![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Schitterend land. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pot, ketel, zwart. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Minister-President
|
Stuyck, hebt u gedronken?
|
|
|
#165 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Neeneen, ze staat meer dan 100 procent. We verkeren in goed gezelschap: slechts Italië, Griekenland, Ierland en Portugal zitten ook boven de 100 procent. http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...0142342807.htm Zijn er overigens alleen in België banken gered? Zo omfloerst als u het stelt, lijkt het wel alsof u dat suggereert. Dat is natuurlijk enkel mijn verbeelding die me parten speelt. Dat blind kapitalisme overigens, is dat de schuld van NVA? Een partij die, in tegenstelling tot een PS die er altijd in zat, nooit in de federale regering zat, heeft schuld aan hetgeen u hierboven beschrijft? Mijn verbeelding speelt me vast weer parten, zo bont zou u het nooit maken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 3 december 2012 om 20:26. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met de nadruk op het woord nog. Want elk jaar zakt België verder weg op alle internationale rangschikkingen. Of het nu gaat over competitiviteit, over klimaat, gezondheid, armoede, we zakken steeds verder weg. De rijkdom die de Vlaming met hard werken en sparen had opgebouwd wordt weggespoeld door de belastingstsunami van de regering Di Rupo-De Croo-I.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nee, dat blind kapitalisme in niet de schuld van de NVA, ze is er wel voorstander van.
|
|
|
|
#171 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
NVA bestuurt op Vlaams niveau mee en heeft nog nooit gezegd dat dat een probleem vormt. Uw lol lijkt me eerder nogal zuur.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#175 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 december 2012 om 20:34. |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
U doet het immers uitschijnen dat dat precies de oorzaak is van de gigantische staatschuld. Kunt u nog eens opnieuw duidelijk maken wat u nu eigenlijk wel bedoelt, want ik ben de draad kwijtgeraakt tussen al uw kronkels.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Banneling
|
En nu wordt het stil.
Want 'bewijs' en 'belgicist' niet complementair aan elkaar. |