![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben bang van wel, zal niet eens de kans krijgen. Kvlieg mee klieke en klakken buiten peisk.
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bye bye Westerse 'waarden', hello ... tja, wat eigenlijk?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou ik nu echt niet op rekenen, zie. Maar ja, wie ben ik?
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om een man die verkozen is, zijn visie is misschien zelfs niet de mijne, maar daar gaat het niet om. Hij is perfect legaal verkozen, en het is niet omdat zijn ouders toevallig uit een ander land komen dat hij minder rechten zou moeten hebben dan Peeters of Dupont. En dat uit de mond van een illegale sjoemelaarster ... (ik weet best dat geen enkele prostituee haar echt beroep aan de fiscus doorgeeft, dat wordt meestal omschreven als "karakterdanseres" of "dienster") |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien allochtonen in het nieuws komen door misdrijven is er verontwaardiging wat meer dan normaal is.
Wat niet zo normaal is is dat de hele groep wordt afgeschreven omwille van de rotte appels. Maar indien de allochtonen in de pers komen wegens positieve dingen, en dan vooral omtrent het engageren in politiek, bedrijfswereld, academische wereld, ... dan is er weer kritiek van: ze zullen ons overnemen, ze zullen ons knechten, .... Zij zullen langzaamaan zaken van ons overnemen, maar dat hoeft daarom niet negatief te zijn. Je angst is irrationeel omdat ze niet waarheidsgetrouw is. Jij beeld je in dat de hele groep zo gemeen is zoals diegenen die op een negatieve manier in de pers komen, maar van de gematigden, de gewonen, waarvan je helemaal niks hoort -maar ze zijn er, in grote meerderheid!- die bestaan voor jouw precies niet.
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Ik vind nochtans dat hij de nagel op de kop slaat.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juni 2010 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tip: in Knokke kunt u ongetwijfeld wel een exemplaar van die soort tegen het lijf lopen. U hoeft er niet eens veel moeite voor te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt best fleurig! Zo kunnen we de Canadese Vlamingen verplichten een rood esdoornblad op hun mouw te stikken, de Autralische Vlamingen een witte kangoeroe, de Oostenrijkse Vlamingen een zwarte adelaar, de Griekse Vlamingen een blauw schildje met een wit kruis, etc...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: ik heb ooit een interview met de man gelezen en op het offerfeest geeft hij geld aan liefdadigheid omdat hij slachten 'luguber' vindt. Allez, een echte taliban met andere woorden. De radicalisering is nu volop ingezet! Laatst gewijzigd door Steve_M : 1 juni 2010 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet: ik heb er hier nog eentje op overschot. Ge kunt het krijgen, voor een prijzeke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() PS: Ik begin me steeds meer af te vragen of je geen ordinaire forumtrol bent. Geen enkele weldenkende mens gaat vandaag de dag nog pleiten voor een apartheidsregime.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 juni 2010 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Coburgs hebben een nog diversere stamboom, maar ik neem aan dat een gevangenisplunje of narrenpak voor hen zal volstaan (in afwachting op de strafuitvoering ![]()
Laatst gewijzigd door Burkide : 1 juni 2010 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Ik snap trouwens de nieuwswaarde niet echt van het feit dat een Diestse schepen Turkse ouders heeft. Is Diest soms de nieuwe politieke hoofdstad van het land of zo? Er zijn immers op vele andere plekken al langer allochtone schepenen (ik meen me zelfs te herinneren dat, hou je vast, een neger (!!) schepen is geweest in Sint-Niklaas). Zelfs onze parlementen zijn niet meer veilig:
Groen!-fractieleidster Meyrem Almaci, voor de gelegenheid zonder boerka: CD&V'er Veli Yüksel, die uitgerekend die dag zijn baard had afgeschoren: En er zijn nog van dergelijke fanatici! |
![]() |
![]() |