![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.security-discount.com/ind...FVf-2AodJ02fJQ Stungun = poing électrique Gemakkellijk. Doeltreffend. Heb vooral geen principiële bezwaren om je zoiets aan te schaffen. Voor gangsters is het OOK in vrije verkoop. Alhoewel die dikwijls liever met messen en revolvers zwaaien, zoals de gangsta's op de TV en bioscoop. Laatst gewijzigd door den dinges : 12 september 2010 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Ik heb voor familieleden een paar van zulke dingen meegebracht uit Frankrijk. Ver is dat nu niet, Frankrijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geweld gebruiken en wetten negeren geeft enkel aanleiding tot meer geweld. Als ik direct fysiek bedreigd word, zal ik ook een middel zoeken om me te verdedigen, dat is logisch, dat is de normale reactie van ieder mens. Maar op voorhand zitten janken : ze gaan me aanvallen, ik moet een wapen kopen, ... Héla ... er wordt hier gezegd dat ik een bang vrouwke ben, ik vind het nog altijd niet nodig om zo'n hoop voorzorgsmaatregelen te nemen. Ik denk dat ik minder bang ben dan de stoere bij voorbaat bewapende roepers op dit forum.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 12 september 2010 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De adressen om wapens te gaan kopen worden hier a.h.w. cadeau gegeven op dit forum. Denkt u dat alleen brave, Vlaamse huisvaders die hun lieve kroost willen verdedigen dit lezen? Denkt u dat zij de enigen zijn die nu bedenken dat ze inderdaad maar eens een tochtje naar Duitsland of Frankrijk moeten ondernemen of even wat beter zoeken on-line? U onderschat de tegenpartij wel heel erg! De oplossing zit in 1) stopzetten van immigratie, we hebben al te veel vreemdelingen in het land, er moet eens een einde aan komen. 2) letten op een fatsoenlijke opvoeding waarin allochtone kinderen de waarden van onze samenleving en cultuur leren zien. 3) proberen criminaliteit te voorkomen door meer sociale controle, meer politie. 4) bij overtredingen of criminele feiten direct WETTELIJK ingrijpen - en niet als een mislukte Lucky Luke in het rond gaan schieten - maar laten merken dat zulks hier niet kan en dat verkeerde daden bestraft worden.
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En zo een wandelstok-degen vind ik gewoon leuk. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ geboefte hoef ik geen adressen te geven om aan wapens te geraken : zij kennen die al. Of wat dacht ge ? Voor de rest, jouw 1,2,3 en 4 : allemaal goed en wel, maar ik kan me de luxe niet veroorloven dat politici dit alles waar maken. Mischien maken mijn kinderen dat nog mee, of mijn kleinkinderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom gewoon geen kogel afvuren.. is toch vele handiger. En het voordeel is dat ge van een grote afstand kunt vuren op de dief.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziet u niet hoe hier gewoon in een cirkeltje wordt gedraaid? Er moet een andere manier zijn om geweld te stoppen. Geweld tegen geweld vraagt om meer geweld. Is dat de wereld die u aan uw kinderen wilt nalaten?
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een leven lang op voorhand janken en er gebeurt misschien niets, zonde van de tijd.
In al die tijd had u iets constructiefs kunnen doen. Ik vind dat er oplossingen moeten gezocht worden om geweld te voorkomen. Zo simpel is dat.
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het intelligentste voorstel dat ik tot hiertoe las, is dat van het politiefluitje.
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je op straat niet met een pistool wilt rondlopen pak je een stungun mee. Enkel wie u te dichtbij komt krijgt er dan een electro-shock van. Schieten met een vuurwapen kan je eventueel op iemand die bij je binnengebroken is. Op staat ga je niet zomaar schieten op al wat u niet aanstaat. Da mag ni. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Stungun dan maar. BZZZT ! Gedaan met de stoere uithangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |