![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga niet concreet aanduiden waar jij je je hyprocrisie geëtaleerd heb. Die moeite doe ik gewoon niet. Ik heb geen zin om voorgaande draden af te schuimen en je commentaren te copy/pasten. Het gaat niet om één specifieke quote, het gaat om de mentaliteit van hypocrisie die ik bij jou en vele linkse forumgenoten in het algemeen ontwaar. Je was de eerste om een moraliserend zedepreek af te steken over politieke recuperatie en ongevoeligheid tgo de familie. Het was niets anders dan een poging om het zwijgen op te leggen op dit forum omdat er nu eenmaal veel forumgangers hun hart luchtten op een wijze die jou niet past. Omdat ze dingen bij naam durven noemen, vaststellingen die links ten alle prijze onder de mat wil blijven vegen. Zo o.a. de onmiskenbare invloed van de islamitische cultuur op het (crimineel) gedrag van N-Afrikaanse kutjongeren.* Wat ik in het bijzonder verwijt is dat die linkse forumgangers er als de kippen bij zijn om politiek te gaan recupereren in misdaadgevallen waar de autochtoon de dader of vermoedelijke dader is, en het slachtoffer allochtoon is. Dan steek je geen moraliserend vingertje op over die ergerlijke politieke recuperatie of over ongevoeligheid tgo de familie. Net zomin je je ideologische copains oproept tot enige nuancering als ze terugvallen in hun scheldpartijen. Het is die hypcrisie waar ik van walg, en die ik aankaart, hoe zeer het je niet past. En nu mag je je nog zo veel wentelen in je plots aangemeten slachtofferrolletje, het zal niet helpen, de ware aard heb je al lang zelf bloot gelegd. Het is die van schijnheiligheid. Van de 2 maten en de 2 gewichten. Dezelfde schijnheiligheid waarmee je je 2de set vragen stelt. De bedoeling van jouw draad over die kwiet van het FN is anders duidelijk genoeg. Je gebruikt/misbruikt de veroordeling van Feret om op typische (s)linkse wijze het klassieke demoniseringsplaatje te lanceren naar de bevolkingsgroep die volgens jou wel mag gedemoniseerd, gestigmatiseerd en uitgescholden worden. Alleen al door de vraagstelling in de titel, geef je de voorzet voor het spuien van staaltjes van politiek correcte haatproza. * Wat die invloed betreft, verwijs ik naar de commentaar van Tarek Fraihi in De Morgen. Hij is niet te beroerd om de dingen bij naam te noemen. Hij is ook niet te beroerd om te zeggen dat het niet de boodschappers zijn die de Marokkaanse gemeenschap stigmatiseren, maar de daders zelf. |
|
![]() |
![]() |
#162 |
Partijlid
|
![]() Zeer juist. Zou de dader een autochtoon geweest zijn en het slachtoffer een allochtoon, dan zou het land te klein zijn.
|
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over het volgende, op http://www.verstrepen.be geposte 'proza' heeft ons Knorretje anders nog niet veel negatiefs weten te vertellen, hoor.
-> draad van donderdag, 13 april 2006 'Vermoord voor MP3 speler' <<< Jipee-jee tweemaal winst voor het VB. 2 noordafrikaanse slechterikken erbij om ons gelijk mee te bewijzen en één walekoppenjong minder om voor te betalen. Wat kan het leven toch mooi zijn als je Vlaams belanger bent. Geplaatst door: Johan | vrijdag, 14 april 2006 om 01:59 PM >>> Is dit dan wel 'gevoelig tgo de familie' ? Knorretje ?? |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De allochtonenpamperaars ook niet. Zelf de Marokkaanse gemeenschap niet ! Waar gaat de wereld naartoe? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woeha ! Ik zou meer van dat soort taal moeten gaan spreken als dat de trolletjes doet slapen.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Met dat slapend smileytje vat hij gewoon de manier samen waarop hij (en links in het algemeen) aankijkt tegen allochtone criminaliteit : ze dommelen liever verder in .... |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Racisten zijn ook diegenen die een moord van autochtoon op allochtoon automatisch als racistische moord bestempelen. En die weigeren dat te doen voor een moord van allochtoon op autochtoon. Dat laatste gebeurt nu. Heel het regime van Daneels tot Verhofstadt tot bijna alle media hebben het over de onveschilligheid van de samenleving (zijn we nu te verdraagzaam geworden?). Ze zeggen nu niet dat een racistische moord ontoelaatbaar is. Ze hebben schrik om de waarheid te zeggen. Dat alles maakt de verontwaardiging van de mensen nog groter |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag wil ik even recht zetten dat de commentaar op de site van Verstrepen niet van mijn hand is, ondanks de pogingen van djimi om het tegendeel te laten uitschijnen. Het getuigt van hypocrisie (weeral) om onder het mom van goede bedoelingen (maar in de praktijk door slinks gemaneuvreer) mij een commentaar uit een andere site in de mond te leggen die ik niet geschreven heb. Verder herhaal ik wat ik reeds eerder schreef. In de eerste plaats dat het schijnheilig paterke djimi zelf niet negatief gereageerd heeft, noch zijn ideologische broeders. Dan hoeven ze dat een ander ook niet te verwijten. Verder heb ik er in dit forum niet op gereageerd omdat djimi's ware bedoeling met die commentaar er dubbel en dik op lag en ik geen zin had om op dat zwaktebod in te gaan. Hij ging ervan uit dat het doel de middelen heiligt. Ook de leugenachtige. Pech voor hem als die ranzige mayonnaise niet pakte. Door die commentaar in verschillende draden uit te smeren, vergat hij op de koop toe zijn eigen punt over de gevoeligheid naar de familie toe. |
|
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedenking bij de titel van deze thread :
toch eens iets dat Walen in een andere taal doen... |
![]() |
![]() |
#171 |
Partijlid
|
![]() Moslims hebben een bloedhekel aan progressieve, vrijdenkende, ongelovige Vlamingen, grappig dat links dat absoluut nog niet door heeft!
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een smerige streek, zeg! ![]()
![]() |
#173 |
Staatssecretaris
|
![]() Hebben ze u dat zèlf verteld?
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koran lezen volstaat.
Enkel de woorden 'hekel' en 'Vlamingen' kloppen niet. |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zelf niet gezien hebt waar die quote van djimmy uitgehaald werd en hij begint zo:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om een bloedhekel te hebben aan een bepaalde bevolkingsgroep moet je door en door gefrustreerd zijn. Je kunt zeggen van moslims wat je wil, maar de meesten zijn niet gefrustreerd.
|
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Eur. Commissievoorzitter
|