![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
als de tekst van bvb Bart komt en hij kan ondubbelzinnig verwijzen naar die tekst als bron. Hoe kan hij dan een ernstige onderhandeling voeren over een voorstel, als iedereen een ander voorstel krijgt ? Dat is alsof je onderhandelt met een gespleten tong ?? Bovendien zelfs als BDW de tekst lekt, is daar nog geen wet voor die dat verbiedt... En stel dat de tekst van BDW andere woorden bevat dan van de collega's, dan ben je helemaal gek bezig, want je krijgt dan een onhoudbare onderhandeling als iedereen over een verschillende tekst moet beginnen spreken. Een uitroepteken of een vraagteken, een dubbel punt of een puntcomma op een andere plaats maakt de tekst al anders, laat staan dat hij zelfs met woorden anders zou zijn. Bovendien vind ik dat best grappig dat VDL zich daarmee zou bezighouden, zegt veel over de pietluttigheid waarmee hij bezig is. |
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
IN feite bewijst krijg ik op die manier respect voor dat onderwerp. Als wallonie dan afkomt dat ze 1miljard moeten inleveren, denk ik dan even, oharme, geen probleem, vlaanderen moet meer doen. |
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de Tijd van vandaag:
Citaat:
|
|
|
#165 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik kijk beroepshalve op lange tot zeer lange termijn, dus nu al vast en zeker tot na mijn eigen dood. Als vlaamse gezinnen niet dringend meer dan 2 kinderen gaan maken zijn we sowieso gedoemd te verwijnen, samen met onze cultuur, gewoon een kwestie van tijd. Uiteraard kan het tij nog keren, maar ik heb er geen enkele aanwijzing voor. |
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#167 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie was er tegen en verbood aanvankelijk dat men in gent een proefveld met genetisch gemanipuleerde populieren aanlegde ter onderzoek.... Juist ja,Paul Magnette... Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 26 november 2010 om 12:30. |
||
|
|
|
|
#168 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er zouden mogelijk teksten van VDL gelekt zijn, en een heel deel hier voelen zich zonder enig verder onderzoek geroepen om al te zeggen dat het niet BDW (hun paus) is die dat gedaan heeft. Zo een blindeling "geloof" en onfeilbare "paus" lijken mij hier van toepassing. Waar zie jij een objectief criterium om mij gehechtheid aan belgie aan te smeren, tenzij je zelf gaat geloven dat vragen stellen over de toekomst van vlaanderen, en de houding van V-partijen en hun aanhangers in deze automatisch een bekentenis tot belgicist inhoudt? Citaat:
Ik verwijt inderdaad de V-partijen dat zij hun hoofdpartijprogrammapunt al die jaren neit uitgewerkt hebben, die is gewoon fatsoenlijk naar hun kiezers toe, net als andere partijen dat met hun programmapunten zouden moeten doen. Die terloopse omperking waar u mj van verdenkt ontgaat me volledig. Kan je iets duidelijker zijn. Wat de transferts betreft, daar hebben de V-partijen op zijn minst schromelijk in overdreven, gedeeltelijke en tendensieuze informatie verspreid, en kiezers dus niet correct voorgelicht. Ik kan me gezien sommige feiten niet ontdoen van de indruk dat dit een "foutje " was, eerder een bewuste keuze. |
||
|
|
|
|
#169 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Greta D'hondt kon op mijn stem rekenen |
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Graag een citaat of een bron dus.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 26 november 2010 om 12:45. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
|
|
|
#172 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er staat "mogelijk" gelekte teksten, tot het bewijs is het verstandig dat zo te houden. Daarentegen staat dat zonder een antwoord op de vraag of? en wie? er zich al een deel geroepen voelen om te zeggen: - Zeker BDW niet - VDL zijn verleden oprakelen en hem eveneens zonder verder onderzoek leugenachtig maken. - Zich al indekken van moest hij het toch gedaan hebben dit een grote democratische daad is om de kiezer in te lichten Kortom, de verdedigingsreactie zonder te weten of er iets is waartegen verdedigd moet worden. Als ik hierover opmerking maak, vraag je mij nu te bewijzen dat er zaken gelekt zijn. Dat had jij eerder moeten doen, misschien was bij ontbreken van bewijs deze draad met al zijn verklaringen dan wel overbodig. |
|
|
|
|
|
#173 | |
|
|
Citaat:
Dat had je niet verwacht he
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
Neigt dat niet naar democratie, zoiets? Da mag nie zelle!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat heel dit circus immers niet draait om het zoeken, vinden of "durven" van een akkoord, maar het toestoppen van de zwartepiet aan een bepaalde partij. Daarvoor zijn alle middelen goed. Als u echt zo politiek geïnteresseerd en geïnformeerd zou zijn, zou u dat moeten doorzien en durven onderkennen. Dus is de reactie hier perfect te begrijpen, toch? Als zij een spelletje mogen spelen, als zij menen met ons kl... (speciaal voor dames op het forum: klompen) mogen rammelen, mogen wij dit hier op dit voor het overige onbetekenende en onbelangrijke forum net zo goed. |
|
|
|
|
|
#176 | |
|
|
Citaat:
geld krijgen => subsidieverslaving => verarming. althans, dat geloven sommige politieke stromingen en economen. ik geloof dat mensen die Wallonië subsidieverslaafd willen houden, het erg slecht voor hebben met die streek. solidariteit, my ass. Je wordt alleen rijker door kei en keihard te werken, als samenleving. Of door op een oliebel te zitten (zoals Doebai, niet zoals Rusland)
|
|
|
#177 | |
|
|
Citaat:
wellicht zijn er nog anderen die het mogelijk niet gedaan hebben? Wellicht kunt u hen ook bij naam, toenaam en huisadres noemen? of is het slechts handig BDW te noemen als persoon die mogelijk iets niet gedaan heeft?
|
|
|
#178 | |
|
|
Citaat:
Het is dus een non-item als het over de teksten gaat. Het is wél een item als het over de leugens van VDL gaat.
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens de EU sluit Belgie na Oostenrijk reeds het dichts aan bij Duitsland qua arbeidsmark tijdens deze crisis.
|
|
|