Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2016, 14:15   #161
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Die uitspraak van Tobback ging over het klimaat. Het is één van uw specialiteiten om iets dat echt is gebeurd naar uw eigen verbeelding om te vormen.
Neen meneer, ik vergis me niet. Helemaal niet.
Heb jij misschien je geheugen in je scrotum zitten en heb je er een stamp tegen gekregen ?

Hierzie de link:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/to...al-435295.html

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 14:28   #162
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heb jij misschien je geheugen in je scrotum zitten en heb je er een stamp tegen gekregen ?

.
Ai, dat moet zeer gedaan hebben!
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 15:03   #163
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Ai, dat moet zeer gedaan hebben!
Inderdaad. Toen ik na hem geraakt te hebben, mijn voet terug op de grond zette, mijnen enkel verstuikt. Begod.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 16:45   #164
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat mij telkens weer opvalt is de kritiek van pandareus op de dubbelhartige houding van De Wever maar nooit één woord van kritiek op de dubbelhartige, arrogante en alles behalve solidaire houding van de Franstaligen.

Typisch Belgisch.
Typisch BUB.
Oud 11 september 2016, 18:09   #165
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat mij telkens weer opvalt is de kritiek van pandareus op de dubbelhartige houding van De Wever maar nooit één woord van kritiek op de dubbelhartige, arrogante en alles behalve solidaire houding van de Franstaligen.

Typisch Belgisch.
Typisch BUB.
Oei, nu gaat zijn partijtje verschrompelen.
Niet dat het zal opvallen.
Je had al een vergrootglas nodig om het terug te vinden.
Oud 11 september 2016, 18:49   #166
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Pandareus heeft dat probleem opgelost door zijn grote liefde te ruilen voor de meest belgicistische partij die er bestaat: de liberalen.
Zijn grote frustratie is dat zijn grote liefde werd geruild voor een Vlaams-nationalistische partij.
Nationalisme is OK zolang het Belgisch is.
Oud 11 september 2016, 19:00   #167
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Hierzie de link:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/to...al-435295.html

.
Helaas, pindakaas. Trek uw scrotummaar over uw hoofd. Volharden in de vergissing is ook zoiets Schoofs. Is het de oude dag, of toch slechte wil van een partijslaaf, Tobback zegt in het interview dat je aanhaalt niks over verkozen raken.

www.standaard.be/cnt/gm117ru8c

Laatst gewijzigd door dalibor : 11 september 2016 om 19:03.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 19:08   #168
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die dan zijn separatisme op zolder zet in ruil voor het mogen mee redden van het vaderland. En nu zijn patriottisme zo ver drijft dat hij zelfs de burgerrechten wil opschorten met noodtoestanden moest men zijn teergeliefde vaderland België bedreigen met aanslagen.
Dat separatisme werd op zolder gezet omdat anders er geen federale regering kon worden gevormd met de MR. De MR had dat als expliciete voorwaarde vooropgesteld. Zonder het akkoord van MR om tot een regering toe te treden was het enige alternatief: voor de zoveelste keer een regering met de PS en haar Vlaamse filiale de SPa. Dat wou N-VA met alle macht vermijden en daarin hadden ze groot gelijk. Dat weet u pertinent ook wel.
Wat dat "patriottisme" betreft, hetgeen N-VA voorstelt heeft met "patriottisme" geen moer uitstaans. Het gaat er gewoon om de veiligheid te verzekeren door moslim-geradicaliseerden een lengte voor te zijn. Er is hier geen sprake van dat DE burgerrechten opgeschort worden. Het komt er gewoon op aan sneller te kunnen handelen. In ieder geval een heel stuk sneller dan het Belgisch gerecht dat wellicht het traagste en het meest lethargische in gans Europa is. Bovendien heeft De Wever bij herhaling gezegd dat het helemaal niet "te nemen of te laten" is. Nogmaals: u weet dat ook wel.
Maar ja, als het met N-VA of met De Wever te maken heeft wil links wil kost wat kost met stront gooien, nietwaar?
Oud 11 september 2016, 19:11   #169
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=dalibor;8231255]Helaas, pindakaas. Trek uw scrotummaar over uw hoofd. Volharden in de vergissing is ook zoiets Schoofs. Is het de oude dag, of toch slechte wil van een partijslaaf, Tobback zegt in het interview dat je aanhaalt niks over verkozen raken.

Citaat:
Bijna elke politicus weet wat je moet doen om het klimaatprobleem aan te pakken. Er is alleen geen enkele politicus die weet hoe hij daarna nog moet verkozen raken.''

Het lijkt me nogal duidelijk dat Tobback junior met een verkiezingsei zit zo groot als een dinosaurusei.
Oud 11 september 2016, 19:17   #170
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat separatisme werd op zolder gezet omdat anders er geen federale regering kon worden gevormd met de MR. De MR had dat als expliciete voorwaarde vooropgesteld. Zonder het akkoord van MR om tot een regering toe te treden was het enige alternatief: voor de zoveelste keer een regering met de PS en haar Vlaamse filiale de SPa. Dat wou N-VA met alle macht vermijden en daarin hadden ze groot gelijk. Dat weet u pertinent ook wel.
Wat dat "patriottisme" betreft, hetgeen N-VA voorstelt heeft met "patriottisme" geen moer uitstaans. Het gaat er gewoon om de veiligheid te verzekeren door moslim-geradicaliseerden een lengte voor te zijn. Er is hier geen sprake van dat DE burgerrechten opgeschort worden. Het komt er gewoon op aan sneller te kunnen handelen. In ieder geval een heel stuk sneller dan het Belgisch gerecht dat wellicht het traagste en het meest lethargische in gans Europa is. Bovendien heeft De Wever bij herhaling gezegd dat het helemaal niet "te nemen of te laten" is. Nogmaals: u weet dat ook wel.
Maar ja, als het met N-VA of met De Wever te maken heeft wil links wil kost wat kost met stront gooien, nietwaar?
Doe geen moeite. Pandareus weet evengoed als jij en ik hoe het in elkaar zit, maar het zit hem dwars dat zijn grote Belgisch-nationalistische liefde werd verdrongen door die verdomde Vlaams-nationalisten.

Hij wijdt er, gelukkig, niet elke dag één of meer topics aan, maar voor de rest verschilt zijn dada niet van dat van demonen.
Oud 11 september 2016, 19:22   #171
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dalibor, kijk liever eens naar de link die JIJ ZELF gaf in post 167 en post 170 in plaats van mij uit te schelden.
Oud 11 september 2016, 19:31   #172
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Helaas, pindakaas. Trek uw scrotummaar over uw hoofd. Volharden in de vergissing is ook zoiets Schoofs. Is het de oude dag, of toch slechte wil van een partijslaaf, Tobback zegt in het interview dat je aanhaalt niks over verkozen raken.

Helaas voor u dan.
Want dit interview is niet wat de meeste mensen is bijgebleven, dat over die pensioenen wel.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 september 2016 om 19:31.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 20:28   #173
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jij werkt half time hee ? Ben je dan eigenlijk een half time dopper terwijl je bezig bent met je hobby in je drie hectare bos en/of tuin ?
(negen hectare) neen ik dop niet maar dat ga ik niet uitleggen hoe dat precies ineen zit En mijn hobby is wel degelijk productief, door te tuinieren creëer ik een meerwaarde voor mezelf, zoals bijvoorbeeld verse groenten, een fit lichaam, ...

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 11 september 2016 om 20:30.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 20:29   #174
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar heb ik niet over gelogen, Knuppel.
Waar kan ik jouw reacties vinden over wat er het voorbije jaar in Hasselt gebeurde?
En ik bedoel niet alleen de Claes-vetzakkerij meer ook de zelfmoord van Stevaert.

Wie niks doet kan niks verkeerd doen.
Oud 11 september 2016, 20:31   #175
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Om de pensioenen te garanderen moet je de 2 miljoen mensen die een inkomen uit arbeid krijgen uit de staatskas HALVEREN EN AMBTENAREN HUN PENSIOENEN OP NIVEAU VAN DE PRIVESECTOR BRENGEN.
Langer werken is geen oplossing aangezien het aantal mensen dat bijdraagt (die 2 miljoen horen daar niet bij) veel te laag is. Zij zullen dan tot hun dood moeten werken!
Indien ik ongelijk heb moet men alle werklozen opnemen in de ambtenarij.
Hoeveel mensen moeten er dan wel bijdragen volgens u?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 21:08   #176
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
2!
Ook oVLD is een heel koene minnaar als ik afga op het debat in de 7e dag deze morgen. Dat vrouwmens bleef maar doorzagen over "fundamentele vrijheden en rechten". Men doet het voorkomen alsof volgens de N-VA-nota een of andere potentaat even de noodtoestand kan afkondigen, waarna willekeurige arrestaties volgen. Zie Turkije - dat notabene aangehaald werd als argument contra N-VA. Van hypocrisie gesproken.

Dat is hier helemaal niet het geval: er moet een aanleiding zijn, en de beslissing ligt bij de Veiligheidsraad.

Ik heb de indruk dat de N-VA een zodanig onderbouwd en constructief voorstel gedaan heeft, dat in de andere partijcenakels gevloekt werd: "Dedju, waarom zijn wij niet op dat idee gekomen??!!"
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 21:21   #177
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het maakt allemaal geen donder uit.
De N-VA maakt gewoon krek hetzelfde mee met zijn voorstellen als het VB met de hare.
De voorstellen van de N-VA maken geen kans omdat ze niet deugen maar omdat ze van de N-VA komen.

Zoals ik meer dan eens voorspelde.
Oud 11 september 2016, 21:25   #178
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Dedju, waarom zijn wij niet op dat idee gekomen??!!"
Juist. Maar wordt het voorstel afgeschoten omdat het té goed is, of omdat het van de N-VA komt?
Oud 11 september 2016, 21:36   #179
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waar kan ik jouw reacties vinden over wat er het voorbije jaar in Hasselt gebeurde?
En ik bedoel niet alleen de Claes-vetzakkerij meer ook de zelfmoord van Stevaert.

Wie niks doet kan niks verkeerd doen.
Over Stevaert zal u berichten van mij vinden waarin ik aangeef dat ik hem niet moest. Teveel machtspoliticus, te weinig inhoud, met name door zijn afserveren van Frank Vandenbroucke.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 21:38   #180
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over Stevaert zal u berichten van mij vinden waarin ik aangeef dat ik hem niet moest. Teveel machtspoliticus, te weinig inhoud, met name door zijn afserveren van Frank Vandenbroucke.
En waar vind ik iets over de rode vetzakkerij in Hasselt? Te beginnen met de smeerlapperij betreffend de pukkelpopweide en Hazodi?

Waar vind ik één woord van kritiek op de Hasseltse Clazen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be