![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gebruik voor nekeer 1 minuut uw verstand, hopelijk is dat niet te veel gevraagd. Zulke uitspraken maken me pist en laten me anderzijds ook mega hard lachen. Wat een bekrompenheid. Die vrouw kan niet zorgen voor haar kind en de enige die schuld treft is Zij en alleen zij! Daar hebben allochtonen niets mee te maken. Of snap je dat niet? Wel de lusten, niet de lasten zegt men wel eens ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 oktober 2010 om 20:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() En gelijk heb je.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij fantaseert zonder één hapering een verhaaltje rond haar 'vermeende' bevalling en de 'vermeende' afstand van het kind in het ziekenhuis.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij ik me vergis zijn er heel erg vele arme mensen op de wereld, veel armer dan we hier kennen. En dikwijls met grote kroostrijke gezinnen dan toch wel. En had armoede vroeger het probleem geweest om kinderen te hebben, onze grootouders zaliger hadden ons waarschijnlijk allemaal versmoord want 95 % van onze bevolking had geen nagel om aan hun gat te krabben. Het is een probleem van egoisme, van ik heb geen geld en de kleine kan de pot op want ikke tel.
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten er op de wereld nooit ongewenste of ongeplande kinderen geboren worden was er nergens sprake van overbevolking , héé , de helft van de steden zou leegstaan ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bof, ik denk toch niet, dat het de "accidentjes" zijn die voor de overbevolking zorgen.
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook mijn vraag. De moeder wordt maar al te gemakkelijk veroordeeld, maar waar zit die vader? Dat kind heeft ze niet in haar eentje gemaakt, hé!
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel ver gezocht, zeg. Waar haalt u het te beweren dat onze mensen geen kinderen meer mogen maken?
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen hoeven niet bestraft te worden, ze hebben gewoon hun pleziertje gehad. Maar de vrouwen die achteraf in de penarie zitten, kap die maar in de Leie met klinkers ... Bah, het doet me gewoon pijn als ik de woorden wil herhalen. Foei! ![]()
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is daar een televisieploeg geweest, 4 volwassen mensen die toch zeker een uur op haar geconcentreerd waren en haar geloofden toen ze zei dat ze al bevallen was, dus niet meer hoogzwanger ...
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kindergeld afschaffen. Stante pede.
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En teruggaan naar de wereld van 80 jaar geleden? Nee, bedankt.
Wel meer controle op het toekennen van kindergeld! Er wordt serieus gesjoemeld!
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elaba, nu ik eindelijk ook eens een maandelijks bedragje op mijn rekening krijg gaan we dat al beginnen afschaffen of zo?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het VK wordt het kindergeld voor rijken en hogere middenklasse afgeschaft. Dat is al een uitstekend begin. Citaat:
En als je dat ronduit plat van me vindt, is er al gezegd dat een abortus spotgoedkoop is. Officieel afstaan voor adoptie kun je eveneens. Een kind op een parking droppen, daar kun je echter nogal eens billenkoek voor krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Abortus: 2,90 euro. Officieel afstaan voor adoptie: 0,00 euro. Condooms: vanaf 10 stuks voor 1 euro Pil: vanaf 9 euro/maand Sterilisatie: vanaf 270 euro, maar ik ben er een zeer grote voorstander van dat pakken goedkoper te maken, liefst zelfs gratis met uitgebreide aanmoedigingscampagnes, net als bij andere dieren. En dan nog zou deze vrouw wellicht haar baby gedropt hebben in een parkeergarage. Zo zullen er altijd mensen zijn, het kan ze gewoon geen reet schelen. Idem voor de pappie, die volgens de media "niet wist dat ze zwanger was". Laatst gewijzigd door Steve_M : 8 oktober 2010 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coïtus interruptus: 0 tot 2,9 euro.
![]()
![]() |