![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Hamas reactie, het afvuren van raketten op Israël en/of het toelaten daarvan vanuit de Gazastrook, was wél een schending van het bestand. Conclussie: Hamas heeft als eerste het bestand geschonden. Bron: http://www.dag.nl/buitenland/bestand...-wankelt-59622 Ook blij dat je toegeeft dat Hamas niets gedaan heeft voor de vrede met Israël. Israël daarentegen heeft:
Wie hier de terorrist is, zou nu toch wel duidelijk moeten zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 januari 2009 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil dat U,ofwel het bewijs levert ,of Uw mond daarover houdt.... En over de verantwoordelijkheid van de staat hier voor zijn onderdanen bedoelde ik nochtans ons eigen landje.... Iets wat Spherelike uitstekend heeft begrepen.... Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 23 januari 2009 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
#165 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha,leugen nummer één....
Citaat:
En hebben ze er genoeg geraakt om hamas te verzwakken..... Citaat:
Als de palestijnen zich niet moesten verzet hebben ,zouden de zionisten alles voor zichzelf ingepalmd hebben.... Lees het volgende linkje eens mijn beste francientje... Wees gerust het is koosjer aangezien het rapport door een joodse organisatie werd gemaakt.... http://www.refdag.nl/artikel/1378188...sraelquot.html Lees mijn beste,hoe uiteindelijk de zionistische handelswijze verloopt.... En U weet ,weer een raket afgeschoten op israel door die palestijnen,natuurlijk ,een vergelding voor een zionistische provocatie die echter niet het nieuws haalt..... Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#166 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom weigeren de moslimlanden Turkeye uitgezonderd, de universele verklaring voor de rechten van de mens te ondertekenen? Ze zijn al meer dan twintig jaar bezig met een eigen versie maar die lijkt er maar niet te komen hé? Citaat:
De Hamas is nu bezig met haar eiegen volk zo te terroriseren, dat straks geen enkele Palestijn in de Gazastrook nog zal durven tegen Hamas' zienswijze zijn. Wanner wordt daartegen eens een protestmars geörganiseerd? Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laten we dus maar in het midden laten wie hier de leugenaar is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 januari 2009 om 21:39. |
||
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beantwoordt de gestelde vraag op mijn link niet eens,Dus eh ,hoeft U zich hier niet te moeien.... En het feit wie er oogkleppen draagt zal ik ook niet duidelijk moeten maken zeker... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 januari 2009 om 23:33. |
||||
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral het laatste gedeelte mijn beste..... En overigens mijn beste, antwoordt U eens op mijn eerder gestelde vraag wat de verantwoordelijkheid van een staat tegenover zijn onderdanen zoal verwoordt.... Als er hier in belgië een groepje raketten afschiet op een buurland,mogen die volgens U héél belgie bombarderen en een grondoorlog beginnen compleet met clusterbommen en fosfor op stedelijke gebieden aangezien de staat niet kan verhinderen dat er raketten worden afgeschoten.... U bent daar dus akkoord mee, en erkend daar dat de aanvallende macht die verantwoordelijk was voor de dood van uw vrouw en kinderen en de totale verwoesting van uw eigendom op zichzelf niet verantwoordelijk is en de schuld totaal bij U ,aangezien U als kiezer de staat vertegenwoordigd komt te liggen...Met andere woorden is het dus Uw schuld dat Uw gezin is vermoord door een onschuldige tegenstrever die alle excuses heeft omdat U totaal verkeerd heeft gekozen..... Goed bezig Paulus..... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 januari 2009 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste valt wat op de Westbank gebeurd, niet onder het bestand dat Israël had met Hamas. Iets wat u telkens weer negeert. Ten tweede, als Hamas het bestand schendt, dan gelden de afspraken die gemaakt werden niet meer. Of vindt u misschien dat slechts één partij zich aan de spelregels moet houden terwijl de andere rustig door mag gaan met vals spelen? Ten derde betreft het een betwist gebied, terwijl u steeds doet alsof het om Palestijnse grond gaat. Ten vierde is het niet meer dan normaal dat Israël hun vijanden nauwgezet controleert. Het zou niet de eerste keer zijn dat er een zelfmoordterrorist, die zich als brave burger voordoet, tussen de mazen van het net glipt. Dat is geen discriminatie a la Zuid-Afrika, dat is instaan voor de veiligheid van eigen bevolking. Citaat:
In het geval van de Hams, is het die regeringspartij zelf die de raketten afvuurt. Tenminste als we mogen geloven wat ze zelf heel fier en trots op hun website verkondigen. Citaat:
Mag ik jou eens wat vragen. Om de vrede met de Palestijnen een kans te geven heeft Israël:
De raketten zwijgen. Voorlopig althans. Nu mijn vraag: Wat heeft de Hamas gedaan om vrede te verkrijgen met Israël? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 januari 2009 om 00:26. |
|||
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) uiteindelijk wel fatha, maar niet Hamas die de democratische verkiezingen gewonnen hebben 3)stokchampetters, beter was te gevaarlijk want dat kon zich tegen hen keren 4)Geweldige inspanning, een stukje teruggeven van het grote gepikte geheel. 5)Een muur op gepikt grond, met waarschijnlijk definitieve inpalming van vruchtbare grond en bronnen 6)Nu zegt ge zelf dat israel gaza controleert als een grote gevangenis, ge meot er eens uw gedacht van maken 7)Meestal schieten ze vanuit de lucht, graag een recent bewijs van die commando's 8)Tactiek van de uithongering, maar dus alweer een bewijs dat ze de controle uitoefenen. Ja je dat nu eindelijk toegeven? 9)Wat is het verschil met het vorige? of moest je de lijst wat "oppompen" ? 10)De tunnels zijn al terug in dienst, en Hamas heeft dan volgens u heeeeeeel wat hoofdkantoren, gezien de schade die iedereen kan zien. Blijkbaar tot in VN gebouwen toe. 11) Die is goed, een bestand afgewongen. Zelf gestop net voor Obama aan de macht kwam. Just in time om de grote vriend te vriend te houden. Eenzijdig bestand afgekondigd. En de raketjes bleven komen. Bedankt voor deze opsomming van wat isral zo al gedaan heeft om het conflict te verdiepen in plaats van op te lossen. Wat is er bereikt? niets behalve onnoemelijk menselijk leed en imense verwoestingen. En israel vreest wel degelijk dat zijn personeel opgepakt zal worden in het buitenland. Het was vanmorgen nog in het journaal. Ze weten blijkbaar maar al te goed dat ze te ver gaan zijn. Uw onvoorwaardelijk geloof in hun goeie zaak, hebben die mannen al lang zelf niet meer. Ge levert een achterhoedegevecht tegen beter weten in. Laatst gewijzigd door spherelike : 26 januari 2009 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
gegaan. En beter stoppen jullie met het fabeltje van 'gepikte' grond. Grond kun je dus niet pikken. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het resultaat kennen we. Citaat:
Het resultaat is bekend. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
9 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of was het dan toch niet tegen 'zinloos gewel' maar weldegelijk tegen de Joden. Een klein vraagje. Wat heeft Hamas gedaan om vrede in de regio te bereiken? Paulus. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) iemand die democratisch verkozen is, is niet legaal aan de macht? Alleen deze uipraak bewijst dat u alle grond verloren hebt. Of het verkozen regime respectabel is of een schurkenbende is, dat is wat anders. 3)kom aan man, dat geloof je toch zelf niet, een goed bewapend leger van 40.000 man, dat zich s'anderndaags al tegen israel kon keren. Als je dat wil volhouden moet je maar met bewijzen afkomen van de uitrusting en het mandaad van deze macht. 4)Deportatie: is onder dwang verplaatsen van waar men thuishoort naar een andere locatie. Wonen op gepikte grond is niet echt wonen waar men thuishoort. 5)Man kijk naar de kaar aub voor je onzin uitkraamt, misschien dat één van de betwistingen over 1km gingn, en israel is enkel daar gestopt waar het door het hoog gerechtshof toe gesommeerd werd, en dan nog op voorwaarde dat het leger niet kon aantonen dat het om een strategisch noodzakelijk traject ging. Informeer u toch eerst. 6)Ja , de zon geeft geen licht, het is wel duidelijk dat je in de eeuwige nacht zit. 7)Al gehoord van forumetikette? Als je een argument in de discussie brengt, dan bewijs je dat ook, zeker als je er naar gevraagd wordt. 8)Zever, want de tunnels waren nog bijna allemaal intact. 9)Humanitaire hulp stoppen is tegen het basiverdrag van geneve bij mijn weten, algemeen bindend, maar israel heeft het zelfs ondertekend. Terechte klacht van het neutrale rode kruis. Israel gedoeg zich als een schurkenstaat. 10)Iemand heeft nog raketjes afgeschoten na het éénzijdig bestand van israel, just om te bewijzen dat het allemaal ellende voor niets was. Hamas heeft een éénzijdig bestand van een week afgekondigd, waarschijnlijk om zich te herorganiseren. Volgens mij komen de raketjes zelfs spoedig, want gaza loopt vol met internationale ramproeristen. benieuwd hoe israel nu zal terugslaan. 11) zie 10 12)Hamas zijn bandieten, die afreken na een oorlog zoals hier in 45. Wij kennen dat niet meer, alhoewel ik zou twijfelen aan sommigen hier mocht er ooit nog een conflict komen. Israel daarentegen wil zich voordoen als een westerse staat, maar gedraagt zich als een schurkenstaat, blijkbaar met goedkeuring van aantal mensen op dit forum. 13)Ik ben tegen alle zinloos geweld, zeker het buiten proportioneel geweld gepleegd door een staat tegen burgers die de facto door haar gecontroleerd worden, en die geen kant op kunnen. 14)Niets, daar had ik al geantwoord. Het zijn dan ook schurken, en geen staat met al de verplichting die dat met zich meebrengt. |
|
![]() |