![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alimentatie is wel beslagbaar over heel de lijn maar dat heeft op zich niks met die lening te maken ... Hij zou maw een klein bedrag aan de bank afbetalen plus alimentatie moest het effectief tot een breuk komen met dat madammeke ... Zie ik dat nu te simpel in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 september 2015 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai wat ben ik blij dat ik happy single ben ....... :s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook als je zwanger zou zijn en op straat zou staan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen klusjesman spelen als je de vakkennis niet hebt. Zoiets besteed je uit aan een professional. Voor een golddigger riskeer je toch geen vijf jaar bak?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 september 2015 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ja, ik begin Demper stilaan te begrijpen -> onder de sloef liggen als man is geen pretje ..... !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na al dat hardvochtig gezwets, wil ik Lance toch even een riem onder het hart steken.
Kop op kerel! Alles kan nog vanzelf in orde komen. Waar veel stress is, komt al eens een miskraam voor. Het kan ook een mongoolke worden of zo zwaar gehandicapt zijn dat het in een instelling moet. Dan hebt ge er geen omziens naar en de ziekenkas betaalt alles. Ge ziet het; nooit wanhopen. 't Leven is mooi als de zon schijnt (en als ge geld hebt)
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Langs de andere kant zou ik durven verwijzen naar alle hangmatten en valnetten voor alles en iedereen uitgezonderd de autochtone bevolking die niet wil profiteren. Maar da's een pad dat U beter kent dan ik.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn 2 buurvrouwen hebben geen sloeffen nodig, wel handschoenen.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alles prima , maar stel dat ze u toch iets smerig lapt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het akkoord bijvoorbeeld is: vruchtgebruik als gij de rekeningen betaalt, dan is dat billijk, omdat uw gans leven de rekeningen betalen erop neer komt van evenveel te betalen als dat vruchtgebruik waard is. Maar als een partner na 2 jaar of zo dat beu is, kan dat contract opgezegd worden, mits het terugbetalen van 2 jaar rekeningen betalen en eventueel wat extra schadevergoeding, zoals de kosten van een verhuis en zo. Een contract kan nooit levenslang bindend zijn. Echter moet ik wel zeggen dat er een punt is waar jij gelijk kan hebben: is "vruchtgebruik" een "durende conditie" of een "eenmalige overdracht" ? Als het een eenmalige overdracht is, dan is er inderdaad niks aan te doen. Je kan niet terugkomen op een verleden verkoop. Als ik 2 jaar geleden mijn huis verkocht heb, kan ik natuurlijk niet daarop terugkomen, en de koper terugbetalen, schadevergoeding voor zijn verhuis betalen, en hem buiten zwieren. Verkocht is verkocht. Als "vruchtgebruik afgeven" op die manier bekeken wordt, is er niks aan te doen, hij heeft het cadeau gedaan, en dat is het dan. Dan is dat een beetje alsof ik een huis gekocht heb met een zware lening, en dan voor de notaris dat huis heb weggegeven aan, zeg maar, een of andere bedelaar in de straat. Dan moet ik ook na 2 jaar niet komen bleiten dat ik dat huis terug wil. Afgegeven is afgegeven. Als je die overdracht van vruchtgebruik zo ziet, als een eenmalige act, dan is er inderdaad strikt niks niemendalle aan te doen. Hij heeft zijn huis voor niks weggegeven, en dus heeft-em het nie meer.
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het probleem dat die bank heeft, is dat als zij enkel een hypotheek heeft op het naakte bezit, ze met evenveel waardeloos papier zit als Lance nu: een onverkoopbaar huis. Zie je, de fundamentele fout die Lance gemaakt heeft, is van iets weg te geven dat hij op krediet had gekocht. Dat is min of meer hetzelfde als op de paarden gaan wedden met geld van een lening. Niet helemaal, want bij de paarden kunt ge nog winnen. Normaal is een 'te zware hypotheeklening" nooit een fundamenteel probleem: ge verkoopt het spel, betaalt uw lening af, en ge zijt wel wat kwijt in het gebeuren, maar ge zijt terug vrij. Maar hier heeft hij nu een naakt, onverkoopbaar bezit, maar moet er wel de lening voor afbetalen. Vandaar dat ik die notaris niet begrijp. Heeft-em dat niet uitgelegd aan Lance ? Was dat misschien de nonkel van dat madammeke ? De job van een notaris is toch dat hij de partijen ook uitlegt wat het allemaal betekent, he. Iemand die de essentie van een huis komt weggeven op krediet, met de bescheiden financiele middelen die hij heeft, ge ziet het boerenbedrog daarin toch van kilometers ver afkomen als notaris. Zelfs voor een gewone verkoop van een huis leest de notaris niet alleen de wetten voor, maar legt ze ook nog eens uit, wat het allemaal betekent. Ik herinner mij de paar keer dat ik bij een notaris geweest ben voor redelijk simpele zaken, dat ge daar 2 of 3 uur zit terwijl die gast niet alleen de act voorleest, maar er ook nog de wet bij voorleest, en dat ook uitlegt, en vraagt of iedereen wel begrepen heeft waar hij mee bezig is. Bij een simpele verkoop.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 september 2015 om 05:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja meester.
![]() |
#178 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En uiteindelijk doet het er niet toe of het echt is of niet, he. We zijn hier om te zeveren ![]()
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 september 2015 om 05:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |