![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pangloss. Zoek de griekse origine op: -> allemaal blablabla. Leef/sterf ermee, zoals 't een imitator componist betaamt.
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen oorlog die te winnen is Patrick. https://m.youtube.com/watch?v=MpmGXeAtWUw Laatst gewijzigd door Bach : 21 oktober 2022 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het geval van Taiwan gaat Oekraïne maar een walk in de park zijn. De gevolgen voor het Westen en vooral China gaan niet te overzien zijn. Ik ben dus geen vragende partij integendeel maar Putin en Xi denken daar anders over. Hun macht hongerig brein doet hen daden stellen die op termijn hun eigen einde zal betekenen. Maar ondertussen verknoeien ze hun eigen economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Dan ziet "het westen" er bijlange nog niet zo slecht uit hé. Allez, wij mochten ZELFS nog naar de winkel gaan tijdens het huis-arrest.
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 3de november is te lezen op Ukrinform hoe een Russische aanval op een terminal in de havencomplexen van Mikolayev ,behalve de terminal infrastruktuur,ook een aanzienlijke hoeveelheid zonnebloemolie vernietigd heeft.
Pikant detail dat die terminal geleased is door een Chinese handelsmaatschappij,en dat er daar nog enkele zijn die feitelijk bedreigd zijn door van die drone- en raketaanvallen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Maar dat zijn twee verschillende zaken: het westen dat goed op weg is, is een affaire die we INTERN moeten regelen, waarbij lantaarnpalen nuttige instrumenten kunnen zijn. Maar voor de rest moeten we wel de dominantie bewaren over de planeet, want we hebben die helemaal nodig voor onze luxe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 4 november 2022 om 17:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is geen geheim dat het,met de deuren toe,eens heel indringend over "het geval RUSLAND",zal gegaan zijn. Beide naties hadden,hebben,heel diepe economische relaties met de Russische federatie,maar door zekere omstandigheden buiten beider wil om,is er steeds zwaardere (mercantiele-) schade...... Ik geloof zelfs niet dat Duitsland en China het oneens zijn over de basisgegevens,maar dat Duitsland al de meeste van zijn hefbomen getoond heeft terwijl China nog moet beginnen.... Hoe nu verder.. Er wordt niet verwacht dat de Volksrepubliek plotseling kamp zal kiezen,maar ze kunnen zeker wat invloed uitoefenen. 4 november 2022 en er is nog geen spoor van ook maar 1 Chinees stuk doelbewust met dat doel verstrekt oorlogsmateriaal ontdekt in het zwaarste conflict op deze planeet sedert de Golfoorlog.... Dat zegt wel iets..... Laatst gewijzigd door kelt : 4 november 2022 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() china trekt voor putin een rode lijn: geen nukes
https://www.politico.eu/article/chin...y-peace-talks/ Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 4 november 2022 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of is het het regime ind e zelfverklaarde republiek loehansk die plotseling toevallig een atoombom vinden onder 1 of andere steen. |
|
![]() |
![]() |