![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd of de smoeldvodvoorstanders er nog voor te vinden zijn, als ze maandelijk 50 tot 100€ moeten uitgeven om naar de winkel te kunnen. Voor veel mensen gaat dat dus niet meer kunnen, wegens een te klein inkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gouden jaren zijn inderdaad voorbij. Ik heb ze nog gekend..de topless jaren en de vele naturisten stranden ....... Nu zijn dat nog wat naturisten kampen waar de gemiddelde leeftijd rond de 7O schommelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Fred jong, ik denk dat het tijd wordt om corona te betrappen en dood te gaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 juli 2020 om 05:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ook zijn dat het meer opviel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Minister-President
|
![]() https://t.co/ppBOwE4THw?amp=1
Blijkbaar toch niet zo gezond. Deze vrouw was bijna overleden omdat haar mondmasker een kweekbak was voor de legionellabacterie. Tja ze had het niet gewassen op zestig graden ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 18 juli 2020 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal een tegenvraag stellen: "Moet de maatschappij opdraaien voor de gevolgen van het risico dat je vrijwillig nam?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je dit afvragen bij meerdere zaken. Vrijwillige inteelt, vasten en halal vlees bij Moslims zorgen ook voor veel problemen, griep, roken, drinken, snoepen, racen, voetbal, topsport, jagen, fietsen, parachutespringen, speleologen, zwemmen in de zee ... Je begrijpt me wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mierzoete thee en koffie zorgen voor veralgemeende diabetes 2 bij deze bevolkingsgroep.
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want de aboriginals snoepen niet zeker. Al eens eens de liters coka ed. gezien in die hun karretjes. Diabetes + vetzucht zijn dan ook niet vr niets aan een opmars bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk is eerlijk, ook eilandbewoners hebben hetzelfde grote probleem en ook bij aboriginals is het al ernstig genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorbije week, zag ik overal op straat/parkings groenwitte maskers liggen. Groen doek, witte rekkers. Op die 6 dagen, telkens langsheen dezelfde route, werkelijk honderden. Klaarblijkelijk worden ze na gebruik gewoon op straat gesmeten. Ik denk niet dat die ooit veel gaan kosten, maar ik heb al geen benul van prijs nu. Ik heb me zelf enkele gebricoleerd, een groot waar ik heel mijn hoofd kan insteken, en een kleiner van net onder mond tot net boven neus. Dat eerste gaf wel enkele grappige scenario's, zoals kassiersters keken raar en ik mompelde (expres als suggestie van dikke stof) dat ze zich geen zorgen moesten maken dat ik ging betalen. Dan was het lachen natuurlijk. Zo de draak steken met dwingerij, die burgers eigenlijk behandelt als domme en zorgeloze kleuters, maakt tegenwoordig mijn dag goed. Inzake virus, ben ik nu extra voorzichtig. Ik overweeg om bot te weigeren een winkelmand te nemen, met argument hoe minder ik aanraak hoe minder kans op besmetting (doorgeven). Kan iemand daar een tegenwoord op bedenken? Ik alleszins niet. Het is gewoon waar, die verplichte manden / karren zijn als estafettestokken met virus, ze gaan door de handen van de ingangsNAZI of in spe vakantiejobber (die ze dan nog ALLEMAAL heeft vastgehad), je hangt totaal af van hoe goed zij de manden/karren ontsmetten. En dat is, overal, met alcohol. Niet met zeep, niet afspoelen met water, laat staan langdurig. Maar alcohol verdampt bijzonder snel. Hoe kan alcohol, in zo korte tijd, virus doden? Wat denken jullie daarvan? Ik rij sinds enkele dagen nu ook expres op de stukken baan die ze recent markeerden voor voetgangers die er niet zijn haha. Zo kan ik afstand houden en heb naast geen fietsers in de buurt oook geen auto's achter me hangen die worden verboden wegens "fietsstraat" / niet kunnen inhalen wegens te weinig ruimte. En de chauffeurs zijn ook content. Win win. Ik snap niet hoe mensen die besmetting willen ontlopen, die dwang kunnen goedkeuren. Blinde volgzaamheid van 't Gezag zeker? Het gevaarlijkste (bij)geloof: het geloof in Gezag. Wijlen Steve Stunt "het is goed voor de mensen". ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 18 juli 2020 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |