![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V en OVLD. Wat is er mis met die partijen volgens jou?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1802 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat jij toch maar eens alles moet gaan teruglezen wat ik hier in links over de Waalse collaboratie heb geplaatst, ook wat ik over de Limburgse Oostfrontstrijders geplaatst heb. De meesten onder hen was gepeupel, zeker vanaf 1942/43'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt u ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1805 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent het die 1 partij wil vereenzelvigen met de Nazi's hé, niet ik.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1807 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Henri1 is goed op dreef.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1809 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1810 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1811 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1812 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het dorp was een herberg en een van de dochters heeft via de Duitse officier bekomen dat er geen brand werd gesticht. Juist die dochter hebben ze na de oorlog verkracht en in haar blootje door het dorp gereden. Wegens collaboratie. Want ze heeft waarschijnlijk iets gehad met die officier zeker. Dat is hetgeen mijn vader erover verteld heeft. Ik was in 1942 geboren en heb het dus zelf niet meegemaakt. Maar andere bronnen hebben dit verhaal achteraf bevestigd. Mooie repressie toch voor iedereen. Is dit geen mooi voorbeeld om te staven wat ik reeds lang beweerd heb. En dat is dat men over collaboratie en repressie best ook ietwat genuanceerder zou denken. Wat ik de repressie vooral verwijt is dat niet alleen de daders gestraft zijn geweest maar vooral ook hun gezin en kinderen achteraf. En dat zijn vooral de onschuldigen die moesten lijden en die honger geleden hebben. En als je dan achteraf op een forum durft voorstellen om het gekrakeel na zeventig jaar te beëindigen dan wordt je automatisch gecatalogeerd als de weerwolf die het Duitse handelen tijdens de oorlog goedkeurt. Bedankt hoor! Is dit alles nog serene praat op een bühne die een forum moet voorstellen? Schijnbaar leef ik dus in een andere wereld met andere betrachtingen. Ware het niet dat ik reeds heb ingezien dat dergelijke wereld er nooit zal komen. Binnen veertig jaar kan het gedaan zijn met het debat. Dan heeft de islam waarschijnlijk in Europa de absolute meerderheid. De mannen gaan dan op café zoals nu een thee drinken; komen nuchter thuis; maar mogen hun vrouw dan wel eens goed afslagen omdat zij de man zijn. Mohammed heeft het zo gezegd en het staat in de koran. Moet kunnen. En wij ondertussen mekaar maar beduvelen. Het ontwaken voor onze kleinkinderen kan bitter zijn. We hebben dat nageslacht gemaakt via vijf minuten plezier maar of wij verantwoordelijkheid willen dragen is een ander verhaal. Laatst zij mij iemand dat ik anders moest leven. Dat ik plezier moest maken en uitgaan. Ik heb geantwoord dat indien ik vijf minuten nadenk over de mogelijke toekomst; en dus mij op de hoogte houd als plicht; dat er dan nog meer dan twaalf uur per dag resten om plezier te maken. Want ik ben op rust gesteld. Dus heb ik tijd zat. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 17 mei 2015 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1813 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou goed kunnen, spijtig genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#1815 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1816 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1817 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken geen landbouwers, ik zou het niet weten.
Nu, zou Vlaanderen onafhankelijk zijn nu als elke Vlaming tijdens de oorlog hoflakei was geweest? Tip: het antwoord is nee, Vlaanderen zou nog steeds, zoals nu, aan de Belgische leiband lopen. Vlaanderen zou autonomer zijn... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1819 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“…maar ik ruik een hoop rotte vis, wanneer ik begrijp dat een handvol geprivilegieerden (bank- en CB-aandeelhouders) al een eeuw Hét Monopoly hebben om containers met (papier) geld uit volslagen niets te creëren, dat vervolgens uit te lenen (aan hun eigen banken, die dat vervolgens aan overheden en particulieren uitlenen) en daar nog eens een vette interest op aanrekenen en zo schatstinkendrijk te worden, terwijl hun maatschappelijk/economische bijdrage in wezen niet meer is, dan de drukdiensten die het copycenter om de hoek aflevert.” D�*t mondiale steelsysteem begrijp ik dan weer wel. Had je daar dan iets op te zeggen ? Trouwens, ontken je de eerder aangehaalde collaboratie van de BIS-bank (en uiteraard ook van de hierbij aangesloten banken) met Nazi-Duitsland ? Ontken je dat die bankiers Nazi-Duitsland hebben voorzien van financieel/industriële mogelijkheden om wapens en infrastructuur te bouwen, waarmee de nazi’s onze bompa’s en bomma’s de dood konden injagen, in een gewelddadige putsch om de wereld te onderwerpen en dat die bankiers dus zelf ook nen dikke poot hadden in de voorbereiding/uitvoering van de holocaust ? Of moet ik, ter herinnering, de dagboeken van Theodor Herzl, lieveling der Zionisten, nog ‘s onder je snufferd duwen ? http://jodenhaat.nl/ Over collaboratie gesproken… Ontken je ook dat diezelfde BIS, waarvan vandaag de dag de topmannen van diezelfde nazi-banken van destijds in Bazel vergaderen en de mondiale geldstromen ‘reguleren’, om via het monopoly op geldcreatie hun wereldagenda door te drukken ? Ontken je dat nu of wat ? Citaat:
Ontkennen zal niet blijven helpen: “The Bank for International Settlements was used to launder money for the Nazis during World War II, but these days the main purpose of the BIS is to guide and direct the centrally-planned global financial system." En in een andere post ga je zelfs niet in op volgend statement: “In de jaren 30 stak het populisme in Amerika weer de kop op toen Goldman Sachs, Lehman Bank en andere profiteerden van de Crash van 1929. zei House Banking Committee Chairman Louis McFadden over de Grote Depressie, “Het was geen ongeluk, maar zorgvuldig beraamd...De internationale bankiers probeerden een wanhopige situatie te veroorzaken zodat ze er als heersers over ons allen uit zouden komen“. Denaaj je dit statement van House Banking Committee Chairman Louis McFadden dan ook ? En de verklaringen over die bankiers van Karen Hudes en B. Freedman ontken je ook ? Ach wat, denaaj gerust verder Pandadinges, zo zien we de psychische toestand waar de hedendaagse collabo’s zich in bevinden en hoe vunzig en leugenachtig hun ‘correcte’ dogma’s weerklinken. Enne.., o ja, de laatste economische wereldcrisissen en oorlogen in het M-O, Oekraine etc, zijn ook louter ‘toeval’ en hebben dan wsl ook niets te maken met de eeuwenoude strategische belangen van bovenstaand CB-cartel. Allemaal toeval zenne... Over onwetendheid gesproken… |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1820 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“Every two months, the central bankers of the world gather in Basel for another “Global Economy Meeting”. During those meetings, decisions are made which affect every man, woman and child on the planet, and yet none of us have any say in what goes on.” http://www.globalresearch.ca/world-b...-world/5353130 En de politici dansen op het ritme van de moneymakers. Evenwel, waarom zouden ze zich verstoppen, gezien de immuniteit en status waarover ze beschikken, zelfs die van pausen en presidenten overschrijdt: http://www.afvn.nl/2008_4/afpag14_16.htm Dus geen sigaren paffende fatso’s in schemerige achterkamertjes (meer) , maar de ‘tracks’ van die zgn ‘invisible hand’ zijn open en bloot te volgen. Eyes wide shut ! Hier de website van de BIS-tempel mét statuten: http://www.goldensextant.com/BIS.html Snakes in Suites. |
|
![]() |
![]() |