![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... zolang ze zich niet voortplanten, en/of anderen met hun achterlijkheid besmetten/lastig vallen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verkrachting kwam hier niet voor in de jaren '70? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker wel.
Maar is het dan nu beter? Och ja, nu zijn het multiculturele verkrachtigen, da's helemaal niet erg.
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eén ding lijkt wél ten goede gekeerd: slachtoffers doen sneller aangifte, en worden ook sneller au sérieux genomen. Of vergis ik mij? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar leek het wel heel sterk op. Maar da's mijn persoonlijke interpretatie.
Citaat:
Een zus anaal verkrachten is minder erg dan een openlijk seksuele ongehuwde relatie hebben met de buurjongen. (niet mijn mening)
![]() |
![]() |
#166 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://weekend.knack.be/lifestyle/ra...al-789881.html Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is het trouwens verstandig om alles wat we als onwenselijk zien ook maar meteen juridisch te verbieden? Ik denk het niet. Ofwel haalt dit voorstel nooit een meerderheid, en dan is een verbod een maat voor niets; ofwel haalt het wel een meerderheid, en dan zit je met een verbod dat democratisch niet gedragen wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind die nieuwe Islampartij helemaal niet gevaarlijk! Ik vind dat zij niets meer doet dan te proberen redden wat er nog te redden valt. Ik vind die partij zelfs sympathiek! Waarom moeten wij, westerlingen, nu ineens allemaal in paniek op ons gat vallen voor een partijtje dat eigenlijk nog niets te betekenen heeft? Dat staat in mijn ogen gelijk met het etaleren van de eigen zwakheden!! Houden jullie daar nu toch eens mee op, zeg!! Mannen en vrouwen apart op de bus? En wat dan nog? Ik vind het nog niet eens zo'n slecht idee! Dan kunnen de mannen mekaar rustig afmaken in het ene compartiment zonder dat daar vrouwelijke slachtoffers bij vallen!! Want wie heeft er tenslotte het meeste testosteron in zijn bloed? Mohammed was heus niet blind, hoor! Norbert de strandkruier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoeveel islamieten die in Brussel rondlopen willen van hun islam af, denk je? 0,0005 promille?
Laatst gewijzigd door kwantum : 12 april 2018 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is wel een serieuze opdoffer, zeg. Er is dus nog heel wat werk aan de winkel. Ook aan de mijne ![]() PS: bedankt voor de terechtwijzing. Dat zal me leren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Draai en keer hoe je het wil, maar er klopt iets niet met een religie waar je tegen je zin blijft in plakken, of moet blijven in plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze heb ik ook "Julius Evola" zijn boek gelezen: "Ride The Tiger." Nog wel interessant maar dan beweert hij een superfascist te zijn die verkrachting verheerlijkt als zijnde totale onderdanigheid van de vrouw. Dan begint hij nog wat over esoterie en tantra en weet ik veel... Komen deze gedachtegoeden ook niet voor in de islam? Ja. Islam is ook fascistisch. En als vrouwen teveel zagen segreren we. Die balans tussen segregatie en verkrachting... daar draait het om...
![]() |
![]() |
#176 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Norbert de strandkruier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 april 2018 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |