![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat bij de ditmaal kennelijk gevolgde tactiek van veelzeggend zwijgen het effect veel groter en van langere duur is; men weet zich comfortabel onschuldig en de ergernis onder het publiek houdt aan.
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie daar een flauwe plezante die over zijn toeren gaat. Een geschoffeerde die niet op de vuist gaat, die geen Hans van Temsche allures krijgt maar die riposteert door de flikken te bellen: verstandtig. Ik zie overijverige flikken in grote getale optreden tegen een banale tennisspelersruzie. Uit de hele context blijkt niet of dit een officiele wedstrijd was, of dit nu een ruzie was over de punten of over het eten van choco. Er is niemand beboet, niemand aangehouden, niemand veroordeeld. Hoe bewijs je hier nu mee dat racisme strafbaar is indien het geen "aansporen tot" is? En dan uiteindelijk: wie was hier nu eigenlijk de pummel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf aanhanger van het Belang, en ik erger me aan de oneerlijke houding van media en en de andere partijen tegenover het VB, maar ik vind te weinig info die erop zou kunnen wijzen dat dit heel de "Van Bellingen-zaak" een complot is zoals in deze topic wordt gesuggereerd. Vanwaar haalt fok.nl deze info, uit welke krant of magazine komt dat artikeltje? Wat is de bron? Het is té vaag allemaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bron is een artikel van Journaal van Mark Grammens, onafhankelijk publicist. (zo onafhankelijk dat ie zelfs geen reklame duldt) wie politiek Vlaanderen wil kennen kan niet zonder ! een aanrader. zie mijn post 132 in dez reeks : beste journalistieke analyse die Vlaanderen kent bovendien ... al jaaaren ... maar alleen op abonnement, en niet digitaal ... eigenlijk zonde, iemand zou die man eens moeten 'ontsluiten' ... voor een abonnement kan je terecht bij : Mark Grammens Stationstraat 200 1770 Liedekerke 0477/62 92 01 € 89 per jaar (23 afleveringen) zonder reclame te willen maken : ABSOLUUT zijn geld waard ! ![]() oh ja, en over die biezonder, dat is geen vergissing, hij kiest ervoor progressief te schrijven en steunt de acties tegen de recente trein van absurde onlogische spellingswijzigingen onder het mom van vereenvoudiging. wordt door pc verketterd vanwege zijn extreem vlaams-nationalisme, en door vb wegens zijn onafhankelijkheid ... Laatst gewijzigd door Anna List : 10 mei 2007 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() nja,
niettemin denk ik dat het vrij eenvoudig moet zijn na te gaan of het verhaal klopt. Als ik me niet vergis is een huwelijksaankondiging bij de gemeente sowieso openbaar. Een Sint-Niklazenaar die zich geroepen voelt om es te gaan kijken? ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 10 mei 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu moet je weten dat Grammens, zo'n blad is waar iedereen over zwijgt, maar dat elke twee weken op elk partijbureau uitgeplozen wordt 'net zoals t Pallieterke) ... feit dat er daarop geen enkele reactie is gekomen ... is biezonder ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() denk dat Willem daar juist over was ... laat maar sluimeren ... bovendien kan je zonder medewerking van de al dan niet betrokken ambtenaar op de dienst bevolking ook niks bewijzen ... hoe bewijs je op papier dat iets niet plaatsvond ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Willockx, hij heeft ervoor gezorgd het als flagrant racisme te bestempelen, en dan nog wel in het journaal.. spijtig dat u dat al vergeten bent.
![]() |
#170 | ||
|
![]() Citaat:
Of het VB wacht tot vlak voor de verkiezingen om het uit te brengen, maar dit lijkt me toch wat te ver gezocht.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grammens bevestigen ? dat was hun standpunt al ... (bij monde van Verstrepen, toen nog VB) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Jep, maar stel dat ze 't kunnen bewijzen, en als het zo is moet dat mogelijk zijn adhv de akten burgerlijke stand, dan scoren ze gigantisch, en dat in de aanloop naar de verkiezingen. D�*t laat je toch niet liggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Beschaving tonen is soms een sterker argument; ook: "langste adem" zal bewondering oogsten want uitkomen doet het vroeg of laat, met zoveel publiciteit reeds.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 10 mei 2007 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nou lees ik dat Filip Dewinter in het nieuwsblad vandaag zegt dat in de akten de namen van de drie trouwkoppels in potlood waren opgeschreven en dat alles werd uitgegomd!
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Elk gemeenteraadslid, ook die van het VB kunnen gewoon op die dienst binnenstappen en zegge: toon me die lijsten... Denk je dat ze dat niet al LANG zouden aan ALLE klokken hebben gehangen moesten ze weten dat dit GEEN BLOKKER was??? Zij hadden AL LANG de pers gehaald met hun verhaal mocht daar een sos of een liberaal of kaloot op de lijstjes staan... Zij willen het gewoon niet zeggen: omdat het NATUURLIJK een BLOKKER is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 mei 2007 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |