![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met linken vanop het internet kan men zo ongeveer alles "bewijzen", inclusief de grofste leugens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al veel ergere zaken en onnozelere praat elders gelezen..erger in het kwadraat.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Het internet genereert heel veel onzin. Het voorwerp van deze thread is daar een voorbeeld van. Maar ik neem er die onzin graag op koop toe om ook de vele voordelen van het internet te kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
![]() Citaat:
Vele mensen zijn beïnvloedbaar door propaganda en zullen de leugens en halfwaarheden nogal snel als waarheid aannemen Citaat:
Het gaat over gelijke meningen, ideologie hebben. Citaat:
Ik ben voorstander van de gelijkheid van mensen, vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst. Mensen die anderen die vrijheden willen ontnemen kunnen tegenwind verwachten van mij, ook al geloven ze in iets waarin ik niet geloof. Als mensen alle christenen buiten willen, of alle blanke ariërs met blauwe ogen zullen ze evenveel tegenwind krijgen.
![]() |
![]() |
#168 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En hoe noemt U religie in dat plaatje? Ik noem de meeste religies een hoop halve waarheden, hopeloos verouderde levensregels, en onzichtbaar vriendjes. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie extremisme vooruit helpt, ongeacht of het om religieus of politiek extremisme gaat, bedreigt dus de rechten van anderen, kunt u het daarmee eens zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
''De Kerk'' had objectief vastgesteld dat de zon rond de aarde draait. Hoe haalde Galileo het in zijn hoofd zijn leugens te blijven verkondigen? Hadden er geen moderators opgeleid moeten worden zijn leugenachtige verhalen in de kiem te smoren? Oja, die waren toen wél goed opgeleid, ze heetten toen nog inquisitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
De uitvinder van de boekdrukkunst is: a. Martens (waarheid volgens de Vlamingen) b. Coster (waarheid volgens de Nederlanders) c. Gutenberg (waarheid volgens de Duitsers) d. De Chinezen (waarheid volgens de Chinezen en tegenwoordig de meest aanvaarde) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "officieel" ,(althans 25 jaar geleden in school) Gutenberg is diegene die de orginele boekdrukkunst in Europa introduceerde.
Misschien dat Coster en Martens gelijkgestemde tijdsgenoten waren , en dat het patentrecht van die tijd nogal mank liep. Of dat die 3 heren gewoon het idee van de Chinezen hebben gecopiëerd.
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp uw punt.
![]() |
![]() |
#176 |
Burgemeester
|
![]() Ik krijg koude rillingen van deze discussie, het aan banden leggen van de vrijheid van meningsuiting vormt het fundament van elke totalitaire samenleving, diegene die daaraan willen raken vormen een levensbedreigend gevaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De 2 best verkopende boeken aller tijden : bijbel en koran, een verzameling propaganda en onwaarheden Godsdienstvrijheid toestaan is het toestaan van propaganda en leugens... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 augustus 2011 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, maar vooral vanuit extreem links wordt hiervoor gepleit, samen met religieus extreem rechts!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergeet de Ikea cataloog. Da's een grotere oplage dan de Koran.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 augustus 2011 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |