![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals SDX terecht opmerkt, kan je in het geval van de Wommelgemse school wellicht ook spreken van propaganda. Het lijkt mij inderdaad allemaal wat van het goede teveel (als alles verlopen is zoals het VB-gemeenteraadslid dat hier schrijft). Anderzijds vind ik evenmin dat Fitna kan volstaan als beschrijving van 'de islam' of 'de moslim'. Beide zijn bijzonder eenzijdige perspectieven en net daardoor propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eerste deel van betoog klopt maar het tweede niet. Het is niet mogelijk maar wel echt gebeurd. Tenzij de moslims de waarheid van de koran in twijfel gaan trekken ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Je hebt gelijk: ik moet mijn etiketten wat nauwkeuriger hanteren. Ik heb nochtans mijn best gedaan om jou in mijn vorige post islamofoob te noemen i.p.v. racistisch, want ik weet natuurlijk zelf ook wel dat bijv. Noord-Afrikanen onder het blanke ras vallen. Die rassentheorie is totaal achterhaald en racisme heeft nu veelal de betekenis van xenofoob. Zo gebruik ik dat dan ook: mensen die een groep mensen op basis van hun afkomst, religie of huidskleur als minderwaardig beschouwen zijn in mijn ogen racisten. Net zoals jij iedereen die zich in het politieke spectrum links bevindt ten opzichte van de NV-A dhimmies en nuttige idioten mag vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie tenminste objectief kan zijn en het volledige verhaal nagaat,welnu,ik keur het slaan van vrouwen niet goed maar zo'n mens moest wel eens tegen de lamp lopen zeg ik.Maar je moet je er in kunnen inleven van hoe en wat die vrouw is en heeft gedaan. De vb 'er hier in deze topic heeft dit geschreven door de ouders die deze info hebben doorgespeeld,ik weet wel,dat zullen wel alweer allemaal racisten zijn en die overdrijven enz.... ![]() Hetgeen hier is gebeurd is niet meer en minder die klein mannen brainwashen,als ze maar links stemmen een xxx tal jaren later. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergist zich Steve, ergens hebt U een verkeerde afslag genomen - de beelden uit Fitna worden gestaafd met de bijbehorende koranverzen - en de koran �*s islam - �*s het handboek voor islam - het énige ware en letterlijke woord van hun allah - niet tegen te spreken - niet voor enige interpretatie vatbaar - de meer 'vredelievende' eerdere verzen uit de Mekkaanse tijd worden geabrogeerd door de latere verzen!
Haal die verzen uit de koran en er blijft enkel maar moord, bloeddorstigheid, intolerantie en dies meer, tegen niet- of andersgelovigen over!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen minderwaardig vinden? Waar haalt U dat uit mijn postings? Nogmaals; hekel, aartshekel aan de ideologie, volmondig ja, maar islamieten minderwaardig vinden, nee hoor, ik zie hen zelf als slachtoffers!!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 november 2009 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve Franstalig België, ligt de wereldgemeenschap daar geen ogenblik wakker van. Want rechts Vlaanderen of Vlaanderen rechts, dat is toch ook een Vlaming die President is van de EU, een Vlaming die Commissaris van Handel is, dat is Frank De Winne als commandant van een internationaal gezelschap naar de maan, dat is Hergé en zo veel andere andere vaders van striphelden, dat is het kruim op het vlak van gastronomie, dat is het kruim op vlak van genetisch onderzoek, dat zijn de beste chocolatiers ter wereld, dat is het vaderland van Daens, dat is Jean-Claude Van Damme ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de Turkse premier Erdogan onlangs letterlijk zei: “There is no moderate or immoderate islam. Islam is islam and that’s it”. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Als je een aartshekel hebt aan een ideologie die een belangrijk deel uitmaakt van de identiteit van een grote groep mensen, dan beschouw je die mensen wel degelijk als minderwaardig. Ook als je dat verpakt als medelijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze nog niet gezien heb (in tegenstelling tot Fitna). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verkies het woord islamkritisch. Citaat:
Maar als we uw logica doortrekken, dan kunnen we ook spreken van Vlamingenfoben, VB-foben, NVA-foben, enz.? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Het aantal eremoorden stijgt eveneens. Overvolle gevangenissen. Relletjes (Jihadis die straten afbreken) stijgt ook. Polygamie stijgt eveneens. Overvolle vrouwenvluchthuizen enz. Op wiens conto dient die stijging vooral geschreven te worden ? Heeft men daar in de statistieken rekening mee gehouden ? Met de zogenaamde oude of nieuwe belgen ? Of scheert men die allemaal over dezelfde kam ? Of mag zulk een onderzoek niet ?
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 november 2009 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die paus wordt er niet voor aanbeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook denkt U over mij wat U wil, daar laat ik ook geen minuut slaap voor, als U afleidt dat ik moslims minderwaardig vind is dat Uw goed recht, maar dat maakt het nog geen waarheid - ook heb ik nergens gesproken over medelijden, dat heb ik niet, het zijn mensen net als U en ik - en hun lot ligt in hun eigen handen. Medelijden is nergens voor nodig, dat ligt meer in't linkse straatje - "zo'n medelijden want 't zijn zo'n sukkels die je met het handje moet nemen en hun alles tonen/voorkauwen, hélpen, faciliteiten verlenen, opkomen voor hún rechten, op de barricaden gaan staan als het hun ideologie betreft, verdedigen als de ideologie zogenaamd aangevallen wordt, bekritiseerd, belachelijk gemaakt (en nog zóveel meer)", alsof ze zelf niks kunnen...als dát geen teken is van iemand minderwaardig vinden...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |