![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna dadelijks lezen we gevallen van agressie op het openbaar vervoer, en in de meeste gevallen zijn het ''jongeren''. En we weten allemaal voor welke bevolkingsgroep ''jongeren'' staat. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Antwerpen was heel de Rooseveltplaats ontruimd en was het weer de zoveeelste rel op rij, komend van diegenen die blijkbaar niet in staat zijn om "verbaal" te communiceren. Dat interesseert me net iets meer dan een betoging die sereen verloopt in Brussel. Als dat in Brussel wel kan, waarom kan dat hier dan niet?
![]() |
#164 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken maar één imam, en die kerel heb ik al op tram 7 gezien: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=g4eikugt |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#166 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu weet ook ik weer waarom dit forum me regelmatig de keel uithangt: de nonsens die er worden uitgekraamd overstijgen nauwelijks het gelal dat je aan een toog vol zattekl. moet aanhoren. Dat komt er natuurlijk van als er veel luitjes meediscussiëren die denken dat het internet, Google en Wikipedia de enige bronnen van wijsheid zijn... Toch af en toe eens een boek vastpakken, Magni. In dit geval aanbevolen lectuur: "Waarom de geallieerden wonnen", door Richard Overy.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 2 januari 2009 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kreeg gisteren zure maagoprispingen bij het zien van ATV, en het lag dit keer niet aan de overdosis alchohol of een overdadig feestmaal. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 2 januari 2009 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De burgemeester is helemaal niet in samenleving geinteresseerd;zijn aandachtspunten zijn hondenpoep, sluikstort waarbij nooit naar oorzaken mag worden gekeken, en stemmenwinst bij allochtonen voor SPA.
De man is gewoon een yuppie op een loft waar hij samenwoont met zijn maitresse die hij via 'mondeling' examen aan een leuke baan hielp. Als burgemeester bepaald Janssens wie wel of niet betoogd en dus draagt hij en niet politie hiervoor verantwoordelijkheid.KInderachtig dit op anderen af te wentelen de burgemeester zou minstens mogen erkennen dat hij dus een inschattingsfout heeft gemaakt omdat hij helemaal niet weet wat er in zijn aandachtswijken leeft, niet bij allochtone en nog minder bij autochtone bewoners. ATV is inderdaad volledig gewijd aan het promoten van het stadsbestuur, de eerste kritische bedenking tegenover Antwerpse politici zul je er dan ook niet horen. Voor een aantal Antwerpe politici heb ik best wel bewondering; maar het overgrote gedeelte bestaat uit slechte acteurs die mensen zand in de ogen strooien. |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik woon niet in een villawijk maar een rurale omgeving, maar mijn dochter woont in de nabijheid van een van de door U opgehemelde buurten. In één jaar tijd is haar wagen al twéé keer gevandaliseerd en is er éénmaal in haar huis ingebroken.
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.cdenv.be/actua/persberich...n-van-agressie Laatst gewijzigd door Duym : 2 januari 2009 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- een vriend van me, een dokter, is in het Boelaerpark te Borherhout overvallen door twee allochtonen, een mes op de keel gezet en van zijn portefeuille ontdaan - een vriendin van me onderging in het Rivierenhof in Deurne het zelfde lot - mijn vader is door twee allochtonen aan Berchem Satione ineen geslagen - in een bedrijf dat ik destijds had in Wilrijk, om de Prins Boudewijnlaan, is drie keer ingebroken. Twee keer zijn de daders - eerder toevallig - gevat. Beide keren bleek het om allochtonen te gaan. - Mijn auto is door allochtonen belaagd in de Stuivenbergwijk - als je je auto parkeert op het Antwerpse Zuid, dan duiken er regelmatig jonge Marokkaantjes op die 'op je auto zullen passen tegen betaling'. Wie niet afdokt, vindt zijn vehikel gegarandeerd met een paar krassen extra terug. Al deze feiten in aanmerking genomen, komt het me zeer vreemd voor dat er hier Antwerpenaren zijn die nog nooit ook maar één negatieve ervaring met allochtonen hebben meegemaakt. Ofwel hebben die dus ongelooflijk veel geluk, ofwel hebben mijn vrienden en ik ongelooflijk veel tegenslag. Wat zal het zijn?
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet te vergelijken wat er nu in Antwerpen en Brussel hokt.
![]() |
#179 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
J�*, die mensen hebben het minder breed dan gepensioneerde handelaars, idd, (en ik ook), d�*�*r heb je wel gelijk in. Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2009 om 12:47. |
||
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien hebben ze zich zo laten assimileren door de multicul dat ze zelf in soepjurk en lange baard rondlopen en zodoende niet meer als legitiem doel gelden voor de importbelgen ? Wie zal het zeggen. Elke autochtoon die in een Belgische grootstad woont weet uit ervaring dat er problemen zijn met allochtoonse jongeren (de oudere generatie vormt geen probleem - het zijn die rotjochies die het voor iedereen verpesten) Dit stelt echter het multicul ideaal in vraag, en dat mag niet. Multicul is goed. En nu blijkt trouwens dat het enige goede dat ooit uit de multicul voortkwam - de pitta - ook al slecht voor je is. ![]() |
|
![]() |