Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2008, 17:33   #161
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Welke kinderen zadel ik op met de islam? Je zegt dat mijn kinderen later op mij gaan spuwen. Waarom? Mijn zoon is gedoopt en is voor zover ik weet, net zoals ik, niet bekeerd naar de islam en is dat ook niet van plan. Niet dat we daar al over gepraat hebben maar ik ben daar quasi zeker van. Waarom gaat mijn zoon dan volgens jou later op mij spuwen. Omdat ik met een moslim getrouwd ben?
Snap je het nu echt niet? Het is toch niet dat ik moeilijke woorden gebruik of zo. Iedereen die de islam steunt of elke andere religie pint zijn kinderen vast. Dit is geen vrijheid. Gelukkig dat je een zoon hebt nu ja je kleinkinderen kunnen dochters zijn. Hopelijk hoeven die niet de leven onder het juk van de islam en de sharia. Wat wij nu doen heeft gevolgen voor onze nakomelingen. Staan wij onze vrijheid af en gaan we naar de wreedaardige poel van halal en islam??? Doe eens de cursus in wonderen. Je zal versteld staan... ook menig moslim is tot inkeer gekomen.

Laatst gewijzigd door shaddy : 4 september 2008 om 17:34.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2008, 17:35   #162
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Dat is zo : tegen die mannen kan een brave rechts-nationalist nu eens geen gelijk krijgen met als gevolg dat hemof zij niet meer graag mee wil spelen.

Het doet me denken aan een van mijn kleinkinderen in een klasje waar ook een klein zwart meisje aanwezig was. Eén van die kindjes wilde haar klasgenootjes overtuigen om niet met dat vuil zwart meisje te spelen (hoe worden kinderen tegenwoordig opgevoed ?).. Wel mijn zeer blanke kleindochter overtuigde de andere kindjes om toch met dat zwartje te spelen en onze superblanke discrimineerster werd zelf uitgesloten...

Wel op dat kinderniveau zijn we nu aangeland..
Het gaat er eigenlijk niet om om gelijk te krijgen. Probleem is dat er zijn die een andere hun mening gewoon niet respecteren. Het respect moet in mijn ogen van twee kanten komen, me dunkt. Als ik een mede-Vlaams-nationalist dingen hoor verkondigen waar ik het totaal niet mee eens ben, laat ik dat ook merken. Ga bv mijn morele opvatting niet aan die van bv Max Van Dietsland, Herr Oberst, Pajot en dergelijke koppelen, want dan zit je er mooi naast.
Ja, ik ben een eerder rechtse Vlaams-nationalist, maar ik geloof dat ik ook wel eens in aanvaring kom met dezelfde mensen en met dezelfde argumenten, als sommigen die mij hier graag aan de schandpaal nagelen. En ik ben echt niet te beroerd of af en toe enkele linksen te steunen. Neem bv Edina: met haar zou ik bepaalde thema's lijnrecht tegenover elkaar staan, zeker als het op migratiebeleid aankomt. Anderzijds: in bv abortustopics had ik weinig te zeggen, want deel ik wel 100% haar mening.

Het is dus niet omdat ik het met iemand op sommige punten oneens ben, dat ik die persoon in zijn geheel afschrijf. Laat dat eens duidelijk zijn.

Nu, dat voorbeeld van die kleuterschool: hier ben ik het er ergens mee eens dat het zwarte meisje niet uitgesloten mag worden en het meisje dat de lastercampagne startte lik op stuk kreeg. Anderzijds: de argumenten van dat meisje ontkrachten en het zwarte meisje wel in de groep aanvaarden vind ik prachtig, maar op zijn beurt de pestkop worden is voor mij een stap te ver.

Dat meisje zal haar redenen hebben dat zwarte meisje vies te bekijken. Die redenen zijn fout, MAAR het is dan aan de anderen zich er niet aan te laten vangen en niet te worden wat ze verrachten. Als die uitsluitster aanvoelt dat ze fout zit, lijkt het me geen goed idee om ze te gaan pesten, want dan geef je haar reden om haat te ontwikkelen.

Ik ben wegens mijn spraakgebrek en zwaarlijvigheid genoeg gepest geweest, terwijl ik niemand wou uitsluiten. Alleen botste ik enkel op onbegrip en de vuisten van andere kinderen. Vriendinnetjes had ik niet. Ik had niemand en moest elke dag me er op school terug doorvechten, hopend op de vakantie, waar mijn ouders me naar een zomerkamp stuurde. Ik er vol goede moed heen om daar weer geterroriseerd te worden.

Tot zover ik weet ben ik altijd vriendelijk geweest, maar als je op een gegeven moment elke dag uitgelachen en in elkaar geslagen wordt, gewoon zonder reden, enkel omdat anderen er lol in beleven, dan moet je op een gegeven moment terug slaan om te overleven.
Het spijt me om het te moeten zeggen, maar als ik de pestkoppen probeerde te negeren, werden ze enkel erger. Ik mocht doen wat ik wou, elke schooldag moest ik door die hel. Het stopte enkel, toen ik op een gegeven moment eens zo kwaad werd, dat de pestkoppen terug begon te slaan. Vraag me niet hoe ik ze afgelapt heb, maar uiteindelijk heeft de grote aansteker er een paar gekneusde ribben en een gebroken neus aan overgehouden.
En nee: ik ben toen niet gestraft geweest. Het is de aanstekende pestkop die uiteindelijk van school vloog, omdat hij ook het lef had een lerares, die tussenbeide wou komen toen ze me aanvielen, mee te slaan. Ze heeft zo dagen met een blauw oog rondgelopen, dankzij een leerling van 10 jaar.
Het was 20 tegen 1, elke dag opnieuwe en ze waren niet te beroerd ook geweld te gebruiken tegen leerkrachten of medeleerlingen, die me wilden helpen.
Ik zag elke dag bont en blauw, maar ik kreeg dan te horen dat ik associaal was, omdat ik niet met andere kinderen speelden. Tja, elke keer ik eens met een medeleerling goed overeen kwam, werd die mee gemolesteerd door de lastposten. Ik zat in het eerste leerjaar en het waren een troep jongens die in het 4de, 5de en 6de zaten, die me elke dag op de speelplaats in elkaar stampten en dat werd me op en gegeven moment teveel.
Ik was dikwijls thuis met kneusingen en hersenschuddingen, maar niemand durfde iets doen. Ik heb letterlijk moeten leren terugslaan en alle vuile trukken van de foor moeten gebruiken om te overleven. Elke dag dacht ik dat ze me gingen doodslaan. Ja, ik heb het halve klimrek moeten slopen om de planken als knuppels te gebruiken, of ik liep hier nu niet meer rond.
Tja, de leerkrachten werden gewoon elke keer met geweld opzij gedrukt door de massa en de directie was te laf om iets te doen. Als ze het geweld wilden stoppen, moesten er minstens 20 leerlingen buitengegooid worden en dat zou teveel aan de subsiedies geknaagd hebben.
Oud 4 september 2008, 17:47   #163
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Spijtig dat u zich laat nekken door een bepaalde persoon. Respect voor uw mening. Maar denk er wel aan dat dit misschien de bedoeling van zulk persoon zou kunnen zijn.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2008, 19:16   #164
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Zucht...

Het is lang geleden dat ik op dit forum gepost heb, maar bleef het wel nog steeds volgen.
Het probleem van partijdige moderatoren en mondsnoeren is geen jong probleem, het is iets wat reeds enige tijd op dit forum bestaat.
Ooit hebben enkelen van ons hiervoor een ander forum proberen op te richten.
Maar doordat dit niet zo gemakkelijk bleek te zijn is het uitgelopen op een sisser.
Als men een forum over politiek wil maken moeten alle ideeën en ideologieën aan bod kunnen komen.
Politiek is nu eenmaal een samenvoeging van verscheidene gedachtengangen.
Dit was, en is hier nog steeds niet helemaal mogelijk.
Het is jammer, maar wel een weerspiegeling van de maatschappij.
Vrije meningsuiting bestaat ook in onze gewone samenleving niet, en heeft ook nooit echt bestaan.
Dus ergens is dit forum wel correct, gezien oogkleppen en mondsnoeren de norm van onze samenleving geworden zijn.
Je hoeft dit echter als mens zijnde niet te aanvaarden.
Maar je zal dit forum jammer genoeg niet meer veranderen, het is nu eenmaal deels verziekt. Ik zeg deels omdat dit forum voor sommige startende politiek geïnteresseerden wel nog enige meerwaarde kan bieden, tot het punt dat je natuurlijk begint te beseffen dat alles waarvoor democratie staat een droombeeld blijkt te zijn.
Nu goed, dit moet kunnen gezegd zijn vind ik, en daarom heb ik deze post dan ook geplaatst, en dit op een tactvolle, vriendelijke en beleefde manier.

Vele groetjes, Bentje
uiteindelijk heeft de forummoderatie zich ook aan de wet te houden.
ik zou veel liever een forum zien waar iedere mening verkondigd kan worden, maar ik zie het niet zo goed zitten om dat op te richten, omdat ik geen zin heb om in gerechtelijke problemen te komen.

je mag altijd tussen mijn 4 muren je ongecensureerde mening komen zeggen.

ik geloof niet in partijdig handelende moderatoren hier.

Het lijkt me wel dat er hier mods zijn die soms een beetje vreemde beslissingen nemen.
Maar dat kan gebeuren eh.
Oud 5 september 2008, 00:27   #165
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
een scheldwoord zegt altijd 1000 maal meer over diegene die het gebruikt dan over diegene die het naar zijn hoofd geslingerd krijgt

verder vind ik het vooral leuk om zo'n scheldwoord als eretitel te gaan dragen, een mooie Vlaamse traditie trouwens ('geuzen'naam!)

maar om nu boos te worden omdat iemand mij uitscheldt ... nee zover heeft nog niemand mij gekregen ... en aan wie dat wel heeft : mannekens, het is een forum hé, relativeer dat ne keer, je maakt heus nog wel écht ergere dingen mee in je leven.
Als iemand me rotte vis zou noemen, zou ik schaterend doorscrollen naar de volgende post. Heel misschien zou ik vragen wat de relevantie is van het feit dat ik al dan niet een rotte vis ben voor de discussie, maar dan zou ik al in een stekelige en pesterige bui moeten zijn.
Anders is het met, wat hier al is genoemd, posters die je naar iedere discussie volgen en daar altijd je post uitvlooien op ieder woord en zelfs iedere letter om te kijken als er nergens een lettertje of leesteken fout in staat, of de grammatica wel übercorrect is en nadien wordt er dan ook nog eens ingegaan op de inhoud die volgens hun illustreert hoe dom je wel bent. Ben je het niet met de poster eens? Uiteraard niet, want je bent te dom om zijn superieure mening te begrijpen... Slaan ze hun slag niet op een bepaald forum, dan zetten ze hun praktijken wel op een ander forum verder, bij voorkeur één waar je niet aanwezig bent...
Dat soort posters zijn hier of hebben hier gezeten, en die types halen na een tijdje echt wel het bloed vanonder je nagels. Het grenst denk ik ook aan cyberterreur of cyberstalking, en is al heel iets anders dan een onschuldig scheldwoordje op een forum.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 september 2008 om 00:28.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 00:31   #166
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Persoonlijk vind ik het woord racist helemaal niet negatief geladen
Het is hoe je het opneemt.
Een racist kan evengoed iemand zijn die een mening van een ander gewoon verwerpt omdat het niet de zijne is.

Leuk om te lezen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik ben een racist, gewoon omdat ik de antropologische onderscheiding tussen Kaukasiërs, Mongoloïden en Negroïden hanteer.
Dat maakt je nog geen racist.

Citaat:
Vandale:
Racisme: het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
Bron: http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...kwoord=racisme
Oud 5 september 2008, 00:32   #167
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Dat klopt, in het persoonlijk beledigen van iemand die men van haar noch pluim kent, zelfs de gezinsleden, gaat men hier soms heel ver.

Kan aan mij liggen maar dit vond ik een heel beledigende, straffe uitspraak.
²!!!

Maar ik was wel één van degenen waarop ze gericht was...
Oud 5 september 2008, 00:34   #168
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Raar dat ik de uitspraak niet kan quoten (2x geprobeerd), ik heb ze moeten kopiëren en plakken.

Is inderdaad een zeer kleingeestige uitspraak (zonder dat ik de context ken).
De context was, simpel gezegd: Shaddy wou allochtonen buiten om allerlei redenen die ik hier niet ga vernoemen maar die je kan opzoeken in zijn posts, oa ik en mogelijk nog enkelen (ik weet niet meer of ik de discussie toen alleen heb gevoerd of niet, iig heb ik me korte tijd erna veelal tot K&K bekeerd), en ik of wij vonden die aanpak nogal kort door de bocht.
Zoiets was het, min of meer. Maar ik hoop niet te veel pistoollopen op me gericht te krijgen indien dat het niet volledig in concreto was.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 september 2008 om 00:35.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 00:37   #169
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hoe iemand met persoonlijke aanvallen op dit forum omgaat moet hij voor zichzelf bepalen.

Wie er echter voor kiest persoonlijke aanvallen niet te rapporteren (een perfect begrijpelijke keuze) moet dan nadien niet komen bleiten dat "anderen" wel mogen schelden en hij/zij niet. Dat is wat me in Boadicea's post stoorde.

"Linksen" klagen erover dat de moderatie "rechts" bevoordeelt, en vice-versa.

"Rechtsen" klagen er bovendien over dat bepaalde onderwerpen niet besproken mogen worden, wegens vermeende politieke correctheid van de forumleiding.

Nochtans heb ik op dit forum werkelijk alles al gelezen. Racisme, antisemitisme, de meest idiote vooroordelen, de domste en gemeenste veralgemeningen, enz ...
Hele threads worden hier volgeschreven met deze zogezegd verboden onderwerpen.

Kortom, de OP van Boadicea lijkt me op zijn minst overdreven.
Een heel dikke ²!!!

En ik blijf er ook bij dat er een zekere gewenning is: als personen altijd over de schreef staan wordt er nauwelijks op gereageerd. Waarschijnlijk komt dat niet enkel door de moderatie maar ook door de leden. Wie wil er namelijk om de twee minuten op het rode driehoekje drukken?
Als personen eenmaal over de schreef gaan, worden ze besanctioneerd.
Oud 5 september 2008, 00:41   #170
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Het zal je misschien verbazen, maar je spreekt me niet tegen.

Wat je aanhaalt gaat in de richting van wat de Hertog hierboven schreef, namelijk dat de moderatie veeleer willekeurig dan partijdig is.

Sommige posts of threads worden wegens vermeend racisme verwijderd, andere (misschien veel ergere) dan weer blijven staan.
Ik ben het niet eens met de wijze waarop de moderatie hier de Belgische wetgeving over negationisme en racisme interpeteert en toepast. Ik heb daar zelfs ooit via PB met een moderator over geredetwist.

Toch kan men niet ontkennen dat er meer dan genoeg threads en posts over de vermeende taboe-onderwerpen op dit forum te vinden zijn.
Zou het niet kunnen dat er sommige threads over het hoofd worden gezien omdat men de inhoud niet kent? En omdat er in zo'n threads veel gepost wordt men misschien net denkt dat het er goed gaat?
Want ik denk niet dat alles wordt gelezen door de mods, en ik denk ook niet dat alles gerapporteerd wordt. Of beter: ik denk dat de kans bestaat dat geen enkele gebruiker de thread rapporteert omdat hij of zij denkt dat een ander het wel zal doen of niet als forumverklikker wil fungeren.
Oud 5 september 2008, 00:54   #171
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Poco is geen scheldwoord maar een afkorting
Die discussie is reeds gevoerd, de argumenten staan in deze thread. Indien u dan nog dezelfde mening bent toegedaan en dit obv argumenten daaruit die u weerlegt wil ik ze graag horen.
Oud 5 september 2008, 00:56   #172
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Vind u dat? U moet het in de context zien. Kinderen opzadelen met de islam is wreedaardig. Nog wat anders dan mijn kind beledigen omdat het mijn kind is. Iedereen die het in de context ziet begrijpt dat het bijzonder wreed is meisjes de islam op te dringen. Dit doe je toch je kinderen niet aan. Nu ja moslims zijn al wreed met dieren laat staan hoe ze met vrouwen omgaan. Nu ja mijn nakomelingen zullen me dankbaar zijn dat ik heb gevochten voor hun vrijheid. Zoals ik mijn overgrootouders dankbaar ben dat ze tegen de nazis hebben gevochten voor mijn vrijheid. Met dank nogmaals : geef nooit op beste andersdenkende !!! De islam is wreed en de meeste moslimas willen deze religie weg of sterk afgezwakt. Het is vreselijk om mishandelde vrouwen te zien te bedenken dat het zelfs nu gebeurt in Belgie !!! Uit naam van een religie de islam genaamt. Je kan pas praten als je gezien hebt wat ik heb gezien met mijn vrijwilligerswerk.

ps denk je nu echt dat dochters het afnemen van vrijheid en gelijkheid oke zullen vinden?? naief !!! Immers ik zal de waarheid blijven vertellen en de harde realiteit rond de islam ; zodat elke moslima zal kunnen opkomen voor haar rechten.
Kuch

Citaat:
Allochtone kinderen zien identiteitskenmerken vooral als gebruiksvoorwerpen. Dat concludeert de Tilburgse wetenschapper Massimiliano Spotti in zijn proefschrift. “Jonge moslima’s zeiden bijvoorbeeld geen hoofddoek te dragen om hun islamitische identiteit te benadrukken, maar met hun hoofddoek te willen laten zien dat zij doen wat zij willen

http://www.maghrebmagazine.nl/2007/1...van-eigen-wil/
Oud 5 september 2008, 01:14   #173
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Mensen, gezien hier geen grap meer gemaakt kan worden zonder straffen en bannen, heb ik besloten dat de sfeer van dit forum hier zo ondermaats is, dat ik geen zin meer heb om me hier nog in een discussie te mengen.

De partijdigheid van de mods is me te opvallend en ik ben hier inderdaad een reële haat aan het ontwikkelen tegen bepaalde mensen, wat normaal niet mijn aard is.
Ik begrijp niet dat mensen zich zo laten opjutten dat ze het hier aftrappen. Persoonlijk heb ik zowat elk scheldwoord over de rechterkant moeten lezen. Ja, en dan? Het is maar een forum hoor, het is niet dat de tegenstander zo hard tegenover jou zit te brullen en te tieren dat zijn of haar speeksel tegen je gezicht kletst.

En partijdigheid van de mods? Ik heb hier nog nooit een strafpunt opgelopen, maar dan ook nog geen enkel. Ben ik dus een favorietje van de mods? Daarbij, als de mods beslissen dat ik over de schreef ga, dan doen ze maar. Het is niet alsof politics een openbaar bezit is. Verder ben ik nogal zeker dat de reactie van de mods op dit soort berichten "Meh, gelezen en genegeerd" zal zijn en is.

Gaan andere gebruikers er over als en veranderen ze het daarna snel? Printscreen en negeerknop. Blijven ze het doen? Printscreen of negeerknop. Door het af te trappen, geef je de forumtrollen enkel hun zin. Samenvattend, om het eens in het mooi Vlaams te zeggen; "Take a chill pill".

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 06:58   #174
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Snap je het nu echt niet? Het is toch niet dat ik moeilijke woorden gebruik of zo. Iedereen die de islam steunt of elke andere religie pint zijn kinderen vast. Dit is geen vrijheid. Gelukkig dat je een zoon hebt nu ja je kleinkinderen kunnen dochters zijn. Hopelijk hoeven die niet de leven onder het juk van de islam en de sharia. Wat wij nu doen heeft gevolgen voor onze nakomelingen. Staan wij onze vrijheid af en gaan we naar de wreedaardige poel van halal en islam??? Doe eens de cursus in wonderen. Je zal versteld staan... ook menig moslim is tot inkeer gekomen.
Jij ziet ze vliegen... het komt er dus blijkbaar op neer dat ik er verantwoordelijk voor ben dat er hier moslims zijn en dat ze hoogstwaaarschijnlijk ook zullen blijven?
Wat zit jij hier nu te zeveren over 'onze' vrijheid als ik in jouw ogen niet eens de vrijheid heb om te kiezen voor een islamitische man en hij niet de vrijheid heeft om zijn religie te beleven. Er is geen kat in heel dit mistroostige, verzuurde land dat last heeft van mijn man en toch kan je niet laten om op zijn en mijn kap te zitten terwijl wij morgen recht voor je neus zouden kunnen staan en je niet eens weet we zijn. Maar toch heb je je oordeel al klaar en meen je te weten hoe het er hier bij ons aan toe gaat.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 07:08   #175
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Wat is het verschil eigenlijk roger?

Iemand uitsluiten is iemand uitsluiten toch?
het verschil is dat het meisje zou worden uitgesloten door iets waar ze niets kan aan doen, die jongen wordt uitgesloten om iets waaraan hij wel kan doen.
Oud 5 september 2008, 07:36   #176
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Een heel dikke ²!!!

En ik blijf er ook bij dat er een zekere gewenning is: als personen altijd over de schreef staan wordt er nauwelijks op gereageerd. Waarschijnlijk komt dat niet enkel door de moderatie maar ook door de leden. Wie wil er namelijk om de twee minuten op het rode driehoekje drukken?
Als personen eenmaal over de schreef gaan, worden ze besanctioneerd.
In het dageljkse (échte) leven is dat net hetzelfde...Kijk naar de overlast die bvb Marokkanen non-stop veroorzaken. Zelden problemen voor hun. Doet een Belg de helft vliegt hij de bak in.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 08:07   #177
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
De vraag is dan: Wie?
SnottePietje !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 08:08   #178
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Jammer genoeg kan ik dat niet zeggen want het is nogal een bleter en dan wordt ik hier geband.

Edit: of is het verbannen?
gij wel !
Oud 5 september 2008, 08:12   #179
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
In het dageljkse (échte) leven is dat net hetzelfde...Kijk naar de overlast die bvb Marokkanen non-stop veroorzaken. Zelden problemen voor hun. Doet een Belg de helft vliegt hij de bak in.
dit is eigenlijk off topic.
maar dat is niet waar wat je hier beweert.
Bewijzen, piraat, bewijzen!!!!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 08:17   #180
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Als iemand me rotte vis zou noemen, zou ik schaterend doorscrollen naar de volgende post. Heel misschien zou ik vragen wat de relevantie is van het feit dat ik al dan niet een rotte vis ben voor de discussie, maar dan zou ik al in een stekelige en pesterige bui moeten zijn.
Anders is het met, wat hier al is genoemd, posters die je naar iedere discussie volgen en daar altijd je post uitvlooien op ieder woord en zelfs iedere letter om te kijken als er nergens een lettertje of leesteken fout in staat, of de grammatica wel übercorrect is en nadien wordt er dan ook nog eens ingegaan op de inhoud die volgens hun illustreert hoe dom je wel bent. Ben je het niet met de poster eens? Uiteraard niet, want je bent te dom om zijn superieure mening te begrijpen... Slaan ze hun slag niet op een bepaald forum, dan zetten ze hun praktijken wel op een ander forum verder, bij voorkeur één waar je niet aanwezig bent...
Dat soort posters zijn hier of hebben hier gezeten, en die types halen na een tijdje echt wel het bloed vanonder je nagels. Het grenst denk ik ook aan cyberterreur of cyberstalking, en is al heel iets anders dan een onschuldig scheldwoordje op een forum.
ok mee eens, maar als je zo iemand (en heus ik ken er hier wel zo enkelen) drie keer negeert, dan heeft die toch gedaan zeker ? zulke typetjes leven van de reactie, zij kikken op de macht die jij ze geeft indien je onmachtig reageert (in de vorm van terugschelden etc) ...

het is een machtspelletje van luitjes die irl wsl te weinig te betekenen hebben en daardoor gefrustreerd rondlopen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be