![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En even een vraagje: wie is de Belgische politicus (politica) die met een schutkring-"idee" is komen aandraven dat op papier werd vastgelegd en ter ondertekening onder de neus van de overige partijen werd geschoven. Ik weet ook wel dat in Vlaanderen de Groene goeroe Jos Gheysels daarvoor als loopjongen heeft gefunctioneerd, maar ik betwijfel of deze discriminerende constructie oorspronkelijk uit zijn koker kwam.
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maw Panda zijn/haar idool. Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 augustus 2022 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad geen racisme. Misschien eens kijkje nemen op de site van UNIA wat als racistisch beschouwd wordt door de wetgeving? https://www.unia.be/nl/discriminatiegronden/racisme Of weet u het ook al beter dan UNIA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het je zeggen: Vlaanderen telt hoogstens 2 procent racisten onder zijn bevolking. Ik denk niet dat je lager kan gaan, want er zijn nu eenmaal psychopaten in elke bevolkingsgroep.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn pensioen zit vanzelfsprekend in de pocket van Mohammed. Mohammed is meesterlijk in het versieren van sociale uitkeringen waarvan de jaren meetellen voor het pensioen. Ze plunderen gewoonweg onze sociale zekerheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 augustus 2022 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme ???? Extreem-rechts ??? Dit is eerder een ongemakkelijke waarheid, waar de traditio's liever niet over spreken. En zich dan maar afvragen waarom hun partij onder de 10% zakt.
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over een partij, met een racistische ideologie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw voorstelling van zaken klopt niet... Het cordon is een idee dat onstaan is in het VP, dat daar besproken is en later bij stemming van de resolutie (bij eenparigheid trouwens) goedkeuring kreeg. Dit gaan voorstellen als een papier onder de neus schuiven slaagt nergens op. edit : en de benaming cordon sanitaire ? Dat is gewoon omdat die heel goed expressie geeft aan de walging die de andere volksvertegenwoordigers voelden (en voelen) voor het VB hun ideologie.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 augustus 2022 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zoals anders. U stapt naar de politie, en zegt dat je klacht wil indienen wegens het plegen van een misdrijf. Dat is niet alleen je recht, maar zelfs je burgerplicht. U kan ook naar de site van UNIA gaan en daar aangifte doen van de overtreding. Naar het schijnt krijgen sommige mensen daar een soort van orgasme als zij het Vlaams Belang voor de rechter kunnen krijgen. Ik hoop oprecht dat je het ook doet. En dat meen ik. Misschien kun je ook eens vragen wat "laster" en "eerroof" is, in de juridische betekenis van het woord. Dan zullen ze je zeggen en uitleggen dat het ook gaat om het beschuldigen van mensen in het openbaar van strafbare feiten als racisme, zonder dat daar een wettelijke grond voor is. Dan weet je dat ook. Laatst gewijzigd door Miesjel : 9 augustus 2022 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er hier blijkbaar die écht lijken te geloven dat de meerderheid zich gaat aanpassen aan die 18,7% ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vooruit, ik ga dan nu maar naar onze cuisine om mijn repas du soir te degusteren. Bon appétit!
![]() |
![]() |
#178 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
U zei: ... Citaat:
Weet u niet meer wat u zegt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als het probleem (racisme) blijft bestaan, waarom dient niemand dan klacht in? Denk je niet dat zij maar al te graag Het Vlaams Belang zouden willen opzadelen met een veroordeling wegens racisme?. Hoe zou je zelf zijn? Of vertel je gewoon voorgekauwde onzin, niet gefundeerd in feiten maar in pure haat, die je dingen, als een mantra herhalend laat zeggen, in de hoop dat iemand zoals jij het ook gelooft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |