![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Bedoel je dit in het algemeen? Nooit? Nergens?
Van sommige forummers is dit een tweede natuur geworden om in een discussie andermans mening te verdraaien. Citaat:
Hier waren we gebleven. In die draad mag je gerust uitleggen wat je niet begrijpt aan mijn antwoord; waarom het niet mogelijk is dat enerzijds allochtonen soms gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt en anderzijds toch de meerderheid van hen werkt. Of om het met jouw woorden te zeggen; waarom mijn antwoord "vis noch vlees" is. "Wat begrijp je niet aan mijn antwoord? Het is niet gelogen dat allochtonen minder kansen krijgen. Dat ze soms gediscrimineerd worden,... Ze krijgen meer dan autochtonen, jobs onder hun diploma. (De vuile slecht-betaalde jobs) Maar jij gaat er precies vanuit dat dit betekent dat elke allochtoon altijd en overal wordt gediscrimineerd en er dus geen enkele allochtoon werkt. Kan je nu mijn antwoord begrijpen? "Ze doen het slechter op de arbeidsmarkt; de werkloosheid bij hen is enkele procenten hoger dan bij de autochtonen; maar de grote meerderheid werkt wel. Jou "Waarschijnlijk niet veel" is dus schromelijk onderschat. Daarnaast zijn er ook migranten die zelf een zaak opstarten; mensen in dienst nemen. Dus, om daarop een antwoord te kennen, moeten we te rade gaan bij de belastingen en RSZ. " Laatst gewijzigd door artisjok : 24 januari 2010 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat hier duidelijk is is dat er bij U tussen het lezen, begrijpen en conclusies trekken zoveel linkse smurrie hangt dat U een van de heel zeldzame linkiewinkies bent (en dat wil toch wel iets zeggen) die hier durft te verklaren dat dat vies wijf geen voorstander is van de hoofddoek. Voor de anderen die dit lezen (wat legume hierboven kan dit noch lezen, noch begrijpen, noch aannemen): tegen het verbod op discriminatie van onschuldige moslima's zijn is hetzelfde als het maatschappelijk tolereren van discriminatie van die sukkels.
![]() |
![]() |
#164 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Neen dus, je kan me geen citaat (met bron) geven van Kristien Hemmerechts waaruit blijkt dat ze voorstander is van discriminatie van vrouwen of voorstander is van de hoofddoek. Dit is nu wel duidelijk." En mijn conclusie houdt nog altijd stand. Citaat:
"Emmerechts is voorstander van de hoofddoek die (samen met clitorectomie) het symbool bij uitstek is van de discriminatie van de vrouw binnen de islam." antwoordde ik "Verder betwijfel ik dat ze voorstander is van de hoofddoek. Ik wil nog geloven dat ze een tegenstander is van een verbod op hoofddoeken. Voor alle duidelijkheid een tegenstander van het verbod van hoofddoeken is niet noodzakelijk een voorstander van de hoofddoek." (Kristien Hemmerechts een "vies wijf" noemen draagt in geen geval bij tot een discussie) Citaat:
Inderdaad; die logica begrijp ik niet. p.s. Weet jij wat een nickname is? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steek er je tijd niet meer in, hij is het niet waard.
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]()
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;4561202]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat gaat het worden, vis of vlees?
![]() |
![]() |
#172 |
Gouverneur
|
![]() Arno Breker was dan ook een heel goede kunstenaar, en dat staat volledig los van het regiem die hem op een sokkel plaatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Zei de spreekbuis van het voltallig forum en dat u dat bent hebt u toch zegt nietwaar. Zaken als leugen of fantasie afdoen is uw eerste punt hebben we al kunnen lezen op een ander onderwerp. Uw tweede is zoals men hier kan lezen, geen tijd steken in een reactie waarom?
In het eerste geval zou men misschien kunnen stellen dat u een beetje wereld vreemd bent en/of door het leven gaat als struivogel. In tweede geval misschien een tekort aan fantasie of verhaaltjes om zaken/feiten te weerleggen, wat denkt u?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 25 januari 2010 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Het is misschien niet schoon van mij, maar ik zie graag iemand rond de pot draaien en, deze persoon schijnt het draaien onder de knie te hebben.
![]()
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is weeral aan het regenen! Bewijs? Citaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over hoe men terecht commentaar geeft op Leonard en hetzelfde over de moslims meteen het CGKR-gedachtenpolitie over zich heen krijgt, straten opengebroken en racismegehuil??? Noemt dat men dat niet "hypocrisie", of kreeg dat woord ook al een andere betekenis zoals het woord "racisme" enz ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de koran door te nemen zullen we het vast en zeker leren, nietwaar?
De islampest moet met de grove borstel bestreden worden, niet met nuances. De ziekte is al veel te ver gevorderd, en zachte heelmeesters maken stinkenden wonden. Daar is de multiculkliek al een hele tijd voor aan het zorgen... Straks is het amputatie of sterven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij niet begrijpt dat het resultaat hetzelfde is! En het is het resultaat dat telt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was wel weer een poging om met veel hypocrisie het VB een loer te draaien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=119
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |