![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Burger
|
![]() misschien, maar misschien ook niet!! hehe
![]()
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Burger
|
![]() voila onze filosoof, dat is goed voorbeeld, daarom zei ik ook misschien en misschien niet.
![]()
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik vraag mij altijd af nu, zowat de volledige 'gecivilizeerde' wereld weet dat de aarde rond is, wat ons dat bijbrengt ? Of we daar nu iets meer mee doen ? Mijn stylo blijft nog altijd op de grond vallen...
Het is wel een typisch voorbeeld van machtsinstellingen die wetenschap willen overroepen.. Zoals politici beslissen over kernenergie waar ze geen fluit van snappen. Of politici beslissen over CO2... Of politici beslissen over economische maatregelen zonder een cursus economie te kennen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() Geodesie?
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Democratie dient onmiddellijk opgeheven te worden totdat de meest ongeschoolde zatlap iets snapt van kernfysica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus iemand die op een verkiesbare plaats wil staan, begint met 2 jaar te studeren.. in avondschool, op zijn engels met tutors, dat is hetzelfde... maar laten we zeggen ze weten dan wat ze zeggen. Dat is de drempel die nodig is om daar te staan. Persoonlijk heb ik bvb een wetenschappelijke opleiding, een MBA, dus zou ik nog een jaartje 'rechten' moeten studeren... maar dat zou de efficientie van het bestuur maximaal dienen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 mei 2009 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Staatssecretaris
|
![]() Vergeet naast Mohamed de Arabische scribes niet die de wijsheid van de Grieken en Aquinas in stand gehouden hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hans Teeuwen vatte het ooit zeer mooi samen: http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0 Tegen beledigingen kunnen hoort bij het opgroeien. Blijkbaar hebben veel gelovigen daar moeite mee.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() deadlock, negeer die kufar. verspil uw energie er niet aan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat niet. De Islam onderdrukt vrouwen al sinds het ontstaan en ik heb niet de indruk dat de Islam op het punt staat zichzelf te vernietigen. Vrouwen die rebelleren worden in moslimlanden wel met zoveel geweld als nodig op andere gedachten gebracht en ook hier scheelt het vaak niet veel. M.a.w. een gedeelte van de moslim mannen beschikt over compleet onderworpen broedmachines om hun aantal en uiteindelijk hun geloof mee te verspreiden. Vergelijk dat eens met de westerse voortplantingscoefficient van 1,3... Welke cultuur staat er op het punt zichzelf te vernietigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voor een gelovige is dat een belediging. Voor een atheist is dat een compliment. Je mag mij ook gewoon met "heiden" aanspreken. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2009 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang JIJ maar niet "kaffer" tegen een neger zegt, want d�*n ben JIJ de racist zenne makker.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 mei 2009 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw obsessie om als een konijn te staren naar de lichtbak van de multiculturele politieke correctheid en u te laten verblinden voor de twee maten en gewichten aanpak van het antiracismime-establishement (CGKR) kent geen grenzen zeker. Laatst gewijzigd door Dimensie : 17 mei 2009 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik raad u aan, Uh-huh, dat soort termen niet aan mijn adres te besteden, of het driehoekje zal uw deel zijn.