![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werd zelfs gebruikt om de kindermoordenares Sietske H. de maximumstraf te geven: er zijn voldoende anti-conceptiemiddelen voorhanden om NIET zwanger te geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godgeklaagd is 't, sommigen verliezen hun kind en gaan er zelf kapot aan, anderen geven ze gewoon weg, want d�*�*r hebben ze 't beter hoor. Maak er dan geen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Kan ik alleen maar bijtreden.
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t is iets wat èlk weldenkend mens doet, idioten komen niet eens op dat idee!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 mei 2011 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Educatie e.d. weet U wel? Zou dat geen goed idee zijn om dat te introduceren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, eerlijk echt en waar, ik pleit voor een herkolonisatie van de derdewereldlanden. Ze kunnen het duidelijk zelf niet. Vooral Afrika.
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarin wordt beschreven hoe men in Afrikaanse stammen de kinderen die men niet tot volwassen leeftijd kon grootbrengen wegens (we hebben er al vier en geen eten meer, gezondheid, handicaps) gewoon liet verhongeren tot ze stierven. Ook na-geboorte abortus was een standaard middel, alhoewel niet héél efficient want dikwijls was de moeder ook dood tijdens de geboorte. Even nadenken dus vooraleer je over "welgestelden" enzovoort begint. Misschien kan JIJ de ganse wereld tot een hoger niveau opvoeden, maar ondertussen lijkt me jouw paternalisme eerder een vorm van grootspraak. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 mei 2011 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de praktijk blijkt inderdaad dat ze 't zelf niet kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat jij voor je kind later het e.e.a. wilt verbloemen, is je goed recht verder, daar heb ik natuurlijk niets mee te maken; dat is jouw keuze. Wat betreft dat afstaan vanwege armoede e.d., sluit ik me aan bij wat SDX hier al over gezegd heeft. De verantwoordelijkheid van de biologische ouders om geen kinderen op de wereld te zetten als ze er toch niet voor kunnen zorgen.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen produceren en ze zelf niet kunnen grootbrengen en dan 'afstaan' ter adoptie. Jij vindt blijkbaar dat WIJ dat goede voorbeeld zouden kunnen navolgen als je stelt dat WIJ daar wat van zouden kunnen leren. Over 'gebral' gesproken, ik druk 't cru uit ja, maar dat is om je met de neus op JOUW uitspraken te drukken!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 mei 2011 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een drastische inperking van het aantal geboortes in de derdewereldlanden is de sleutel tot het bestrijden van de armoede, en daarmee samenhangende problematiek aldaar.
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() Ook hier zit je niet ver bezijden de waarheid. Persoonlijk denk ik dat het vooral voor Afrika goed zou zijn als de landen daar opnieuw een tijdje meelopen aan het handje van de eerstewereldlanden om ze het e.e.a. bij te brengen over de organisatie van een land, want daar schort het inderdaad nogal eens aan in Afrika. Scholing, educatie en geboortenbeperking is wat ze daar vooral nodig hebben. Is die er eenmaal, komt de rest vanzelf.
![]() |
#176 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar mijn excuses voor het 'gebral', ik ging even over mijn toeren.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 6 mei 2011 om 15:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Allé, we gaan nog overeenkomen!
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik krijg het warm en koud tegelijk van mensen uit onze westerse maatschappij die zaken zeggen als 'Wordt het niet tijd dat we de arme mensen wijzen op hun verantwoordelijkheid om geen kinderen op de wereld te zetten als ze er niet voor kunnen zorgen". Nogmaals: VN-resolutie, nu! Arm? Pech, geen kinderen. Vort!
![]() |
![]() |
#179 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weet je wat eigenlijk hilarisch is? Dat we onze eigen zorgmaatschappij in de voeten aan het schieten zijn door onze zelfopgelegde geboortebeperking. We vergrijzen en we kunnen dan niet meer betalen. Maar we willen niet te veel kinderen, want dat houdt onze tegen in onze consumptie-levensstijl. De moslims hebben dat bijvoorbeeld al een hele tijd door: langzaam de overhand halen puur door aantal.
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |