![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrotingen zijn altijd ramingen. Maar ja, als de groei plots moet bijgesteld worden van 0.8% tot - 0.2%, dan tikt dit plotseling wel goed aan in €.
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ondertussen beweer jij ook dat Decroo en Beke dikke leugenaars zijn. Zij beweren dat ze N-VA laten vallen hebben, u beweert het tegendeel. Mooi zo.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een raming waarvan ze wisten dat die niet klopte, dixit onze versbakken minister van Financien. Dan gaat het niet meer om een raming, maar om het moedwillig verkeerd gebruiken van cijfers omdat ze beter in hun kraam passen. Dat is demagogisch en hypocriet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff u vervalt weer in slogans. Zulke ramingen worden berekend door instanties die mijlen ver liggen van uw wat simpele, vooringenomene en doorzichtige wartaal.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 19:44. |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In uw posts darentegen heb ik geen probleem om ze terug te vinden. Er waren zelfs amerikaanse instanties die een schatting hadden voor de eurozone en die gaven een krimp scenario aan. Zelfs nu komt men nog af met een groei van 0,5%, de nationale bank verliest zijn geloofwaardigheid. Desalniettemin, ook daar klinkt dus al het geluid dat er 15 miljard gevonden moet worden en geen 11,4 en ook geen 13 miljard. Dat betekent dat men er zomaar eventjes 30% naast zat. Rekening houdende dat de N-VA wel wist waar de klepel hing, kan ik alleen maar concluderen dat men inderdaad moedwillig heeft gekozen om de juiste gegevens te negeren. Waarschijnlijk uit schrik om echt te moeten gaan besparen of nog meer te belasten en de bevolking de straat op te sturen uit massaal protest. Liever zoals u beweert, die zogenaamde bijsturingen, en stelselmatig en traag het water waarin de kikker vertoeft aan de kook brengen om te vermijden dat hij eruit springt. Wat we dus gaan zien zijn continue bijsturingen van een totaal verkeerde begroting. Stap voor stap gaan ze ons meer en meer laten betalen. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag me anders nog steeds eens aantonen waar je de wartaal hier ziet. Dat heb je tot op heden nog niet gedaan http://forum.politics.be/showthread....it#post5717231
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het was voldoende om een Ja, maar te antwoorden en ze zaten verder mee aan tafel. Het ironische is dat we vanuit vlaams perspektief dan vermoedelijk nu verder hadden gestaan dan nu, inzake de symbool-dossiers. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar bon, intussen zit iedereen weer knusjes in de pluche van het parlement, dus het zal allemaal wel niet meer zo dringend of belangrijk meer zijn. Een extra begrotingstekort, och ja, dat is ook maar een begrotingstekort hé. Problemen voor later. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 14 december 2011 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van alle forummers die blijven zeuren dat N-VA langs de kant is gaan staan heeft u een verdienstelijke poging gedaan om de waarheid te verdoezelen, maar daar bent u niet in geslaagd. Had 0VLD niet aan tafel had aangeschoven, had CD&V niet door de knieën gegaan door de 21 Juli boodschap van de koning, dan hadden we nu verder gestaan. De waarheid is, dat 0VLD grote schrik heeft haar relevantie te verliezen en als dusdanig gehandeld heeft. Maar er was geen redden meer aan. 0VLD heeft inderdaad geen relevantie meer, en ik hoop ten stelligste dat dit in 2014 aangetoond gaat worden. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er vanalles scheef zit bij u. De rode markeringen duiden op een grote mate van frustratie. Als je jezelf geregeld in de voet schiet zoals u, dat kan niet zonder blijvend letsel blijven vrees ik. Ik zou toch een andere hobby zoeken als ik u was. Iets waar je jezelf geen pijn mee kan doen. Bingo bvb. Gelieve de jetonnetjes niet in te slikken. ps. de balletjes ook niet pps misschien is bingo toch ook te gevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop maar dat we ermee weg komen. Ik noteer ook dat u geen enkel tegenargument heeft geformuleerd op mijn stelling dat die 500 miljoen euro die men bij Electrabel denkt te halen onwettig is. Zoals in feite op veel argumenten. Teveel om op te sommen. Laat ik er nog eentje geven : 5% groei aan inkomstenbelasting = larie. |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, we willen mee onderhandelen, maar de nota Di Rupo moet volledig herschreven worden wegens partijprogramma van de PS. Letterlijke woorden van BDW in zijn julitoespraak. Hij heeft nooit geweigerd te onderhandelen. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mensentaal: "Ze liegen ons iets voor".
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Uw argumentatie stelt niet veel meer voor sinds u toegaf dat De Wever niet noodzakelijk wat zinnigs hoefde te vertellen.
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee beste vriend, de ramingen waren bijgesteld, de regering weigerde met deze ramingen rekening te houden.