Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moeten de overheden zich borg stellen voor Arco ?
1. De federale overheid moet borg staan. 2 3,92%
2. De gewesten moeten borg staan. 0 0%
3. De federale en gewesten moeten tezamen borg staan. 1 1,96%
4. Laat het ACW desnoods maar stikken. 22 43,14%
5. Laat de particuliere vennoten desnoods maar stikken. 1 1,96%
6. Laat het ACW en de particulieren desnoods maar stikken. 22 43,14%
7. Ik geloof dat de aandeelkoers van Dexia fictief is en we moeten ons geen zorgen maken. 1 1,96%
8. Geen idee, ik vertrouw op .... ( naam kan je hieronder weergeven). 2 3,92%
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2018, 10:30   #1921
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De volgende mop zal zijn : welk excuus gaat Michel nu uit zijn hoge hoed toveren om maar niet te moeten beslissen.
Michel zit met de zwarte piet, als gevolg van, naderhand gebleken, onwettige beslissingen, door de regering Leterme, die een volledige terugbetaling (1,5miljard) met belastinggeld goedkeurden.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2018, 10:32   #1922
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 maart 2018 om 10:35.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2018, 10:40   #1923
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De financiëel-economische berichtgeving is niet meer wat ze ooit geweest was. Er gaat wel degelijk een batig saldo uit de vereffening van Arco naar de coöperanten. Dit is zo statutair bepaald en conform de wetgeving voor dergelijke vennootschappen.

De journalisten van de Tijd dienen gewoon de jaarrekening van Arco te raadplegen om te berekenen hoeveel er van de vereffening naar de coöperanten gaat. Op de algemene vergadering van Arco, die jaarlijks plaatsvindt en plaatsvond ( ook tijdens de vereffening) konden de journalisten lastige vragen stellen over de kosten die Arco maakte in het nadeel van de coöperanten.
Komaan zeg, dit is nu reeds de tweede maal dat je dergelijke onzin uit uw botten slaat. De verslaggeving van de Tijd is nog steeds de meest betrouwbare van alle Vlaamse media.
In een normaal land zouden de Arco-dochters Arcofin, Arcopar enz. failliet verklaard worden op eigen initiatief van de rechtbank, wat perfect kon. Immers, door hun éénzijdige belegging in Dexia-aandelen was de waarde van hun eigen vermogen omzeggens op nul teruggevallen. Dat is voor een rechter een voldoende reden om zelf in te grijpen en het boeltje failliet te verklaren. Maar dan had de rechtbank natuurlijk curatoren moeten aanstellen, dus actoren die extern waren. Maar... ACW & Co wilde absoluut geen pottenkijkers van buiten "de beweging". Dus hebben die aalgladde kornuiten besloten zelf hun troep op te schonen. Stel je voor dat bv. bij het debacle van Lernout & Hauspie de heren Jo Lernout en Paul Hauspie zouden de opdracht gekregen hebben om zelf de liquidatie na faillissementsverklaring aan te pakken.

Yes, that's Belgium...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2018, 11:10   #1924
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Komaan zeg, dit is nu reeds de tweede maal dat je dergelijke onzin uit uw botten slaat. De verslaggeving van de Tijd is nog steeds de meest betrouwbare van alle Vlaamse media.
Dat is geen referentie. De Vlaamse media gaan in concurentie met de achterklap uit de riolen van de sociale media. Dat is trouwens een wereldwijd fenomeen.

Citaat:
In een normaal land zouden de Arco-dochters Arcofin, Arcopar enz. failliet verklaard worden op eigen initiatief van de rechtbank, wat perfect kon.
In welk 'normaal land' zou dat volgens jou gekund hebben ? In Saudi-Arabië lijkt me dat mogelijk. Daar zouden de schuldigen een tijdje in een Ritz hotel worden gemarteld.

Arco is in vereffening en is staat aldus onder toezicht van de rechtbank. Het verschil met een faillissement is klein. Bij een faillissement duidt de rechtbank een curator aan, bij een vereffening draagt de vennootschap een vereffenaar voor.

Ook in andere landen worden er op nog grotere schaal bedrijven geliquideerd in plaats van failliet verklaard. Het grootste voorbeeld van deze eeuw is de liquidatie van General Motors. De vroegere vennootschap General Motors heet thans Motors Liquidation Company. Ondertussen is er een nieuwe vennootschap opgericht die zich opnieuw General Motors heeft genoemd.

Jouw waandenken dat België geen "normaal land" is verteld veel over de invloed die de falende media op jou denken heeft.

Ik kan je aanbevelen zelf eens de jaarrekeningen van Arco te lezen. Onderaan staat er ook een duidelijke afrekening van de geliquideerde activa en passiva.

Citaat:
Immers, door hun éénzijdige belegging in Dexia-aandelen was de waarde van hun eigen vermogen omzeggens op nul teruggevallen. Dat is voor een rechter een voldoende reden om zelf in te grijpen en het boeltje failliet te verklaren.
Voorlopig heeft Groep Arco nog geen negatief eigen vermogen. Als alle vennootschappen met een negatief eigen vermogen door de rechtbank failliet worden verklaard valt onze economie op zijn gat. Bovendien zou de advocaatjes en de cijferberoepen er munt uitslaan met het jobke als door de rechtbank aangestelde curator.

Ik zit hier helemaal Arco niet te verdedigen. Ze hebben veel te lang een creatieve fictieve boekwaarde van hun Dexia participatie aangehouden. Dat geldt ook voor Ethias, Vitrifun en de Gemeentelijke Holding.

Citaat:
Maar dan had de rechtbank natuurlijk curatoren moeten aanstellen, dus actoren die extern waren.
Hoe zit het met de aanklacht van Peter Dedecker ? Zijn aanklacht van schriftvervalsing is voldoende voor de rechtbank van Koophandel om de huidige vereffenaars van Arco niet in hun functie te aanvaarden.

Citaat:
Maar... ACW & Co wilde absoluut geen pottenkijkers van buiten "de beweging". Dus hebben die aalgladde kornuiten besloten zelf hun troep op te schonen. Stel je voor dat bv. bij het debacle van Lernout & Hauspie de heren Jo Lernout en Paul Hauspie zouden de opdracht gekregen hebben om zelf de liquidatie na faillissementsverklaring aan te pakken.

Yes, that's Belgium...
De door de rechtbank aangestelde curators bij L&H waren francophone lijkenpikkers die veel poen hebben geschept voor zichzelf uit het faillissement.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 9 maart 2018, 11:16   #1925
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is geen referentie. De Vlaamse media gaan in concurentie met de achterklap uit de riolen van de sociale media. Dat is trouwens een wereldwijd fenomeen.

In welk 'normaal land' zou dat volgens jou gekund hebben ? In Saudi-Arabië lijkt me dat mogelijk. Daar zouden de schuldigen een tijdje in een Ritz hotel worden gemarteld.

Arco is in vereffening en is staat aldus onder toezicht van de rechtbank. Het verschil met een faillissement is klein. Bij een faillissement duidt de rechtbank een curator aan, bij een vereffening draagt de vennootschap een vereffenaar voor.

Ook in andere landen worden er op nog grotere schaal bedrijven geliquideerd in plaats van failliet verklaard. Het grootste voorbeeld van deze eeuw is de liquidatie van General Motors. De vroegere vennootschap General Motors heet thans Motors Liquidation Company. Ondertussen is er een nieuwe vennootschap opgericht die zich opnieuw General Motors heeft genoemd.

Jouw waandenken dat België geen "normaal land" is verteld veel over de invloed die de falende media op jou denken heeft.

Ik kan je aanbevelen zelf eens de jaarrekeningen van Arco te lezen. Onderaan staat er ook een duidelijke afrekening van de geliquideerde activa en passiva.

Voorlopig heeft Groep Arco nog geen negatief eigen vermogen. Als alle vennootschappen met een negatief eigen vermogen door de rechtbank failliet worden verklaard valt onze economie op zijn gat. Bovendien zou de advocaatjes en de cijferberoepen er munt uitslaan met het jobke als door de rechtbank aangestelde curator.

Ik zit hier helemaal Arco niet te verdedigen. Ze hebben veel te lang een creatieve fictieve boekwaarde van hun Dexia participatie aangehouden. Dat geldt ook voor Ethias, Vitrifun en de Gemeentelijke Holding.

Hoe zit het met de aanklacht van Peter Dedecker ? Zijn aanklacht van schriftvervalsing is voldoende voor de rechtbank van Koophandel om de huidige vereffenaars van Arco niet in hun functie te aanvaarden.

De door de rechtbank aangestelde curators bij L&H waren francophone lijkenpikkers die veel poen hebben geschept voor zichzelf uit het faillissement.
schitterende posting !
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2018, 11:27   #1926
Anna List
Banneling

Standaard

een normaal land ???

wel eentje waar de architect van heel deze Arco fraude net op tijd naar de post van minister van justitie gekatapulteerd werd om in hoogst er in hoogst eigen persoon de pot op het deksel te houden ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2018, 13:04   #1927
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is volstrekt van de pot gerukt. Lees jij De Tijd wel?

Citaat:
Vind jij het nog "normaal" en "aanvaardbaar" dat de liquidatie werd toevertrouwd aan iemand uit het management, met name de CEO Francine Swiggers? En dat in het kader van een debacle met een zwaar maatschappelijk impact?

Citaat:
Over welk "falend medium" heb je het hier nu weer? Is het opnieuw de mening van De Tijd die jou niet bevalt?

Citaat:
Het moge jou een troost wezen dat het lezen van een jaarrekening mij helemaal niet vreemd is, integendeel. Maar de jaarrekening van de Arco-dochters in liquidatie vergoelijkt langs geen kanten de morele verantwoordelijkheid van het "christelijk" middenveld in deze zaak. Een verantwoordelijkheid die de "beweging" zoveel mogelijk poogt te ontlopen.

Citaat:
Je vertelt mij niets nieuw. Ik heb overigens niet geschreven dat Arco een 'negatief' eigen vermogen heeft.

Citaat:
Of een aanklacht zou volstaan hebben om de vereffenaar te wraken weet ik niet. Ik zou het eerder verwachten na een vonnis. Maar soit. Overigens waarom sleur jij daar nu ineens De Decker opnieuw bij?

Citaat:
De door de rechtbank aangestelde curators bij L&H waren francophone lijkenpikkers die veel poen hebben geschept voor zichzelf uit het faillissement
Over de persoon van de curatoren in de zaak L&H kan ik niet oordelen. Mijn enige bedoeling is erop te wijzen dat het aanstellen van CEO Francine Swiggers als liquidator, op zijn zachtst uitgedrukt, een erg betwistbare beslissing was.
Oud 9 maart 2018, 13:34   #1928
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is volstrekt van de pot gerukt. Lees jij De Tijd wel?
Een tijdje terug had ik er een abonnement op. Ik heb dat opgezegd. Ik lees nog regelmatig de gratis artikels online. Daarvoor las ik wekelijks Trends. Ook dat abonnement is opgezegd.

Dat de journalistiek concurrentie aangaat met achterklap uit de riolen van de sociale media is anno 2018 een dagdagelijks feit.

Citaat:
Vind jij het nog "normaal" en "aanvaardbaar" dat de liquidatie werd toevertrouwd aan iemand uit het management, met name de CEO Francine Swiggers? En dat in het kader van een debacle met een zwaar maatschappelijk impact?
Het is niet aan mij om te bepalen wat "normaal" is. Of het "aanvaardbaar" is kan je vragen aan Peter Dedecker. Die heeft er zelfs een boek over geschreven. Iemand die in verdenking wordt gesteld van schriftvervalsing gaat de rechtbank van koophandel nooit aanvaarden als vereffenaar. Ook de boekhouders of accountants gaan nooit zo iemand voordragen.

Wat mij betreft waren er wel degelijk aanwijzingen van schriftvervalsing. Ik voel me echter niet geroepen om daarmee naar de rechtbank te stappen. Ik hebben die roeping overgelaten aan anderen, zoals Peter Dedecker.

Citaat:
Het moge jou een troost wezen dat het lezen van een jaarrekening mij helemaal niet vreemd is, integendeel. Maar de jaarrekening van de Arco-dochters in liquidatie vergoelijkt langs geen kanten de morele verantwoordelijkheid van het "christelijk" middenveld in deze zaak. Een verantwoordelijkheid die de "beweging" zoveel mogelijk poogt te ontlopen.
Die morele verantwoordelijkheid is niet becijfert in de jaarrekeningen. Het "christelijk" middenveld is even vaag als de "moslimgemeenschap" of de "joods gemeenschap".

Het is door de bestuurders persoonlijk aan te klagen voor schriftvervalsing dat er effectief centen kunnen worden afgedwongen. Naar alle waarschijnlijkheid heeft Swiggers en co hiervoor zelfs een aansprakelijkheidsverzekering bij DVV ( Belfius).

Citaat:
Je vertelt mij niets nieuw. Ik heb overigens niet geschreven dat Arco een 'negatief' eigen vermogen heeft.
Wat jij stelt is dat vennootschappen die nog zwaarder door hun eigen vermogen gezakt zijn dan Arco ( door opbouw negatief eigen vermogen) op last van de rechtbank worden failliet verklaard.

Citaat:
Of een aanklacht zou volstaan hebben om de vereffenaar te wraken weet ik niet. Ik zou het eerder verwachten na een vonnis. Maar soit. Overigens waarom sleur jij daar nu ineens De Decker opnieuw bij?
Blijkbaar is de aanklacht van Peter Dedecker nooit door de rechtbank au serieux genomen. Als dat wel zo was dan had Swiggers nooit vereffenaar kunnen blijven. Niet van de rechtbank en ook niet van de accountants of boekhouders van Arco.

Citaat:
Mijn enige bedoeling is erop te wijzen dat het aanstellen van CEO Francine Swiggers als liquidator, op zijn zachtst uitgedrukt, een erg betwistbare beslissing was.
Hier sta je niet alleen.

Geert Lenssens heeft in naam van Arco gedupeerden hierop gewezen tijdens de algemene vergaderingen van Arco. Hij stelde advocaat Christian Van Buggenhout voor als vereffenaar. Christian Van Buggenhout is de gewezen curator van het Sabena faillissement.

Diezelfde Christan van Buggenhout trad later in de procedure op in het belang van Swiggers en Arco.

België is een klein landje....

Oud 9 maart 2018, 13:39   #1929
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
een normaal land ???

wel eentje waar de architect van heel deze Arco fraude net op tijd naar de post van minister van justitie gekatapulteerd werd om in hoogst er in hoogst eigen persoon de pot op het deksel te houden ...
En die dan nog steeds droog op TV leugens komt vertellen die hij zelf gelooft. Zoiets kan enkel maar in België.

Nu ik ken toch vrij wat mensen die destijds zich arco hebben laten aansmeren. En dat zijn toch allemaal mensen die als er geen centen terug komen in een "vorm van depressie" zullen gaan. De mutualiteit gaat mogen afdokken. Ik heb mezelf beloofd dat ik het dan zo lang mogelijk ga rekken om terug te gaan werken. Ik heb het al gezegd : het interesseert mij geen bal wie het betaalt maar ze gaan het terug geven. Tot de laatste eurocent. En mijn stem bij verkiezingen zal een proteststem worden die naar het VB zal gaan. En zo denken er blijkbaar toch ook velen.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2018, 13:42   #1930
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
En die dan nog steeds droog op TV leugens komt vertellen die hij zelf gelooft. Zoiets kan enkel maar in België.

Nu ik ken toch vrij wat mensen die destijds zich arco hebben laten aansmeren. En dat zijn toch allemaal mensen die als er geen centen terug komen in een "vorm van depressie" zullen gaan. De mutualiteit gaat mogen afdokken. Ik heb mezelf beloofd dat ik het dan zo lang mogelijk ga rekken om terug te gaan werken. Ik heb het al gezegd : het interesseert mij geen bal wie het betaalt maar ze gaan het terug geven. Tot de laatste eurocent. En mijn stem bij verkiezingen zal een proteststem worden die naar het VB zal gaan. En zo denken er blijkbaar toch ook velen.
gij en ik samen één strijd!

ik stem nooit nog op een partij die in de regering zit en gelijk welke vergoeding betaald door de belastingbetaler toe laat !! ik stem nog liever VB in dat geval!
Oud 9 maart 2018, 13:46   #1931
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
een normaal land ???

Kan je eens een land noemen waar dergelijke praktijken niet gebeuren ?

België maakt deel van de eurozone waar de voorzitter een Italiaanse Goldman Sachs fraudeur is die de ECB massaal geld laat drukken om de Italiaanse overheidsschuld te drukken.

Oud 9 maart 2018, 13:52   #1932
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht

Juridisch gaan opboksen tegen ACW/beweging.net en de vele dochterorganisaties (sommige met en andere zonder rechtspersoonlijkheid) is een bijna onmogelijke taak. Maar ik vind dat geen reden om dan maar de Staat (dus de belastingbetaler) of Belfius (andermaal de Staat, dus de belastingbetaler) aan te vallen.

Er is volgens mij slechts één effectief middel om dat "middenveld" tot andere gedachten te bewegen: massaal uittreden uit ACW/beweging.net en de vele dochterorganisaties. Als van de 800 000 gedupeerden nog maar een derde die stap zou zetten loopt het de leiding van de "beweging" dun uit de broek.
Oud 9 maart 2018, 14:19   #1933
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan je eens een land noemen waar dergelijke praktijken niet gebeuren ?

België maakt deel van de eurozone waar de voorzitter een Italiaanse Goldman Sachs fraudeur is die de ECB massaal geld laat drukken om de Italiaanse overheidsschuld te drukken.
dat de EU lijdt aan de BE ziekte is niet echt een nieuwtje hé ???

de ene corruptie maakt de andere niet minder
Oud 9 maart 2018, 17:53   #1934
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juridisch gaan opboksen tegen ACW/beweging.net en de vele dochterorganisaties (sommige met en andere zonder rechtspersoonlijkheid) is een bijna onmogelijke taak. Maar ik vind dat geen reden om dan maar de Staat (dus de belastingbetaler) of Belfius (andermaal de Staat, dus de belastingbetaler) aan te vallen.
Niet overdrijven, zo moeilijk is het niet. Peter Dedecker heeft er zelfs een boek over geschreven en er een uitgever voor gevonden. Dat op zich is een veel moeilijkere taak.

Topfiscalist Axel Haelterman had voor een het ACW vehikel Sociaal Engagement een fiscale constructie opgemaakt die door de BBI naar de prullenbak is verwezen. Feit is dat de ambtenaren van BBI slechter betaalt worden dan Axel Haelterman en co.

Om de ware schuldigen in het Arco debale voor het gerecht te slepen dien je geen expert te zijn. Je moet enkel lef hebben.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 maart 2018 om 18:00.
Oud 9 maart 2018, 17:54   #1935
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat de EU lijdt aan de BE ziekte is niet echt een nieuwtje hé ???

de ene corruptie maakt de andere niet minder
Dus volgens jou criteria zijn er geen normale landen ? Dat is utopisch denken...

Oud 9 maart 2018, 18:14   #1936
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ik stem nooit nog op een partij die in de regering zit en gelijk welke vergoeding betaald door de belastingbetaler toe laat !! ik stem nog liever VB in dat geval!
Ja, trap nog een open deur in ! Heb je nog van dat 'breaking news' dat zelfs een gehandicapte alcoholicus met een IQ van 60 en wat foutjes in de chromosomen kan voorspellen ?
Oud 9 maart 2018, 18:16   #1937
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

één strijd, met een hangmattoerist die levenslang aan den dop wil blijven residentie houden

Grappige Anna List, ik ben fan !
Oud 9 maart 2018, 18:19   #1938
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Er is volgens mij slechts één effectief middel om dat "middenveld" tot andere gedachten te bewegen: massaal uittreden uit ACW/beweging.net en de vele dochterorganisaties. Als van de 800 000 gedupeerden nog maar een derde die stap zou zetten loopt het de leiding van de "beweging" dun uit de broek.
Er is nood aan een apostel om deze Blijde Boodschap uit te dragen. Smijt jezelf ! De kracht van verandering zal je gids zijn !

Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 maart 2018 om 18:19.
Oud 9 maart 2018, 19:53   #1939
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In een normaal land zouden de Arco-dochters Arcofin, Arcopar enz. failliet verklaard worden op eigen initiatief van de rechtbank, wat perfect kon. Immers, door hun éénzijdige belegging in Dexia-aandelen was de waarde van hun eigen vermogen omzeggens op nul teruggevallen. Dat is voor een rechter een voldoende reden om zelf in te grijpen en het boeltje failliet te verklaren. Maar dan had de rechtbank natuurlijk curatoren moeten aanstellen, dus actoren die extern waren. Maar... ACW & Co wilde absoluut geen pottenkijkers van buiten "de beweging". Dus hebben die aalgladde kornuiten besloten zelf hun troep op te schonen. Stel je voor dat bv. bij het debacle van Lernout & Hauspie de heren Jo Lernout en Paul Hauspie zouden de opdracht gekregen hebben om zelf de liquidatie na faillissementsverklaring aan te pakken.

Yes, that's Belgium...
Inderdaad, zoals ik steeds stel: dat CD&V er alles aan doet om de Dexia/Arco gangsters uit de handen van justitie te houden. Door trucks waar gans de bevolking, hun kinderen en kleinkinderen moet voor opdraaien. Hoe kan Ex Dexia nu Belfius verkoop na verkoop bij en totaal plaatje vergelijk voor winst zorgen.

Er staan voor miljarden schulden geparkeerd bij bad-bank Dexia verdorie.

Die wij de bevolking toegeschoven kregen. Maar de meer opbrengst verkoop Belfius gebruiken om die bad-bank te ondersteunen wil CD&V duidelijk niet!!!

Met als gevolg dat wij, onze kinderen, kleinkinderen met de schuldenberg mesthoop blijven zitten. Ook links reageerd niet, en die zijn toch zo voor de mensen......Schande gewoon, alles om de gangsters die 800.000 mensen bestolen uit de handen van justitie te houden! Maffia met zwijgplicht praktijken!!

Ook en schande is dat de pers en TV nooit verwijst naar die schuldenberg van badbank Dexia!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 maart 2018 om 19:56.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2018, 20:04   #1940
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, trap nog een open deur in ! Heb je nog van dat 'breaking news' dat zelfs een gehandicapte alcoholicus met een IQ van 60 en wat foutjes in de chromosomen kan voorspellen ?
Gene paniek Panda, alleen als Vuye en Wouters niet opkomen he.

Ik was ff solidair met Profi

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 maart 2018 om 20:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be