![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt mijn post over mijn atoomtheorie nog niet beantwoord*KNIP*.
Laatst gewijzigd door Akira : 25 mei 2011 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer iets inhoudelijks te produceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En weeral snap je het niet... Arme man
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: de fotonen zelf gaan met snelheid C en volgens de relativiteitstheorie gaan wij dan zelf met C. Daar had ik het over: je kunt nog steeds niet lezen en draait alleen maar in je eigen kringetje rond. Citaat:
Niet dat jij er nog meer dimensies bij fantaseert om bij Einstein in een goed blaadje te komen. Citaat:
Citaat:
Ook hier heeft Einstein het dus mis. Citaat:
Want als je zelf snelheid hebt moet je eigen vorm in de eerste plaats in de lengte verkorten. En dan ziet het heelal niet korter, maar juist langer. Citaat:
Wat ik bedoel daar gaat het om: het verschil tussen SCHIJN en WERKELIJKHEID. Je hebt er nog steeds niets van begrepen. Citaat:
Een deeltje zonder massa is onzin. En de quantumfysica kan het natuurlijk ook niet. Ik heb er tenminste nooit iets over gelezen. En jij kan het natuurlijk ook niet uitleggen, dat is een ding dat zeker is. Citaat:
Ik beweer alleen dat de theorie van Einstein tegenstrijdig is vanuit de filosofie. Wel kan ik nieuwe ideeën aandragen, maar dat zal jou ongetwijfeld niet interesseren. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik liever mijn hersenen om na te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot nu toe heb ik nog niets gezien dat me kan overtuigen dat er intelligent leven is op de planeet Harrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De planeet harrie is de ware planeet der toekomst, terwijl deze planeet der domkoppen onder zal gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet maar eens luisteren naar welke woordjes kinderen gebruiken, je zult veel gekende woordjes herkennen. Ware het niet dat ik je al op youtube zag zou ik nooit geloven dat jij ouder bent dan 12.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans zou je mijn vragen eens eerlijk kunnen beantwoorden. Zo niet, dan ben je gewoon een leugenaar die om de pot draait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 |
Parlementslid
|
![]() En dan gaan we maar weer over tot beledigen he harrie. Zoals ik al zei, slechte verliezer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je dat niet kan is dit alweer een loze bewering die je maar uit je nek geslaan hebt om de aandacht weg te nemen van het feit dat je de discutie verloren hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 |
Europees Commissaris
|
![]() Harrie is de enige leugenaar in deze thread. Dat heeft god mij zelf persoonlijk gezegd
![]() |
#1818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negeren = ontkennen van de waarheid = liegen.... ![]() Amen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 mei 2011 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.woorden.org/woord/liegen Nu ga je nog een eigen interpretatie van het woord 'liegen' uitvinden om toch maar te proberen verbergen dat je de discutie verloren hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet om formaliteiten: dat is typisch burgerlijke ambtenarij, die altijd de waarheid over het hoofd ziet, precies zoals een christen je dood slaat met de Bijbel. De waarheid is in de Geest en de diepzinnigheid van mijn filosofie, zowel in mijn atoomtheorie als mijn visie op Einstein. Kortom: je bent een draaikont, een mierenneuker en een leugenaar. Moet ik het nog duidelijker zeggen? Je gaat nooit in op wat ik je zeg. Laatst gewijzigd door harriechristus : 25 mei 2011 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |