![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Achzo, u wist gelijk niet eens waar het over ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is hier op dit forum toch wel de gewoonte om een beetje bij het onderwerp te blijven dat de opener aansneed ... zo niet, en als u alleen maar interessante opmerkingen of kwinkslagen naar andere forummers, interessante of saaie one-liners wil plaatsen, dan kan je dat beter in k&k doen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Eerlijk gezegd, weet ik dat niet. Als ik dingen kan lezen die er staan heb ik geen idee ofdat u die dingen ziet staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar in dit geval ging hij duidelijk over de schreef. Een totaal gevaarlijke en verkeerde reactie. Men had evengoed de hond een trap kunnen geven van hier tot in Tokyo, of met een hard voorwerp (wapen, pillamp, meubelair) de hond zijn kop bewerken ALS hij daadwerkelijk in die man zijn been zat te bijten. Baasje kon ook zijn hond tot de orde roepen, al dan niet op aandringen van de agenten! Luistert dat beestje niet, dan mag je aangepast geweld gebruiken voor ieders veiligheid....schieten in dit geval is nooit een optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem is, als ik zo'n berichten lees heb ik eerder het gevoel van: volgende keer extra aardig zijn als er een agent passeert en vooral de hond bijhouden. Je weet maar nooit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk gezegd kan ik ergens moeilijk geloof dat het verhaal waar is. Het lijkt compleet waanzinnig. Er staat in het artikel trouwens dat de agent eerst de hond met een stoel te keer ging (eh???) en dan naar zijn pistool greep. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 19 juni 2008 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() dat kan tellen als nationale waarschuwing
toeval wil dat veel vergeten-betalers beesten in huis hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() FN maakt genen brol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ACAB Flikken staan in dienst van de machthebbers, niet in dienst van rechtvaardigheid. Wie vandaag bij de flikken gaat, weet op voorhand dat hij de echte criminaliteit niet zal kunnen / mogen aanpakken. Enkel de gewone man pesten en in bedwang houden om het systeem in stand te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Als die agent bedreigd werd, dan heeft hij zich verdedigd. Met agressieve honden heb ik geen greintje mededogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... en dat is helemaal niet zo in een staat die gerund wordt volgens het prinsipe van de kommunistische demokratie, waarvan sprake in jouw ondertitel: in zo'n maatschappij zijn de flikken heilige dezekes die nog geen wapen zouden willen aanraken ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met eigenaars van agressieve honden, heb ik geen greintje mededogen. Mijn stelling is: bij problemen met een hond (poep op straat, agressie, ...noem maar op ...): het is altijd, maar dan ook altijd de schuld van de eigenaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geloof me vrij, eer men iemand, meestal na tussenkomst van het OCMW op straat zet, is er al heel veel water door de Schelde gestroomd. En daar gaan heel wat maanden overeen, maar dat verhaal staat niet borg voor sensatie, die de lezer meestal ongenuanceerd oppikt. Sommige mensen hebben nu eenmaal budgetbegeleiding nodig van de wieg tot in het graf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vanaf nu heb ik altijd een mes bij als ik ga lopen en de eerste de best hond die me durft te bijten die maak ik terplaatse af. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 16 augustus 2008 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |