zijn religie is bijna al even erg als iemand haten om zijn afkomst ,snap jij nu niks? Ik geef het op , het is gelijk tegen een onverdraagzame muur dat ik bezig ben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op teletekst staat te lezen dat Wilders vanaf nu heel land wil rond gaan om het debat over de islam en zijn film te voeren. Wilders nodigt zelfs nadrukkelijk moslims uit op de debatavonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() moehahahahahaha, wat een flutfilm is me da??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat dáár nu zoveel om te doen is geweest?? ![]() Je moet trouwens al een mentaal gehandicapte zijn om daarvan onder indruk te zijn. ![]() Neen, de film trok op niets. Al van in het begin zag ik dat het niets ging zijn, maar ik heb me verplicht het helemaal uit te zien. EN IK HEB HET HELEMAAL BEKEKEN! HELEMAAL!! ![]() ![]() Met bepaalde muziek kun je al héél veel, zeker de populaire melancholische muziek van Tchaikovski en Grieg. B E L A C H E L I J K ! ! ! ! ! ! ![]() ![]() Wilders grijpt naar de balletmuziek van Tsaikovski om de algehele Islamwereld als duivel af te schilderen. ![]() ![]() Neen, Wilders is écht een snertfiguur, dat heeft hij nu wel bewezen. ![]() Ik had het al altijd gedacht, zo'n kapsel, wie gelooft daar nu mee au serieus genomen te worden. Maar we mogen niet voortgaan op het uiterlijke, maar met dit filmke weet ik genoeg. ![]() Trouwens, ik moet écht niet hebben van de radicale moslimgemeenschap, net zoals ik geen enkele andere radicale geloofsgemeenschappen moet hebben, maar met het zien van het filmke heb ik nu toch wel het gevoel dat het toch allemaal niet zó erg is zoals ik de laatste tijd begon te denken. Met het zien van alleen maar die negatieve beelden realiseerde ik me dat ik mijn mening begon te vormen met vooral die éne kant, maar we moeten beseffen dat van de véél grotere gematigde groep aan vredelievende gelovigen zelden wat van in de media komt. Dus mag ik stellen dat de film nogal serieus een omgekeerd effect op mij hebben gehad. Bedankt Wilders! ![]()
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens , mestkevers , dat is beeldspraak. Racisme is de mest en de kevers zijn de randdebielen die er zich in wentelen. Vandaar mestkevers , heel goed gevonden van Karel. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo waren er veel, nog voor ze de film hadden gezien . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
, om daar na een debat aan te gaan???? ![]() ![]() ![]() Dat wordt een constructief debat zeg ![]() Ze gaan hem graag zien komen , miljaar wa ge ier allemaal leest |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Wilders voert vooral een debat met zichzelf. Hij verdient daarom vooral ons medelijden.
Laat volwassen mensen intussen in discussie treden over de roots van de radicalisering van de islam en over de oorzaken daarvan: de buitenlandse politiek van het Westen. Want dat is natuurlijk wél nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Is d�*t nu die fameuze film?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() Dus homo of zwaar gehandicapt ben je op basis van afkomst?
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Jodenvervolgingen waren inderdaad op basis van stambomen (i.e. afkomst.)
Homo's en zwaar gehandicapten waren extra's. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Parlementslid
|
![]() Net op de vara een debat gezien over het spotje. Een D66'r, 4 moslimvertegenwoordigers, een advocaat (die geld ruikt) en één islamoloog.
Twee dingen vielen echt op. 1. de D66'er die in al zijn politieke correctheid zowat in de aars van zijn moslimbuur trachte te kruipen werd door diezelfde buurman en diens moslimcollega meermaals tegengesproken werd in zaken dat er toch een zekere verantwoordelijkheid ligt bij de moslimgemeenschap en dat het akelig stil bleef in die gemeenschap bij voorvallen als bv. de moord op Van Gogh. 2. Toen de eerder gematigde islamoloog de opmerking maakte dat er toch wel ergens een donkere zijde te vinden in de islam, zoals geen gelijke rechten man vrouw, oproepen tot vernietiging van elke andere godsdiens dan de islam.........en dat die letterlijk beschreven staan in de koran was geen enkele bereid dat toe te geven.
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() dat was, is en blijft mijn enige reactie op de film ( maar niet over de inhoud, want die is juist )
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 28 maart 2008 om 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze steken nog liever hun kop metersdiep in de grond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gewoon op pauze zetten en wachten tot alles geladen is, dan kan je alles in één keer zien zonder haperingen. Is al meer dan 2.5 miljoen keer bekeken ondertussen ![]() Het is de Nederlandse versie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Die film is een sisser. Gewoon vreselijke beelden en opjuttende imams die we al honderden keer gezien hebben. Mijn mening verandert er alleszins niet door Ik zie niet in waarom er op die 'film' gewelddadige reakties zouden komen. We zien morgen wel wat er gepreekt wordt in de moskees wereldwijd.
Laatst gewijzigd door longhorn : 28 maart 2008 om 03:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Bert Deckers maakt haast even 'goede' filmkes ter aankondiging van een NSV-debat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |