![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister
|
![]() Een uitstekende beslissing. Nu nog een verbod op immigratie vanuit moslimlanden.
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor, er zijn ook mensen die niet geloven (of een ander geloof hebben) die een probleem hebben met dergelijke idiote regeltjes. Nog niet zo lang geleden was er trouwens ook ophef toen een joodse man die van de rechter zijn keppeltje moest afzetten. Vergeten zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik me niet vergis vond JIJ dat die joodse man gelijk had en vond IK dat de wet moest gevolgd worden - of afgeschaft, maar niet beide. en trouwens: me dunkt dat die joodse man zelfs geen ambtenarenfunctie uitoefende, doch als klager voor de rechter verscheen. Ik neem aan dat jij er geen enkel probleem mee zou hebben indien de rechter er binnenkort met een tulband bijloopt - of beter nog: indien de openbare aanklaagster met een niqaab rondhuppelt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 november 2007 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoeg gezeverd tot ze hun goesting krijgen! Precies allemaal monsieur en madame "non" -types! We hebben al genoeg aan onze Waalse vrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jammer trouwens dat je mijn andere post genegeerd hebt. Laatst gewijzigd door Edina : 27 november 2007 om 17:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat anders dan die dagelijkse arrogantie en koppigheid van de allahtonen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goede zaak dat hoofdoek verbod!!
Hou geloof prive,ik wil niks temaken hbben met geloofs gedoe ![]() Geloven kan uw gezondheid schaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Wat een onzin. Bij alle religies vind je fundamentalisten die geen scheiding van kerk en staat willen. En het is niet zo dat het dragen van een hoofddoek impliceert dat je tegen een scheiding van kerk en staat bent. Dat is enkel wat sommigen ervan maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zijn wij niet allemaal naakt ter wereld gekomen?
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is dan ook heel belangrijk dat net islamitische ambtenaren tijdens hun werktijd afstand nemen van uiterlijke kenmerken van hun religieuze overtuigingen, die inderdaad niet combineren zijn met de democratische rechtsstaat waarin we (menen te) leven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
![]() Waarom beweer je dan dat er maar één religie is die daar een probleem mee zou hebben? De joodse gemeenschap, heeft net zoals de katholieken eigen onderwijs waar ze religieuze symbolen naar hartelust kunnen hangen. Als de moslims vragen om eigen onderwijs, dan schreeuwt iedereen moord en brand. Wie is er nu hypocriet?
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 27 november 2007 om 17:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Dat sprookjesboek,verzet zich tegen alles wat, geen islam en allah gedoe is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Wat jij voor "problemen zorgt" noemt, noem ik gewoon opkomen voor zijn rechten. Verder getuigt je post van een totaal gebrek aan kennis wat betreft de joodse gemeenschap en dan vooral de orthodox joodse gemeenschap. Want wat jij als arrogantie en koppigheid van moslims bestempeld, gebeurt net zo goed in die joodse gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verleiding is allicht heel groot om het te wijten aan kleinzielige bekrompenheid maar dit zou een simplistische verklaring zijn die nu wsl. zeer emotioneel gekleurd is. Laat er ons verder een breed debat over houden en zien hoe de standpunten eventueel naar elkaar kunnen toegroeien. Op dit moment is het hoofddoekendebat nog teveel een zero-sum game. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Dat vraag ik me ook af, beste BitterSweet! Maar de vraag is vooral wie daar problemen van maakt. Dat waren alvast niet de moslima's die anderen verplichten zo'n stuk stof te dragen... Maar wel bepaalde mensen die hen wilden verbieden het te dragen. Om zeer dubieuze redenen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "wet" reageert "streng en onverbiddelijk" tegen zwakke bevolkingsgroepen......
Moslimvrouwen staan zwak in de maatschappij...... Als er echter gemept wordt (door jonge mannetjes)staan gewone politielui en de burger in de straat plots alleen.... ![]() |
![]() |
![]() |