![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij zal het wel gezien hebben van een die het heeft gehoord op de radio! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor een opbrengsteigendom die zichzelf afbetaalt hebben banken wel interesse en als je vast werkt en nog thuis woont en loonbriefjes kan voorleggen gaan zij ook niet vies kijken. Ik zelf heb dat ook niet maar een vriendin van mij bv wél, die is nu 40 en haar appartementsblokje (4 appten) is binnen 5 jaar afbetaald. Goed bekeken toch?
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allez een rekensommetje : 3 appartementen aan pakweg 15000 bfr = 45000 bfr per maand X 12 = 540.000 bfr doet dat eens maal 20 jaar ? dat is 10.800.000 bfr Daar kan je toch al ver mee springen, niet? Als je dat goed geleend hebt met een goede rentevoet en de huren gaan mettertijd omhoog omwille van index en marktwaarde edm. dan krijg je nog meer speling, en dat is puur van huurinkomsten, los van het loon. Zoals ik al zei, ik heb het zelf ook niet, maar diegenen die dat wel gedaan hebben, zoals ik er een aantal ken, geen rijke stinkerds maar mensen met een gemiddeld inkomen die iets langer zijn thuis blijven wonen en hun centjes goed besteed hebben, die zijn nu goed af hee. Ik wou dat ik wat slimmer had geweest, 20 jaar geleden. Bart sprak verder over een huisje dat hij opknapt, dat is waarschijnlijk een goedkoop geweest, en die 3 appartementen stonden waarschijnlijk borg ~ mijn huisbaas is amper 5 jaar ouder dan ik en heeft ook geen geweldig groot inkomen zelf. Hij heeft ondertussen echter 10 jaja je leest het goed TIEN huizen en die heeft nu het dubbele van zijn loon aan huurinkomsten, en het ene betaalt het andere af. Hij heeft me eens verteld hoe die gestart is en hij heeft gelijk, het eerste huis is moeilijk, de andere volgen makkelijker en zodra je er een paar hebt gaat het kwasi vanzelf. Zoals ik al zei, ik wou dat ik 20 jaar geleden er zelf ook slimmer in had geweest.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 1 augustus 2004 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Het is duidelijk dat er maar één verklaring is voor al deze verdachte bezittingen : deze criminele marginaal neemt deel aan illegale criminele praktijken zoals overigens zoveel allochtonen doen, voornamelijk drugs en zwarte markt. Al dit vastgoed van hem zo vlug mogelijk onteigenen en hem het land uitsjotten zou ik zeggen. Nultolerantie tegen allochtoonse criminaliteit !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar SLLLLLLLIM dat jij bent!
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 1 augustus 2004 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Man , doe eens je ogen open i.p.v. zo naiëf en goedgelovend door het leven te gaan. T'is door mensen als jij die oogkleppen voor hun ogen hebben dat misdaad zoveel kans krijgt om te gedijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wat een overredingskracht! Mijn rechterarm gaat ervan overeind staan ![]()
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 1 augustus 2004 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus volgens jou kun je zomaar lenen wat je wil, als hetgeen wat je koopt maar borg staat en je het te huur zet? Daar ben ik niet zo zeker van, maar goed het kan, ik heb een vriend die bij een bank werkt dus ik ga het eens navragen. Ik zou het straf vinden dat niet iedereen dit doet. Laatst gewijzigd door illwill : 1 augustus 2004 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar sommigen doen het gewoon ~ en om op je andere post terug te komen ~ uiteraard komt er meer bij kijken dan dat maar het principe is wel in die richting. Als je genoeg onderpand hebt, borg, dan zijn de banken helemaal niet zo afwijzend. Tenslotte willen die ook geld verdienen en als dat een veilige investering is zullen zij niet aarzelen, wees gerust. Zeker bij opbrengsteigendommen, die zijn voor banken ook even interessant.
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |