![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij vroegen haar of ze wilde pantoffels dragen. Ze heeft dat gedaan. Zo simpel is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag vernomen van een postbode.
Er werd klacht tegen hem ingediend bij de postmeester omdat hij tijdens zijn krantenronde de deur van de wagen te hard zou dichtslaan. ![]() Van verzuring gesproken . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen dat ik hiervan geschrokken was.
Alleen heb ik spijtig genoeg zelf te maken gekregen met een buur die volop voor geluidsoverlast zorgde. Ermee praten had geen zin, de dag erna was hij het "vergeten". Het ging over extreem luide muziek, ik kon alles glashelder meevolgen. Geluidsoverlast gaat uiteindelijk je leven beheersen en de frustraties bouwen op. Op de duur ben je tot alles in staat. Als je een hele dag gaan werken bent, wil je thuis tot rust komen. Als je dan de rest van de dag moet luisteren op brakende kankerpatiënten, gaat dat uiteindelijk ook je eigen gezondheid schaden. Niet iedereen kan daarmee omgaan en dat een plaats geven. Ik blijf ook liever zo ver mogelijk weg uit ziekenhuizen. Als de verplegers dan ook voor je eigen woning je parkeerplaats afpakken, bouwt de frustratie zich op. Te dicht op elkaar wonen is niet goed. Een appartement is geen ziekenhuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 april 2014 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komen daar door kanker verteerde mensen naast u wonen die hun ziel uit hun lijf braken. Dat rijt oude wonden open. Dat is een mentale marteling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spijt me, maar ik wil geen 4 uur per dag op iemand anders zijn muziek zitten luisteren tegen 100 decibel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die postbode kan een varken van een mens zijn die niet graag vroeg op baan is en iedereen wil wakker maken tijdens zijn ronde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blaas je oren kapot met een koptelefoon maar zorg ervoor dat mensen niet dagelijks op je muziek moeten luisteren. Egoïsten als jij werken verzuring in de hand door zich als arrogante varkens te gedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij spreekt nochtans over zeikers van buren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn buren waren lawaaimakers denk ik en dan heeft hij zelf zijn muziek maar opgezet terwijl hijzelf lekker afwezig was....aanvaardbaar volume zegt hij ? Misschien bedoelt hij dat ironisch...en zette hij het juist heel luid .....is niet heel duidelijk ?
Hij zal het anders zelf maar eens moeten uitleggen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fout ligt bij de vzw die ziekenhuisje speelt op een appartement. Je kan anderen niet dwingen om dit een plaats te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het venijn druipt af het scherm in uw futiele poging uw beperkingen en die van uw sympatisanten op mij af te wentelen. Nergens is aangetoond dat de mensen die kloegen N-VA ers waren. Wat wel ongemeen duidelijk is gebleken, dat is dat er hier een paar linkse creaturen rondwaren die onmiddelijk de klagers van N-VA sympathieën verdachtten. Dat zijn de feiten. Laatst gewijzigd door stuyckp : 26 april 2014 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het in ieder geval dat men minstens rekening zou mogen houden met mogelijke overlast voor de buren bij de keuze van de locatie. Achteraf de schuld bij de anderen leggen lijkt mij nogal goedkoop. Verdraagzaamheid moet van twee kanten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |