![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Da's een groei van 300 % in enkele dagen tijd.
![]() ![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 29 juni 2007 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() Doen! Dan haal ik mijn gitaar ook boven en kunnen we wat jammen. Het muziekinstrument is het wapen van de metalfan. Misschien kan Heftruck drummen en Duupje basgitaar spelen?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() Dat kan. In de lokale blackmetal-scene heb je zelfs veel flamiganten. Maar vraag is of hij/zij zich dan in de eerste plaats metalfan of Vlaming voelt. Dat kan van individu tot individu verschillen. Alleen daarom al lijkt het mij voorbarig om te zeggen dat de metal-indentiteit ondergeschikt is aan de regionale identiteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet 't nog leren, maar kom, dat zijn zorgen voor later. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zong ooit jah, maar van basgitaar heb ik geen kaas gegeten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Merk ik hier een trendbreuk? Ga je eindelijk actie ondernemen ipv het enkel bij wat vage woorden te houden?
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Weten wat je wil he...
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Fan-tas-tisch!
En ik dacht dat ik een uitzondering was met mijn Heel-Nederlands denken...
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Overigens is kraken legaal in Nederland, dus zo 'autonoom' is het ook weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() Langzaam maar zeker maken we onze eigen autonome gemeenschap, we zullen nog onafhankelijk zijn voor vlaanderen dat is. Eat that, nationalisten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doomy stelt een vraag waar nationalisme geen antwoord op heeft.
Waarom zou een gemeenschap begrensd moeten zijn tot een grondgebied? Waarom zouden de regels waarmee je je akkoord wenst te verklaren, meer moeten afhangen van de staatkundige grenzen van de 19-eeuw dan van wat je zelf wil?
![]() |
#178 |
|
![]() Kraken enzo, vergeet dat. Ik reken mij enigzins tot de metalheads, in de zin dat ik een Motorheadfan ben maar ik heb toch veel luxe nodig. Waar plug ik bevoorbeeld mijn marshallstacks in in zo een kraakpand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zelf bouwen, dedju! ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 30 juni 2007 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het toegelaten is door het ruimtelijk structuurplan.