![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Ey, ik wil bij de Christelijke rechtsen zitten want die zijn het COOLST!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan me nog altijd weinig voorstellen in politieke ideologieen!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() mmm... bij welke groep zou ik behoren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Me dunkt ![]()
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 13 februari 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 |
Parlementslid
|
![]() Bij de rechtse anti-islamieten tiens, oftwel bij de rechtse kristelijke barbaren.
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen groep,ik ben zelf wel sterk genoeg hoor,ik ben groep duveltje382
![]()
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#172 |
Staatssecretaris
|
![]() behoort u dan tot de linkse geitenwollensokkendragers die met de meest vervuilende autokes rondrijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() De multiculturele bus.
1)El turco. 2)Mustafa. 3)Yahya. 4)Erikpoupart. 5)Ciccio. Redawasp. Ke-nan. Edina. Uh-huh. Casca. Nubian. Kallikeles. Linda. Laya. Kay-gell. De zware linkse bende. Raf. Filosoof. The piano. Pelgrim. StevenNr1. Pietje. Jantje. De gematigde christelijke kring. ELFlamencoloco. Dave brocatus. De neutrale linkse knapen. Bairhav. Flippende rund. Ihandclapping. De anti-NWO leden. Exodus. IlluSionS667 Pind'ar. 2004gun. Pinbag. De Liberale plus linkse anti-rechtse leger. Duveltje382. Cor. Baarle. Eno2. Bruut geweld. NederlanseTurk. Ericferemans. Dr.Strangelove. Starkan. GarnaalBeer. De minister van agitatie. Geurin. La Chunga. Percallion. Lombas. Netslet. Ingenious. Djiezes. Solidarnosc. Proletarier. Driewerf. GC. Valvi. Linkse vogel. Ingenious. Praetorian. Pluche. King Hagar. Abou Anis. Limburgse Leeuw. Breda. Travis. Jaani Dushman. TommyMax2. Samsa. En heel de rechtse kliek zou ik graag in de oppositie zetten anders is het parlement een saaie bus ! De christelijke kerk van rechts. Jan van den Berghe. Judokus. Paulus. Ggolsteyn. Jozef Ostijn. De rechtse ridders. Anna list. Fiesler. Puud. Desiderius. Boadicae. Garfield. BigF. Jazeker. Knuppel. Kim. Stropkeuh. Heftruck. Stropkeuh. PAJOT. Deryz. Turkje. Bobke. De patriots. Sinistra. Antoon. Baseballpolitiek. De rechtse Christelijke ridders. MaXiMuS. Volkstormer. Metternich. ELRICH. Max4westland. Maddox. Hellfigger. De rechtse anti-islamisten. Circe. Online. Jurgen79. Illwill. Smiley. Cynicus. Colargo. Tomcpp. Hermanvk. Morghodius. De classering een de groeperingen zijn nog niet helemaal af !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 13 februari 2007 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Gouverneur
|
![]() Maak het lijstje simpel. Zet mensen in radicaal(voor welke zaak ze ook mogen strijden) en gematigd.
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Misschien wat meer structuur om het geheel overzichtelijker te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() En om onze vriend Lincoln te ontlasten;
> elkeen die het niet eens is met zijn plaats in de indeling kan misschien best zichzelf in de juiste groep steken via een eenvoudige copy-paste > Zij die niet genomineerd zijn wegens vergetelheid kunnen zichzelf in de juiste groep invoegen Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 13 februari 2007 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() ik tel voor 2 volgens lincoln.
![]() ik wil wel in StevenNr1 zijn kamp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Ik zou graag de ideologische ideeen willen weten van de patriots!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |