Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 december 2013, 11:35   #161
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Hoe komt het toch dat ik bij al die draden over goud, zilver en nu bitcoins het gevoel krijg dat men mij iets aan het aansmeren is ?
Eigenlijk heeft u hier een terecht punt.
De beste momenten om iets te kopen zijn wanneer velen aanraden het niet te kopen. Die velen zitten dan op dat moment op het puntje van hun stoel om te kopen.
De beste momenten om iets te verkopen zijn wanneer velen aanraden het te kopen. Die velen zitten op dat moment op het puntje van hun stoel om te verkopen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2013, 11:39   #162
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Eigenlijk heeft u hier een terecht punt.
De beste momenten om iets te kopen zijn wanneer velen aanraden het niet te kopen. Die velen zitten dan op dat moment op het puntje van hun stoel om te kopen.
De beste momenten om iets te verkopen zijn wanneer velen aanraden het te kopen. Die velen zitten op dat moment op het puntje van hun stoel om te verkopen.
Een gat in de markt zowaar, we zouden een speciale speculantenstoel moeten uitvinden, die komt met een hond en een stok.

Laatst gewijzigd door tandem : 27 december 2013 om 11:56.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2013, 11:57   #163
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Ben je bekend met peer-to-peer torrents, het protocol voor decentrale filesharing? Ondanks verwoede pogingen van overheden en lobbygroepen om dat systeem aan banden te leggen, bijvoorbeeld door de Pirate Bay te blokkeren, gaat het gewoon vrolijk zijn gang verder. Het is letterlijk onmogelijk filesharing aan banden te leggen tenzij men computers en het internet gewoon opgeeft en naar pretechnologisch maatschappij terugkeert. Bitcoin werkt op dezelfde principes.
Zonder centrale certificering door trust authorities, zijn de distributed hash tables van p2p netwerken te corrupteren middels daarvoor bedoelde nodes, die het netwerk voortdurend ontwrichten en de facto onbruikbaar maken. De Sybil en Eclipse aanvalsmethoden openen de deur om de distributed hash table, de basis voor de nodes om elkaar en de data te vinden, te corrupteren, alzo de routing fout doet gaan, en dus het netwerk, uit elkaar te doen vallen.
U beweert hier dat overheden en lobbygroepen verwoede pogingen doen, maar als u Pirate Bay blokkeren middels dns tabel editen, al een 'verwoede poging' noemt, hoe gaat u een techniek via de zogenaamde 'kwaadaardige nodes' noemen? U zit al op het eind van uw superlatieven maar moest overheid hiervoor werkelijk moeite willen doen, gaan ze dezelfde technieken van hackers gebruiken. Vooralsnog doen ze die moeite nog niet, simpelweg omdat Bitcoins marktaandeel zo futiel is dat het geen bedreiging vormt voor hen. Moest dat veranderen, zullen ze wel die moeite doen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 27 december 2013 om 11:58.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2013, 17:31   #164
bart4
Burger
 
Geregistreerd: 21 december 2013
Berichten: 125
Standaard

@Erw

Ik zit met hetzelfde buikgevoel. De geglobaliseerde maffia is gigantisch machtig en zal alles in het werk stellen om hun gouden kip, het kapitalisme, veilig te stellen. Zelfs indien ze de stekker niet zouden uittrekken, dan nog zullen ze methoden vinden om stokken in de wielen te steken. Meestal is dit het wetgevingswapen.

#Troubadour

Dank voor jouw interessante inzichten.

1) Ik begrijp een beetje hoe het technisch in elkaar zit, maar het is zoals ik al vreesde. De maffia kan het de cryptomunten zeer moeilijk maken. Niet alleen omwille van de gigantische rekenkracht (analogie: NSA's gigantische super computers om private, geëncrypteerde communicatie real-time te ontcijferen) en de geheime overeenkomsten met de aanbieders ervan (analogie: NSA's geheime overeenkomsten met commerciële ontwikkelaars van cryptografische systemen en de bewijzen dat de NSA doelbewust haar macht heeft misbruikt om beveiligingsstandaarden te verzwakken en achterpoorten toe te laten), maar ook door wetten op te leggen die het gebruik ervan verbieden. Indien geen enkele webwinkel een dergelijke 'vrije' munt nog zou mogen gebruiken op straffe van het blokkeren van hun domein, dan zie ik niet hoe zulke munten kunnen overleven. Het kan misschien zelfs volstaan om de geldwissel-sites te blokkeren. Het is daarentegen wel zo dat als dan deze hele 'vrije' economie noodgedwongen ondergronds moet gaan, het hele Internet riskeert in gevaar te komen.

2) Ik kan moeilijk geloven dat B.Lietaer incompetent zou zijn op het vlak van monetaire systemen. Uit jouw antwoord moet ik misschien afleiden dat ook Bernard nog grotendeels tot het kamp van de maffia behoort.
Ik heb reeds begrepen dat de gigantische geldcreatie door de bankmaffia op bevel van de overheidsmaffia's de monopolistische maffiamunten steeds minder waard worden en dus de prijzen steeds hoger drijft. De maffia wil ons altijd het tegendeel laten geloven.

Misschien is het nodig om een nieuwe draad te creëren over het onderwerp dat je nu aansnijdt, nl. dat van het deflatoire karakter van de nieuwe crypto- of alternatieve munten. Ik zie nl. niet goed hoe beide systemen (Lietaer's Yin en Yang) naast elkaar kunnen blijven bestaan. Hier is een groot potentieel conflict, want je kan brood blijven kopen met een gemonopoliseerde munt (anders krijg je een Arabische lente - die toch niets uithaalt, tenzij na de verkiezingen het winnende deel van de bevolking als terroristisch word gebrandmerkt) terwijl je gewoon jouw bezit aan cryptomunten als speculaief instrument blijft beschouwen. Ik zou ook graag willen weten hoeveel jij eventueel weet over andere vrije muntsystemen.

3)4) Helemaal met jou eens. We leven in een potentieel belangrijke transitiefase, want zelfs de meest geïndoctrineerde mensen beginnen in te zien dat het zo niet meer verder kan. Misschien krijgen we terug wat vrijheid, net dankzij deze cryptomunten. Ik blijf hopen, anders zou ik dit niet neerschrijven.

Laatst gewijzigd door bart4 : 27 december 2013 om 17:33.
bart4 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2013, 17:45   #165
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bart4 Bekijk bericht
@Erw

Ik zit met hetzelfde buikgevoel. De geglobaliseerde maffia is gigantisch machtig en zal alles in het werk stellen om hun gouden kip, het kapitalisme, veilig te stellen. Zelfs indien ze de stekker niet zouden uittrekken, dan nog zullen ze methoden vinden om stokken in de wielen te steken. Meestal is dit het wetgevingswapen.
Hun gouden kip is geen kapitalisme. Het is fascisme. Het is 1 van die grote leugens uit de doctrine ervan. Ze hebben het almaar over de vrije markt en de concurrentie en het kapitalisme, maar kijk naar de mate waarmee overheid zich moeit in de productie/consumptie/ruilprocessen, dan is fascisme, economisch fascisme dan, een veel 'juistere' term.
Ze hebben de term 'kapitalisme' gestolen en doorheen de decennia steeds meer gecorrupteerd. Ik zou in de plaats 'vrije markt' kunnen gebruiken, maar ik gun het hen niet, en besloot de term terug te pikken, omdat dit duidelijk maakt dat het bedriegers zijn.

Ze hebben veel geniepiger wapens dan hun wetgevingswapen: hun institutionelen kopen en verkopen buiten de 'zichtbare' markt om, om speculanten voortdurend te kunnen frontrunnen en hen met dezelfde verliezen op te zadelen als dat ze bij een bankrekening waren gebleven.
Zoektermen:
Dark pools
Dark liquidity
Alternative Trading System ATS (US)
Multilateral Trading Facility MTF (EU)
Crossing Networks
Instinet
Liquidnet
Chi-X
POSIT
enz.
Die kopen en verkopen zonder dat de rest van de markt dit weet. Pas later, als de gevolgen van deze handel zich indirect manifesteren in betrokken markten, begint het prijsmechanisme aan te passen, te laat voor diegenen op de publieke markten, die zo altijd achterlopen op de institutionelen, en verkopen aan reeds gedaalde, of kopen aan reeds gestegen, prijzen.

Je moet dan eens kijken naar de namen van de overheidsbedrijven/systeembanken/pensioenfondsen/enz die actief zijn op die 'donkere alternatieve markten', middels wetgeving vrijgesteld van rapportage van hun activiteiten.
Deja vu van de namen bij de crisis.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 13:38   #166
bart4
Burger
 
Geregistreerd: 21 december 2013
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
middels wetgeving vrijgesteld van rapportage van hun activiteiten.
Dit is precies de essentie waar ik naar verwees. Zonder dictatoriale verordeningen en dus overheidsmaffiabescherming kunnen ze dit niet. Mijn eerste post op deze site is een enquête om af te tasten hoe ver de illusie van "Laissez-faire kapitalisme" nog reikt We kunnen gerust daar deze discussie voortzetten, want ze is voor mij nog veel belangrijker dan BTC en andere (nog) vrije munten.

Ik zal daar, van zodra ik een beter beeld heb, uiteenzetten waarom de huidige vormen van kapitalisme zo succesvol zijn geworden en quasi alle andere vormen van samenleving hebben uitgeroeid. Ik denk dat het voor iedereen zo langzamerhand duidelijk moet zijn waarom de Nazistische en de Soviet-communistische varianten van het kapitalisme hebben gefaald. Deze vormen doodden nl. de mensen waarop het kapitalisme moet parasiteren.
__________________
Enquêtes: "Laissez-faire kapitalisme" - Criminaliteit en geweld - Eigenbelang.
Governments will use whatever technology is available to combat their primary enemy – their own population. -- Noam Chomsky
In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act. -- George Orwell
bart4 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2013, 13:55   #167
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
1) Ik begrijp een beetje hoe het technisch in elkaar zit, maar het is zoals ik al vreesde. De maffia kan het de cryptomunten zeer moeilijk maken. Niet alleen omwille van de gigantische rekenkracht (analogie: NSA's gigantische super computers om private, geëncrypteerde communicatie real-time te ontcijferen) en de geheime overeenkomsten met de aanbieders ervan (analogie: NSA's geheime overeenkomsten met commerciële ontwikkelaars van cryptografische systemen en de bewijzen dat de NSA doelbewust haar macht heeft misbruikt om beveiligingsstandaarden te verzwakken en achterpoorten toe te laten), maar ook door wetten op te leggen die het gebruik ervan verbieden. Indien geen enkele webwinkel een dergelijke 'vrije' munt nog zou mogen gebruiken op straffe van het blokkeren van hun domein, dan zie ik niet hoe zulke munten kunnen overleven. Het kan misschien zelfs volstaan om de geldwissel-sites te blokkeren. Het is daarentegen wel zo dat als dan deze hele 'vrije' economie noodgedwongen ondergronds moet gaan, het hele Internet riskeert in gevaar te komen.
Tenzij we dit ook als progressie zien, staat de evolutietheorie zwaar onder druk tegenwoordig.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2013, 05:41   #168
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bart4 Bekijk bericht
Dit is precies de essentie waar ik naar verwees. Zonder dictatoriale verordeningen en dus overheidsmaffiabescherming kunnen ze dit niet.
En die zullen ze blijven hebben zolang overheid bestaat. Dat is het gevolg van het privilege van anderen te kunnen dwingen te betalen voor eender wat aan een opgelegde prijs.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bart4 Bekijk bericht
Mijn eerste post op deze site is een enquête om af te tasten hoe ver de illusie van "Laissez-faire kapitalisme" nog reikt We kunnen gerust daar deze discussie voortzetten, want ze is voor mij nog veel belangrijker dan BTC en andere (nog) vrije munten.

Ik zal daar, van zodra ik een beter beeld heb, uiteenzetten waarom de huidige vormen van kapitalisme zo succesvol zijn geworden en quasi alle andere vormen van samenleving hebben uitgeroeid. Ik denk dat het voor iedereen zo langzamerhand duidelijk moet zijn waarom de Nazistische en de Soviet-communistische varianten van het kapitalisme hebben gefaald. Deze vormen doodden nl. de mensen waarop het kapitalisme moet parasiteren.
"Laissez-faire kapitalisme" is het verdwijnen van de Nazistische, Soviet-communistische en hedendaagse varianten van het fascisme. De Nazi's en de Bolsjevisten kwamen wegens hun gewelddadigheid relatief vlug aan hun eind. De hedendaagse zal wat langer hebben geduurd.
Uw beeld is inderdaad nog veel sneeuw. Zelfs invers, wat zwart is noemt u wit en wat wit is noemt u zwart. Kan het zijn dat u een staatszonnebril draagt?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2014, 17:11   #169
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Wisselkoers van 1 Bitcoin bij openen van topic: €350
Wisselkoers van 1 Bitcoin vandaag: €700

Ja, het was een goeie moment om aan te kopen.
Troubadour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2014, 17:22   #170
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Wisselkoers van 1 Bitcoin bij openen van topic: €350
Wisselkoers van 1 Bitcoin vandaag: €700

Ja, het was een goeie moment om aan te kopen.
goed gelukt die Bitcoin
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2014, 05:29   #171
stropke1000
Parlementslid
 
Geregistreerd: 27 maart 2010
Berichten: 1.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
goed gelukt die Bitcoin
Vooral bijhouden, enkele reis naar de hemel
stropke1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2014, 06:56   #172
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke1000 Bekijk bericht
Vooral bijhouden, enkele reis naar de hemel
Dank voor het advies, ik vrees dat het nodig zal zijn nu de wereld helemaal gek geworden is. Men blijkt maar niet te willen snappen waar die bitcoin (ea) om gaat, misschien kort even toelichten.

Doel

De bitcoin (complementaire munten in het algemeen) heeft tot doel een mentaliteitswijziging te faciliteren en ons terug te laten herinneren aan de rol van geld binnen onze maatschappij. Dit sluit aan bij economische grondbeginselen die we blijkbaar gewoon vergeten zijn en vandaar deze complementaire munten, over meer gaat het uiteindelijk niet, ook niet minder natuurlijk.

Wat gebeurt er?

In plaats van de geambieerde mentaliteitswijziging is het hek nu helemaal van de dam, men gaat nu met de oude munt speculeren op de complementaire (nieuwe) munt die nu net de oude zou moeten vervangen. Anders gezegd, het op zich goedbedoelde alternatief wordt quasi letterlijk gekaapt door het virus waartoe het een medicijn wou zijn. Als excuus stelt men dat men af wil van overheidsparticipatie, dit is complete dwazernij aangezien men in de eerste plaats nog niet eens begrijpt waar het nu echt om gaat. In hetzelfde bedje ziek, zo de uitspraak luidt.

Zoals je een beetje aangeeft, hemeltergend!!!!

Laatst gewijzigd door tandem : 6 januari 2014 om 07:00.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2014, 07:57   #173
killimandjaro
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 618
Standaard

Bitcoin terug naar 1100$.

https://www.mtgox.com/
killimandjaro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2014, 08:02   #174
stropke1000
Parlementslid
 
Geregistreerd: 27 maart 2010
Berichten: 1.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Dank voor het advies, ik vrees dat het nodig zal zijn nu de wereld helemaal gek geworden is. Men blijkt maar niet te willen snappen waar die bitcoin (ea) om gaat, misschien kort even toelichten.

Doel

De bitcoin (complementaire munten in het algemeen) heeft tot doel een mentaliteitswijziging te faciliteren en ons terug te laten herinneren aan de rol van geld binnen onze maatschappij. Dit sluit aan bij economische grondbeginselen die we blijkbaar gewoon vergeten zijn en vandaar deze complementaire munten, over meer gaat het uiteindelijk niet, ook niet minder natuurlijk.

Wat gebeurt er?

In plaats van de geambieerde mentaliteitswijziging is het hek nu helemaal van de dam, men gaat nu met de oude munt speculeren op de complementaire (nieuwe) munt die nu net de oude zou moeten vervangen. Anders gezegd, het op zich goedbedoelde alternatief wordt quasi letterlijk gekaapt door het virus waartoe het een medicijn wou zijn. Als excuus stelt men dat men af wil van overheidsparticipatie, dit is complete dwazernij aangezien men in de eerste plaats nog niet eens begrijpt waar het nu echt om gaat. In hetzelfde bedje ziek, zo de uitspraak luidt.

Zoals je een beetje aangeeft, hemeltergend!!!!
Hoe dwazer het wordt hoe meer ik er mee lach, ik heb niets anders meer, mijn tranen zijn op

Laatst gewijzigd door stropke1000 : 6 januari 2014 om 08:03.
stropke1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2014, 09:23   #175
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke1000 Bekijk bericht
Hoe dwazer het wordt hoe meer ik er mee lach, ik heb niets anders meer, mijn tranen zijn op
Het lachen is van korte duur Stropke, kijk ook eens naar de miljoenen slachtoffers van deze tragische absurditeit. En ze blijven halsstarrig beweren dat ze iets van economie kennen, wees maar voorzichtig of je krijgt een karrevracht van die onnozele statistiekjes op je brood. Uit interesse kan je ze eens bekijken maar je weet nu al waar je zal uitkomen, totaal ontdaan van economische kennis en gebaseerd op drijfzand. Zo eenvoudig is het tegenwoordig, klinkklare nonsens allemaal. Maar goed, what's next? Morgen de 'Stropkes' als nieuwe munt? Na de onderstaande dan?

Novacoin
Primecoin
Feathercoin
Terracoin
Freicoin
Devcoin
Megacoin
DigitalCoin
Fastcoin
WorldCoin
PhenixCoin
BBQcoin
YAcoin
Ixcoin
Franko
CHHcoin
Mincoin
Bitbar
Bytecoin
Junkcoin
Extremecoin
Infinitecoin
Rucoin
Timekoin
Royalcoin

Hoeveel zou de koers van de Timecoin ondertussen staan? Anders gezegd, wanneer gaat onze frank vallen?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2014, 09:25   #176
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killimandjaro Bekijk bericht
Bitcoin terug naar 1100$.

https://www.mtgox.com/
Het verval is ingezet, vanaf morgen een andere munt in solden, aan welk nummer waren we al?
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2014, 08:36   #177
stevensterk
Lokaal Raadslid
 
stevensterk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2012
Berichten: 340
Standaard

Heb zo'n 2 weken geleden 1 million dogecoin gekocht voor 250 dollar, momenteel zijn ze 690 dollar.
stevensterk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2014, 10:19   #178
tandem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk Bekijk bericht
Heb zo'n 2 weken geleden 1 million dogecoin gekocht voor 250 dollar, momenteel zijn ze 690 dollar.
Hoeveel heb je dan gewonnen en waar kan je dat verschil incasseren? Moet je daar taksen of iets anders op betalen?

Laatst gewijzigd door tandem : 19 januari 2014 om 10:20.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2014, 18:19   #179
stevensterk
Lokaal Raadslid
 
stevensterk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2012
Berichten: 340
Standaard

taxen niet nee, virtuele munten zijn zodanig nieuw dat er simpelweg nog geen wetten rond bestaan in Belgie. (ik geloof wel dat je er in de VS voor moet betalen).

Je kunt het verschil incasseren door ze te verkopen op een site zoals cryptsy.

Ben echter nog niet van plan om te verkopen, heb enkel het geld opzij gezet dat ik bereid was te verliezen en hoop op een stijging ala bitcoin. Moest deze Bitcoin volume bereiken(onwaarschijnlijk maar ja een 1/10de ervan zou ik ook al heel mooi vinden) zou het ongeveer 10 cent per dollar waard zijn en ben ik dus 100000 dollar rijker.
stevensterk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2014, 18:26   #180
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk Bekijk bericht
Heb zo'n 2 weken geleden 1 million dogecoin gekocht voor 250 dollar, momenteel zijn ze 690 dollar.
wow
six is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be