![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook al zo iemand die 1/4 van het Vlaamse kiezerskorps probeert te verslijten voor VB= nazi enz? Wat velen denken die om bepaalde redenen kiezen voor het VB, al was het maar tijdelijk, daar moeten er vooral nog veel meer bijkomen! Of zit jij te wachten op een islampartij? Dat zal pas "goed zijn voor de mensen"... Laatst gewijzigd door andev : 27 november 2007 om 05:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan toch moeilijk je productie 5maal per dag laten stilleggen omdat er iemand zo nodig op zijn tapijtje moet naar Mekka? Verlieslatend en niet fair tegen over de Niet-moslims in het bedrijfsleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij/zij wordt in die uren betaald om een dienst te leveren aan de bevolking, en niet om zijn/haar mening te ventileren. Iets anders is het wanneer het "de burger" betreft: een burger die niet in dienstverband rondloopt mag zijn eigen vrije mening voor mijn part steeds ventileren. Indien er dus een hoofddoek achter het gemeentelijk loket zit is dat aanstootgevend aan de burger. Indien een burger vooraleer zich tot de hoofddoek te (moeten) wenden zich dan geroepen voelt om den satan te verwijderen en zich eerst voorziet van een luidgeschald kruisteken (in de naam van de vader, de zoon, den heiligen geest) gevolgd door een rechtstreekse smeekbede aan den here jezus, en opnieuw gevolgd door een duidelijk en luidgeschald kruisteken + aanroepen van de namen van de heilige drievuldigheid, heeft die daar wèl het recht toe. Zelfs als de hoofddoek zich daarmee op haar woestijnteen zal getrapt voelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 november 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd leuk op SP politici met dubbele (turks/ belgisch) nationaliteit bezig te horen:
Uit De Morgen: "Cordon sanitaire doorbroken" De Gentse schepen van Personeelsbeleid Fatma Pehlivan (sp.a) reageerde emotioneel op de goedkeuring van de motie van Open Vld, waardoor een verbod op hoofddoeken voor stadsambtenaren komt. "Dit is één van de zwartste dagen uit mijn politieke carrière", aldus Pehlivan. "Het is spijtig dat we de coalitiepartner (Open Vld) en CD&V niet zo ver gekregen hebben om uit het discours van het Vlaams Belang te stappen." "Voor mij is hiermee het cordon sanitaire, dat standhield sinds 1991, doorbroken", vervolgde de schepen. "Dit is een slag in het gezicht van de samenleving. Ik denk terug aan november '91, de zogenaamde zwarte zondag. Wel, we zijn terug bij die zwarte zondag." Of dit nu een breuk in de Gentse paarse coalitie betekende, wou Pehlivan echter niet gezegd hebben. "Ik ga niet spreken in naam van mijn partij, maar het is wel zo dat dit pijnlijke sporen nalaat. Dit heeft een wrange nasmaak. Als dit kan gebeuren, dan vraag ik me af: 'what's next?" ----------------- What's next Fatma? Een Armeens genocideke misschien? Daar zoudt gij toch goed in thuis moeten zijn hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij BHV vonden de franstaligen dat hun cordon was doorbroken! Het begint wel grappig te worden, dat cordon trouwens: bij de BHV stemming zat enkel Groen! de originators van dat cordon, er eenzaam alleen achter. En volgens mij zijn de spallochtonen nu ook niet dé grote volkspartij: ook achter hun eigen ingesteld cordon dan maar?
Les aroseurs arosés (!) met één R?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 november 2007 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wait and see !! ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En wees gerust, eens genoeg mensen de meerderheid hebben dan is het van dat. Eens benieuw hoe lang je hier dan nog wilt wonen.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Wat ik alvast wel positief vind, is dat iedereen het systematisch over het hoofddoekenverbod heeft, want daar gaat het natuurlijk ook om. Voor de vorm spreekt men van "verbod op uiterlijke vormen van religieuze of politieke aard", maar iedereen weet dat er maar één doelgroep geviseerd wordt. Neutraliteit heet dat dan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() In een land waar overigens de meerderheid van de feestdagen nog steeds van religieuze aard zijn, is het nogal belachelijk om plots te vallen over hoofddoeken als zouden die de neutraliteit van de overheid of de scheiding van kerk en staat in het gedrang brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat nog leuker is, ze worden zelfs in India ook gevierd... zelfde origine. Ambetant hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heel consequent lijkt me dat verhaaltje dus niet... Vind je dat nu niet zelf, Edina? Trouwens, de verzuchtingen van mevrouw Pehlivan spreken boekdelen. Dit debat ging helemaal niet over 'hoofddoek ja of neen'; het was het zoveelste puur politieke spelletje tussen het VB en sp.a met het cordon als inzet. D�*�*r ging het in werkelijkheid over!
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bekijk dit lijstje eens: http://pagesperso-orange.fr/jean-rene/fetes.html ambetant, hé? Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2007 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |