Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2018, 18:01   #161
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zojuist op Radio 1 : "Almaci eist dat Premier Michel Francken "op het matje roept"
Ik heb haar nooit om maatregelen horen kraaien toen haar islamitische soortgenoten nog maar eens holebi's lastig vielen op straat.
Vanaf nu vertrouw ik Almaci voor geen halve cent meer. Haar uitval naar Francken in het voordeel van holebi's is de zuiverste vorm van Takiyya , de plicht van moslims om te liegen en te bedriegen tegenover niet-moslims en hen te doen geloven dat ze volledig geïntegreerd zijn om dan daarna vanuit de positie die ze in de politiek veroverd hebben des te harder te kunnen toeslaan. Moslims gooien holebi's van daken en stenigen hen, dus zeker niet verdedigen. Oppassen geblazen met die vrouw, God weet wat ze in haar mouw heeft...……………….:twis ted:
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 19:28   #162
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Vanaf nu vertrouw ik Almaci voor geen halve cent meer. Haar uitval naar Francken in het voordeel van holebi's is de zuiverste vorm van Takiyya , de plicht van moslims om te liegen en te bedriegen tegenover niet-moslims en hen te doen geloven dat ze volledig geïntegreerd zijn om dan daarna vanuit de positie die ze in de politiek veroverd hebben des te harder te kunnen toeslaan. Moslims gooien holebi's van daken en stenigen hen, dus zeker niet verdedigen. Oppassen geblazen met die vrouw, God weet wat ze in haar mouw heeft...……………….:twis ted:
Nochtans is ze getrouwd met een Vlaming.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 19:43   #163
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
U vertrouwde die eerder wel??

p.s.

Had die nog niet altijd de dubbele nationaliteit?

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 augustus 2018 om 19:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 19:45   #164
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort Francken op de lijst MOSLIM.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 20:43   #165
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht

Juist daarom. Bij Vlamingen mogen ook de vrouwen mee de baas spelen.
Maar.....wat ik niet begrijp is het feit dat een bepaald gedeelte van dit forum een hele topic opoffert aan dergelijke prullaria.

De tijd is door dat het oog van de Heer op de slaapkamer ingekaderd hing om toe te zien wat er daar gebeurde.
Voor mijn part hebben ze destijds van een vermeende God een platte gluurder gemaakt. Vermenselijkt alleszins. Wat voor mij een bewijs te meer is dat de mens een God heeft geschapen naar zijn beeld en gelijkenis..... en niet omgekeerd.
God is de pruimenboom waar men te pas en te onpas de pruimen van plukt.
Wie last heeft van sexy ondergoed kijkt maar beter op TV naar kanaal 69.
Daar kan men nog rampetampen bewonderen zoals de holbewoners seks beleefden. Met grote gorilla's inclusief.

Man, man toch. Waar houdt men zich toch mee bezig?
En dat na twintig eeuwen zogezegde beschaving.
Trouwens; ik heb een vent gekend die ook een bustenhouder droeg en er hier zelfs voor geopereerd is. Hij woonde jarenlang in Spanje en kreeg vrouwenborsten wegens het voortdurend eten van Spaanse hormonale kippen. Was er iets verkeerd (?) met die vent buiten zijn borsten dan?
Denk er eens over na en voer beter commentaar over eigen bedgeheimen.
Francken zou dat ook beter doen.

Laatst gewijzigd door werkman : 27 augustus 2018 om 20:52.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 20:50   #166
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je méént het?

Het is NIET de onverdraagzame Vlaam die homo's en vrouwen in het algemeen lastigvallen. En het is evenmin sexy herenlingerie die invloed heeft op doorsnee Vlaam. Ze lopen zelfs met hun piemel bloot in de gay-parades.
Ik heb nog nooit een Vlaam horen zeggen dat homo's van torens moeten worden gekieperd.

Ik versta dat de linkse goegemeente problemen heeft met de mening van Francken betreffend sexy mannenlingerie, maar van jou verwonderd het me.

Ik ben Francken niet maar ik vind dat soort lingerie ook maar verwijfd voor een man.
De vraag is wat een staatssecretaris meent bij te dragen tot wat dan ook door zijn gedachten over mannenlingerie aan feesboek toe te vertrouwen.

En wat die framing betreft: hijzelf schrikt er niet voor terug Brusselse burgemeesters als onmachtig te framen door een slaatje te slaan uit de situatie in het Maximiliaanpark. Terwijl die burgemeester zeer terecht kan antwoorden dat het weinig uithaalt om dat park te ontruimen als de federale overheid de betrokken transmigranten niet het land uitzet. Of ze nu in dat park zitten, of ergens in West-Vlaanderen of ergens anders, zolang ze in het land zijn is dat doorschuiven onder lokale besturen.

Hij krijgt dus wat framing terug die hijzelf in gang heeft gezet.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 21:53   #167
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Het probleem is dat Francken vooral tweet maar niet al te veel realiseert.

Matteo Salvini daarintegen, die man is nog maar een paar maand minister en wat een daadkracht dat deze man al getoond heeft. Een voorbeeld voor heel Europa is hij !

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 23:01   #168
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ja.

Dit is het allerdomste van wat hij ooit al uithaalde.

Op een moment dat in heel Vlaanderen homo mannen op straat in elkaar geklopt worden omdat hun kledij er mogelijks niet mannelijk genoeg uit ziet, met dit statement komen is echt onvoorstelbaar lomp en dom.
2.

Toch zijn er nog eencellige amoebes die ook op deze prehistorische pauselijke manier denken.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 23:14   #169
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Om maar te zeggen het judeo-christelijke zit er nog goed ingebakken.

Anyway die man tweet/feesboekt teveel, dikke 2.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 23:15   #170
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De vraag is wat een staatssecretaris meent bij te dragen tot wat dan ook door zijn gedachten over mannenlingerie aan feesboek toe te vertrouwen.

En wat die framing betreft: hijzelf schrikt er niet voor terug Brusselse burgemeesters als onmachtig te framen door een slaatje te slaan uit de situatie in het Maximiliaanpark. Terwijl die burgemeester zeer terecht kan antwoorden dat het weinig uithaalt om dat park te ontruimen als de federale overheid de betrokken transmigranten niet het land uitzet. Of ze nu in dat park zitten, of ergens in West-Vlaanderen of ergens anders, zolang ze in het land zijn is dat doorschuiven onder lokale besturen.

Well said dalibor!!
Oud 27 augustus 2018, 23:22   #171
IJsboer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

die gecrocheteerde wortel lijkt mij wel iets voor hem!
Misschien moet hij ook een groen petje opzetten, dan is hij net een tomaat die wortel schiet. Maar zijn micropenis en verschrompelde teelbal hoeven we niet te zien.
Oud 27 augustus 2018, 23:28   #172
IJsboer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Wat begin je hier ineens over transmigranten te lullen? Het gaat hier over Theo zijn vrouwelijk kantje!
Oud 27 augustus 2018, 23:32   #173
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Juist daarom. Bij Vlamingen mogen ook de vrouwen mee de baas spelen.
Maar.....wat ik niet begrijp is het feit dat een bepaald gedeelte van dit forum een hele topic opoffert aan dergelijke prullaria.

De tijd is door dat het oog van de Heer op de slaapkamer ingekaderd hing om toe te zien wat er daar gebeurde.
Voor mijn part hebben ze destijds van een vermeende God een platte gluurder gemaakt. Vermenselijkt alleszins. Wat voor mij een bewijs te meer is dat de mens een God heeft geschapen naar zijn beeld en gelijkenis..... en niet omgekeerd.
God is de pruimenboom waar men te pas en te onpas de pruimen van plukt.
Wie last heeft van sexy ondergoed kijkt maar beter op TV naar kanaal 69.
Daar kan men nog rampetampen bewonderen zoals de holbewoners seks beleefden. Met grote gorilla's inclusief.

Man, man toch. Waar houdt men zich toch mee bezig?
En dat na twintig eeuwen zogezegde beschaving.

Trouwens; ik heb een vent gekend die ook een bustenhouder droeg en er hier zelfs voor geopereerd is. Hij woonde jarenlang in Spanje en kreeg vrouwenborsten wegens het voortdurend eten van Spaanse hormonale kippen. Was er iets verkeerd (?) met die vent buiten zijn borsten dan?
Denk er eens over na en voer beter commentaar over eigen bedgeheimen.
Francken zou dat ook beter doen.
Idd, en dat wilt ons de les spellen ivm moslims, ..alleszins niet met mij , maar ja wat verwacht men dan ook v tseven in een collabopartij.. tsevenstreken
Oud 27 augustus 2018, 23:44   #174
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Wat begin je hier ineens over transmigranten te lullen? Het gaat hier over Theo zijn vrouwelijk kantje!
Dat is waar natuurlijk. Een druk bezet man als Theo F die zich in een dicussie stort over mannen die pantys en beha's dragen. Is dat echt hetgeen de staatssecretaris bij voorrang aan ons wenst mee te delen?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 23:49   #175
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is waar natuurlijk. Een druk bezet man als Theo F die zich in een dicussie stort over mannen die pantys en beha's dragen. Is dat echt hetgeen de staatssecretaris bij voorrang aan ons wenst mee te delen?
Straks chat ie hier nog mee -als het al niet het geval is who knows.. (ik verschiet v niks meer...)
Oud 27 augustus 2018, 23:50   #176
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allez ik zal maar een low profile opzetten zeker
Oud 28 augustus 2018, 07:11   #177
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 07:12   #178
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Tijdens zijn vakantie doet die toch wat hem wil, zelfs al is dat eerlijk zijn op twitter.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 07:20   #179
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

"Een vrouw kussen die kaas of vlees eet, is hetzelfde als een relatie hebben met een racistische vrouw"

Ik denk dat men Francken overal aan het uitdagen is

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 07:24   #180
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Me dunkt dat u dat beter van in het begin van uw forum-carrière had gedaan.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2018 om 07:24.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be