Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2012, 23:26   #161
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
In dit soort van regimes dat jij voor staat heeft de staat de macht, m.a.w. zwijgen en luisteren.
Het ultieme bewijs dat u om argumenten verlegen zit. Tip: probeer eens inhoudelijk te reageren over het discussieonderwerp.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 06:43   #162
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Santos, Bierke, Pajoske en Stingray, jullie staan in jullie bloten. Zou je niet beter stoppen?

Peins dat ge zelf niet echt goed kunt lezen, er staat toch duidelijk in dat artikel
Citaat:
Als het van Vlaams minister van Ruimtelijke Ordening Philippe Muyters (N-VA) afhangt, zal de Vlaming die afgelegen woont in de toekomst meer moeten betalen voor postbedeling en nutsvoorzieningen.
Dat is zijn stelling die hij zal verdedigen in het debat dat hij zou willen openen.
Dus zijn stelling blijft, en al de kritiek daar op is dan ook niets fout mee.
En omdat ge waarschijnlijk niet beter kunt projecteert ge uw frustratie maar op mensen die niet akkoord gaan met Muyters zijn onzin.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 07:48   #163
giserke
Banneling

Standaard

Pipo's die verdedigen dat de gemeenschap financieel moet opdraaien omdat zij in een bos willen gaan wonen, dat is pas onzin.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 08:05   #164
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pipo's die verdedigen dat de gemeenschap financieel moet opdraaien omdat zij in een bos willen gaan wonen, dat is pas onzin.
Lees eens. Het gaat o.a. over mensen die een eigen huis en tuin hebben. Dat is nog iets anders dan in ene bos willen gaan wonen.
Moet gij eens proberen om in een bos te gaan wonen in Vlaanderen. Mij werd zelfs geweigerd om te bouwen in een woonzone binnen de bebouwde kom langs een gewestweg omdat dit het verkeer zou hinderen. En dan zou iemand anders in het bos mogen gaan wonen in Vlaanderen. D�*t zou pas beteken dat Vlaanderen en specifiek Muyters wel héél slecht bezig is. Want Muyters zou wonen in het bos volgens zijn voorstel dan wel toestaan als de bouwer maar genoeg betaalt. Over voorkeursbehandeling gesproken voor kapitaalkrachtigen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 08:05   #165
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Dat heb ik nergens gedaan, ge kunt misschien dat advies van fox volgen dat hij mij probeerde te verkopen.
Oud 10 oktober 2012, 08:11   #166
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Lees eens. Het gaat o.a. over mensen die een eigen huis en tuin hebben. Dat is nog iets anders dan in ene bos willen gaan wonen.
Moet gij eens proberen om in een bos te gaan wonen in Vlaanderen. Mij werd zelfs geweigerd om te bouwen in een woonzone binnen de bebouwde kom langs een gewestweg omdat dit het verkeer zou hinderen. En dan zou iemand anders in het bos mogen gaan wonen in Vlaanderen. D�*t zou pas beteken dat Vlaanderen en specifiek Muyters wel héél slecht bezig is. Want Muyters zou wonen in het bos volgens zijn voorstel dan wel toestaan als de bouwer maar genoeg betaalt. Over voorkeursbehandeling gesproken voor kapitaalkrachtigen.
Leugenaar.
Muyters heeft het over mensen ddie in de toekomst gaan wonen op afgelegen gebieden.

http://www.natuurpuntkortrijk.be/con...en/bellegembos
Oud 10 oktober 2012, 08:12   #167
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Dat heb ik nergens gedaan, ge kunt misschien dat advies van fox volgen dat hij mij probeerde te verkopen.
Wat zit je dan te lullen dat ik onzin vertel? je spreekt jezelf tegen.
Oud 10 oktober 2012, 08:27   #168
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Waar heb ik dat gezegd dan?
Oud 10 oktober 2012, 08:37   #169
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man je bekijkt dit veel te eng. Dhr Muyters zou waarschijnlijk niet liever willen dan zelf te bepalen waar iedereen woont, maar vermits dat niet lukt wil hij maar een belasting invoeren en rekent hij daarbij op blinde afgunst zoals u hier schrijft.
Oud 10 oktober 2012, 08:37   #170
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar heb ik dat gezegd dan?
Kort van geheugen?
Jij zegt dat het onzin is, terwijl de bezwaren waarmee jullie komen aandraven er neit staan, en gelogen zijn.

Citaat:

Peins dat ge zelf niet echt goed kunt lezen, er staat toch duidelijk in dat artikel

Dat is zijn stelling die hij zal verdedigen in het debat dat hij zou willen openen.
Dus zijn stelling blijft, en al de kritiek daar op is dan ook niets fout mee.
En omdat ge waarschijnlijk niet beter kunt projecteert ge uw frustratie maar op mensen die niet akkoord gaan met Muyters zijn onzin
.
Oud 10 oktober 2012, 08:39   #171
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Kort van geheugen?
Jij zegt dat het onzin is, terwijl de bezwaren waarmee jullie komen aandraven er neit staan, en gelogen zijn.
Kunt ge niet lezen, zijt ge van slechte wil of hebt ge al last van dementie

Citaat:
Ik zeg dus nergens dat JIJ onzin vertelt zoals je beweert maar duidelijk dat Muyters onzin zit te vertellen. Tenzij gij Muyters zijt heb ik dus niet gedaan wat hij probeert te vertellen.
Nergens beweer ik dat die bezwaren door Muyters worden gezegd, een bezwaar tegen zijn stelling komt inderdaad van iemand anders.
Oud 10 oktober 2012, 11:00   #172
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Kunt gij lezen?
Staat daar dat Muyters het heeft over mensen die 2km van de bewoonde wereld gaan bouwen of heeft hij het over mensen die 6 meter van hun buren wonen?
Afgelegen is in Muyters ogen dus blijkbaar 6 m verder.
Je moet toch echt wel serieus wanhopig zijn om het over een boeg te willen gooien waarbij je leest wat je graag wil lezen. Dit is gewoon te onnozel om nog enigszins verder op te reageren. Sla maar verder met uw twijgje, ik weet dat het frustrerend moet zijn om geen echte stok te vinden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 11:31   #173
Bierke
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je moet toch echt wel serieus wanhopig zijn om het over een boeg te willen gooien waarbij je leest wat je graag wil lezen. Dit is gewoon te onnozel om nog enigszins verder op te reageren. Sla maar verder met uw twijgje, ik weet dat het frustrerend moet zijn om geen echte stok te vinden.
Je hoeft ook niet alles te slikken wat een minister u voorschotelt, als die mensen iets zeggen gaat een weldenkend mens drie keer nadenken over wat de gevolgen zijn. Hij was heel vaag over z'n uitlating, daarom dat ik nog steeds denk dat het propaganda is.
Oud 10 oktober 2012, 15:24   #174
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Je hoeft ook niet alles te slikken wat een minister u voorschotelt, als die mensen iets zeggen gaat een weldenkend mens drie keer nadenken over wat de gevolgen zijn. Hij was heel vaag over z'n uitlating, daarom dat ik nog steeds denk dat het propaganda is.
Ik slik dat helemaal niet zomaar, maar om van zijn inderdaad vage woorden en oproep tot debat meteen onnozele scenarios te gaan verzinnen moet je bij mij ook niet zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 15:49   #175
DucDEnghien

Standaard

Muyters heeft ondertussen zijn eigen uitspraken tegengesproken. Hij gaat mensen die afgelegen wonen niet belasten, nu niet, nooit niet. De standvastigheid volgens de N-VA.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 10 oktober 2012 om 15:49.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 15:52   #176
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Op de buiten wonen = asociaal gedrag???

Zijde gij gek?
Och vriend, tegenwoordig is elk menselijk gedrag "asociaal gedrag", hoe evident het gedrag ook is.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 15:53   #177
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Muyters heeft ondertussen zijn eigen uitspraken tegengesproken. Hij gaat mensen die afgelegen wonen niet belasten, nu niet, nooit niet. De standvastigheid volgens de N-VA.
Een week vóór de verkiezingen een Freyake doen is niet slim nee, dus maar weer ff kontdraaien.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2012, 15:56   #178
Bierke
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik slik dat helemaal niet zomaar, maar om van zijn inderdaad vage woorden en oproep tot debat meteen onnozele scenarios te gaan verzinnen moet je bij mij ook niet zijn.
Dat zijn geen onnozele scenario's maar een serieuze materie. Het gaat over de centen en de mogelijkheden voor nieuw-bouwers een serieuze minister zou daar eerst twee keer over nadenken.
Oud 10 oktober 2012, 15:57   #179
Bierke
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Een week vóór de verkiezingen een Freyake doen is niet slim nee, dus maar weer ff kontdraaien.
'een Freyake doen' schitterend
Oud 10 oktober 2012, 16:15   #180
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb duidelijk aangetoond en geciteerd wat Muyters zegt. Als gij niet begrijpend kunt lezen si dat uw probleem.
En dan is er het volgende citaat.

Citaat:
"Er komt geen belastingverhoging voor wonen in landelijk gebied, nu niet en niet in de toekomst."
Fijn. EN gij gaat nu op een stoel springen van plezier.
Maar ondergetekende onnozele Limburger niet. Want als de post duurder wordt o: maar een voorbeeld te noemen is dat géén belastingverhoging, wel tariefverhoging. Maar die moet evengoed betaald worden. (cfr zonnepanelen die door de elektriciteitsproducenten betaald worden. dat is ook geen belastingverhoging in letterlijke zin) Dus eigenlijk heeft Muyters niks van zijn woorden teruggetrokken. Hij heeft zijn doelstellingen alleen op een andere manier verwoord. En de kiezer die trapt er in.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be