Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2009, 15:00   #161
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Niemand in de Franstalige media heeft over de dood van Yasmine gesproken. Geen probleem daarentegen wat de dood van Michael Jackson betreft maa ja, Michael Jackson was een wereldster terwijl Yasmine maar in Vlaanderen bekend was.
In Vlaanderen moet je ook niet veel kunnen hé om bekend te worden! Je kunt hier zelfs bekend worden als je een BLO geval bent, zoals onze geweldige Eddy Wally.
Oud 10 augustus 2009, 15:21   #162
Starkad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
In Vlaanderen moet je ook niet veel kunnen hé om bekend te worden! Je kunt hier zelfs bekend worden als je een BLO geval bent, zoals onze geweldige Eddy Wally.
In Wallonië nog veel minder: zuipen en paria zijn volstaat om aan de top mee te draaien..

Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 18:12   #163
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Hoe erg het met dat land van ons gesteld is, valt wellicht nergens beter op te maken dan hier: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws, alwaar de 'poll' van vandaag gaat over de wel zéér belangrijke kwestie of Prins Philippe beter staat mèt of zonder baard.

En pas op, hé, je kan niet anders dan met ja of nee antwoorden.

"Geen mening" of "Weet het niet" zijn géén optie!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 20:49   #164
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
(...) gebouwen/wegeninfrastructuur. Deze zijn in België gewoon ronduit slecht en zwaar verwaarloost. De architectuur trekt gewoon op niets, waardoor het esthetisch element volledig zoek is.

Enz enz... en dan nog alleen maar in Antwerpen (werf van de eeuw, remember?)

Onlangs Leuven nog eens bezocht, en meerbepaald de stationsomgeving? Niks dan moderne (nieuwe) gebouwen, parkings, straten,... Ken je de (spectaculaire) plannen voor het station én omgeving van Gent, Mechelen, Brugge?

Vlaanderen heet lang achterop gehinkt wat betreft nieuwe architectuur, infrastructuur, maar de inhaalbeweging is in volle gang. Juist het tegenovergestelde van 'in verval' dus!

Laatst gewijzigd door Zeno! : 10 augustus 2009 om 20:55.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 21:09   #165
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht

Enz enz... en dan nog alleen maar in Antwerpen.

Onlangs Leuven nog eens bezocht, en meerbepaald de stationsomgeving? Niks dan moderne (nieuwe) gebouwen, parkings, straten,...

Vlaanderen heet lang achterop gehinkt wat betreft nieuwe architectuur, infrastructuur, maar de inhaalbeweging is in volle gang. Juist het tegenovergestelde van 'in verval' dus!
Maar jongen toch, u bent blijkbaar nog niet verder geweest dan de plaatselijke kerktoren van uw doprke! De gebouwen die u hier laat zien zijn pinuts vergeleken met die in het buitenland. 'k Ben van Leuven en buiten de vernieuwing aan het station en de Bond en misschien nog een paar straatjes hier en daar is alles zo goed als verwaarloosd. Antwerpen van hetzelfde laken een broek. Ook hier en daar mooie plaatsen, maar daar blijft het ook bij helaas. Ga maar eens naar Italië bijvoorbeeld kijken naar de architectuur van de gebouwen, daar kunnen de Belgen nog eens een puntje aanzuigen. Ook de dorpen liggen er hier verwaarloosd bij. Er zijn dorpen als ik daar voorbij rijd dat ik me waan in één of ander Oostblokland waar de tijd is blijven stilstaan na een oorlog of zo.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2009 om 21:10.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 21:20   #166
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Maar jongen toch, u bent blijkbaar nog niet verder geweest dan de plaatselijke kerktoren van uw doprke! De gebouwen die u hier laat zien zijn pinuts vergeleken met die in het buitenland. 'k Ben van Leuven en buiten de vernieuwing aan het station en de Bond en misschien nog een paar straatjes hier en daar is alles zo goed als verwaarloosd. Antwerpen van hetzelfde laken een broek. Ook hier en daar mooie plaatsen, maar daar blijft het ook bij helaas. Ga maar eens naar Italië bijvoorbeeld kijken naar de architectuur van de gebouwen, daar kunnen de Belgen nog eens een puntje aanzuigen. Ook de dorpen liggen er hier verwaarloosd bij. Er zijn dorpen als ik daar voorbij rijd dat ik me waan in één of ander Oostblokland waar de tijd is blijven stilstaan na een oorlog of zo.
Aangezien jij de waarheid in pacht hebt blijkbaar, is discussie overbodig.

Wanneer vertrek je?
Oud 10 augustus 2009, 21:22   #167
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Hoe erg het met dat land van ons gesteld is, valt wellicht nergens beter op te maken dan hier: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws, alwaar de 'poll' van vandaag gaat over de wel zéér belangrijke kwestie of Prins Philippe beter staat mèt of zonder baard.

En pas op, hé, je kan niet anders dan met ja of nee antwoorden.

"Geen mening" of "Weet het niet" zijn géén optie!
Armoede troef.

Ze beseffen dat zijn kop het niet meer deed. Men was er duidelijk op moe gekeken, daarom moet hij er zich een andere aanmeten, een die meer op die van een koning lijkt om het volk, zijn oude, te doen vergeten in de hoop dat ze hem op die manier beter zullen smaken.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 augustus 2009 om 21:23.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 21:29   #168
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wanneer vertrek je?
Kamiel heeft een kapiteinsmentaliteit, en een kapitein verlaat als allerlaatste het zinkende schip. Maar hij heeft wel overschot van gelijk met wat zijn beweringen betreft. Ons (land) is terminaal ziek, wij beleven niet meer en niet minder dan de laatste stuiptrekkingen.
Oud 10 augustus 2009, 21:31   #169
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Onze staat is in verval, niet het 'land' (al zie je aan het land wel littekens veroorzaakt door die rotte staat).

