![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1881 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen het christelijke geloof kwam de schepping in verval na de zondeval. Enfin. Doet niks af aan de rationele vaststelling dat er binnen onze natuur inderdaad afwijkingen zijn. Volgens de evolutieleer, zijn slechts die soorten met een positieve afwijking die kunnen overleven. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1886 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1887 |
Minister-President
|
![]() Allé mensen we gaan naar de 100; bijna 100 blz. waar het weer veel staat van homohaat....
Ik heb niets tegen homo's maar.... Als er dat staat weet ik al genoeg. Wel beste mensen, ik ben overgelukkig met mijn vriend met wie ik in augustus volgend jaar in het huwelijksbootje stap; bij ons is dat nog Liefde, ja Liefde met een héél grote L; en niets of niemand kan ons geluk tegenhouden zelfs de grootste homofoben niet, ongelofelijk dat die er in anno 2010 nog altijd rondlopen... vraag me nog altijd af hoe ze zouden reageren als hun bloedeigen kind naar huis komt met een partner van hetzelfde geslacht. Maar ja blijkbaar is liefde en geluk hier bij sommigen héél ver te zoeken; heb het al begrepen, ze hebben net zoals die homofobe partij bij uitstek liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige homo. Ze zijn wrsch te dom om te beseffen dat uitspraken als die van FDW echt walgelijk zijn, ook voor jongeren die tot de ontdekking komen dat ze homo zijn is dat echt verschrikkelijk. Gelukkig heb ik ouders die me nemen zoals ik ben en me altijd het geluk hebben gegegeven omdat ze een gelukkige Bart willen want wat is er nu mooier dan het geluk van je kind???
![]() |
#1888 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1889 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is consequentie, Paulus; iets wat "u zoveel als mogelijk probeert te zijn" ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien straalt het geluk uit uw postings. Nog meer uit uw onderschrift. Echt geloofwaardig ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1891 |
Minister-President
|
![]() Dat onderschrift heb ik al héél lang en heb het nooit veranderd vanwege de mooie spreuk en ja ik zal misschien nog wel deze postings plaatsen ja.... omdat ik gelukkig ben ja, maar ja gelukkige homo's dat mag wrsch niet hé.
![]() |
#1892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=313 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1893 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1896 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Elke mens werd en wordt gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#1897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, daar staat in ieder geval uw mening dat homofielen anders zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 december 2010 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1898 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1899 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1900 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tijdje geleden stelde je zelf in dit eigenste topic trouwens het volgende: Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |