![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij voor of tegen adoptie door holebi's? | |||
Ik ben voor |
![]() ![]() ![]() |
29 | 78,38% |
Ik ben tegen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Waarom profileert de CD&V zich christelijk maar ondertussen wel het homohuwelijk en holebi adoptie goedkeuren? Zouden zij zich niet beter de Vlaamse humanisten noemen dan als zij toch de katholieke leer aan hun laars lappen? Ik neem aan dat er bij de CD&V ook een conservatieve katholieke vleugel bestaat, deze kan zich dan in de toekomst misschien profileren als de Vlaamse katholieke conservatieven (vergelijkbaar met bv recht&rechtvaardigheid in Polen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1943 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1944 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat hij een deel van de katholieke leer daarover naast zich neerlegt, dat de Bijbel daardoor veranderd. De Bijbel is heel duidelijk over homoseksualiteit en vertelt consequent dat homoseksualiteit een zonde is. Tegelijkertijd zitten wij hier met wat ze een christelijke partij noemen die homoseksualiteit actief promoot. Daar kan ik met mijn gezond verstand niet bij. Laatst gewijzigd door Drukazz : 3 november 2015 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1949 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heeft dan 7-dagen-schepper holebi's op de wereld gezet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 november 2015 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal je later aan het kind zelf moeten vragen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal je later aan het kind zelf moeten vragen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met zulke aan de macht , dan wordt de hele wereld verkracht !! Ben ik ook geen fan van , wil ik niet aan de macht zien !! Ik ben pro-scheiding staat & geloof !!!!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 3 november 2015 om 23:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al dan niet bewust naar eigen dunken !!!! Holebi's die trouwen of een kind adopteren , kan me geen zak schelen !! Zijn ze slecht voor het kind , dan moet het naar een ander pleeggezin of pleegouder !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 november 2015 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of wacht .... toen kwamen de vergetenen ineens tot leven ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 november 2015 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In uw plaats zou ik mij daar zorgen over beginnen te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1960 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In bv. het Midden Oosten is de schade veel groter en helaas ook erger...
![]() |