Laatst gewijzigd door Zeno! : 10 augustus 2009 om 21:36.
Oud 10 augustus 2009, 21:52   #170
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:

Wanneer vertrek je?
'k Heb de waarheid niet in pacht, but what you see is what you get en dat is niet veel soeps in Belgique, buiten dan onze bieren en onze frietjes misschien.

Wat dat vertrekken betreft dat doe ik zoveel als ik kan en als ik ooit de mogelijkheid krijg om me ergens te vestigen dan zal ik dat zeker doen. Maar goed, niet in alle landen zoals in België geraak je op één twee drie binnen hé.
Oud 10 augustus 2009, 21:55   #171
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Onze staat is in verval, niet het 'land' (al zie je aan het land wel littekens veroorzaakt door die rotte staat).
Als de staat in verval is dan is het land ook in verval!
Oud 10 augustus 2009, 22:08   #172
corse
Banneling

Standaard

België is een prachtig land maar het zou moeten overdekt zijn. (grapje)
België is een land waar je relatief gezien gemakkelijk aan de kost kan komen , wat zeer belangrijk is, de vraag is natuurlijk hoelang nog?
Je kan dus België als basis gebruiken en van hier uit de rest van de wereld zien.
Voor de rest maak je van het leven wat je zelf wil uiteraard.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 22:15   #173
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
België is een prachtig land maar het zou moeten overdekt zijn. (grapje)
België is een land waar je relatief gezien gemakkelijk aan de kost kan komen , wat zeer belangrijk is, de vraag is natuurlijk hoelang nog?
Je kan dus België als basis gebruiken en van hier uit de rest van de wereld zien.
Voor de rest maak je van het leven wat je zelf wil uiteraard.
België is zeker een prachtig land, maar dan wel voor de vreemdelingen.
Oud 10 augustus 2009, 22:20   #174
corse
Banneling

Standaard

Als je zo teleurgesteld bent van België, hangt u dan op of vertrek naar het beloofde land, daar is het misschien beter!
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 22:23   #175
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je zo teleurgesteld bent van België, hangt u dan op of vertrek naar het beloofde land, daar is het misschien beter!
Wat denkt u van de optie "blijven en er iets beters van maken?"

Dat is natuurlijk realistischer.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 22:35   #176
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Corske laat me nu toch gewoon genieten hoe België langzaam maar zeker aftakelt door hun eigen laksheid en pre-historisch bureaucratisch achterlijk systeem en hoe dit land ingenomen wordt door geïmporteerd bloed.
Oud 10 augustus 2009, 22:39   #177
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Wat denkt u van de optie "blijven en er iets beters van maken?"

Dat is natuurlijk realistischer.
Tja, dat zou inderdaad beter zijn, maar om het beter te maken moet je wel aan dezelfde koord trekken en dat is iets dat Belgen helaas niet doen.
Oud 10 augustus 2009, 22:42   #178
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'k Heb de waarheid niet in pacht, but what you see is what you get en dat is niet veel soeps in Belgique, buiten dan onze bieren en onze frietjes misschien.

Wat dat vertrekken betreft dat doe ik zoveel als ik kan en als ik ooit de mogelijkheid krijg om me ergens te vestigen dan zal ik dat zeker doen. Maar goed, niet in alle landen zoals in België geraak je op één twee drie binnen hé.
Lei é stato invitato con me nella bella Italia.

Silvio Berlusconi is dan ook niet alles maar hij doet tenminste iets. Ik heb nog NOOOOOOOOIIT zo een slappe janus van een premier gezien als die van ons. Die zit er precies als een gemummificeerde pop bij.

Nergens ter wereld zul je zo een lul tegenkomen die zegt," we gaan wachten met iets te doen tot na de verkiezingen”. Als die dan toch zeggen te gaan wachten met iets te doen moeten wij ook maar wachten met ze te betalen he.

Probeer het eens bij uw baas, en ga morgen ergens in een hoekje zitten en zeg hem dat je gaat wachten om iets te doen tot na de herfst.
Oud 10 augustus 2009, 22:47   #179
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat jij beter kan weg trekken, ergens in de woestijn, daar heb je een immens grote zandbak om uw hoofd in te steken aangezien dat ge daar toch in schijnt uit te blinken.
Oud 10 augustus 2009, 22:52   #180
kamiel spieces
Minister

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Lei é stato invitato con me nella bella Italia.
Silvio Berlusconi is dan ook niet alles maar hij doet tenminste iets. Ik heb nog NOOOOOOOOIIT zo een slappe janus van een premier gezien als die van ons. Die zit er precies als een gemummificeerde pop bij.
Dat is nu echt! Maar hebben wij eigenlijk al wel een premier gehad met ballen aan zijn lijf en wat charisma, die echt gezag uitstraalt en die eens dingen doet waar het volk echt mee gediend is? 'k Denk het niet hé!!
Citaat:
Nergens ter wereld zul je zo een lul tegenkomen die zegt," we gaan wachten met iets te doen tot na de verkiezingen”. Als die dan toch zeggen te gaan wachten met iets te doen moeten wij ook maar wachten met ze te betalen he.
Typisch Belgisch om de dingen op de lange baan te schuiven en tegen dat het dan zover is dan hebben ze wel weer een ander uitvlucht klaar of steken ze het probleem op een ander. Daarom ook dat hier in dit apenland nooit iets wezenlijk verandert.
Citaat:
Probeer het eens bij uw baas, en ga morgen ergens in een hoekje zitten en zeg hem dat je gaat wachten om iets te doen tot na de herfst.
Dan lig ik gegarandeerd met mijn klikken en klakken buiten!

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2009 om 23:08.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be