Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Stem-intenties p.be JUNI 2023
CD&V 1 2,22%
VLD 7 15,56%
Vooruit 2 4,44%
NVA 12 26,67%
VB 12 26,67%
PVDA 4 8,89%
GROEN 0 0%
andere partij 4 8,89%
Prins Laurent (blanco/ongeldig) 3 6,67%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2023, 15:11   #421
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Hoe werkt dat precies? En wat dan met halfbloedjes?.......
Dat is natuurlijk het drama: er is door al die immigratie een situatie gecreëerd die bijna onoplosbaar is geworden, omdat er een enorme veelheid aan particuliere situaties is ontstaan waarvoor niet één zaligmakende oplossing bestaat. Het is een chaos. De onderliggende principes zijn evenwel duidelijk: 1) geen nieuwe immigratie; 2) verregaande integratie van de reeds aanwezigen die daartoe gemotiveerd zijn; 3) zoveel mogelijk buitenwerken van de reeds aanwezigen die er blijk van geven helemaal niet gemotiveerd te zijn.

Halfbloedjes en volbloedjes die hier al gevestigd zijn kunnen hier blijven op voorwaarde dat ze zich voluit engageren voor onze samenleving. Turkse "Belgen" die hun kinderen allereerst in het Turks opvoeden en luid toeterend met Turkse vlaggen staan te zwaaien als Erdogan weer eens op bedenkelijke wijze Vader des Vaderlands is geworden mogen vertrekken naar het land en de mensen waar ze zich uiteindelijk veel sterker mee identificeren.

Maar ik weet, met principes alleen komen we er niet. De praktische, concrete uitdagingen zijn gigantisch en complex. Alleen is dat geen argument om die principes dan maar los te laten en de chaos verder te laten toenemen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:17   #422
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Dat is natuurlijk het drama: er is door al die immigratie een situatie gecreëerd die bijna onoplosbaar is geworden, omdat er een enorme veelheid aan particuliere situaties is ontstaan waarvoor niet één zaligmakende oplossing bestaat. Het is een chaos. De onderliggende principes zijn evenwel duidelijk: 1) geen nieuwe immigratie; 2) verregaande integratie van de reeds aanwezigen die daartoe gemotiveerd zijn; 3) zoveel mogelijk buitenwerken van de reeds aanwezigen die er blijk van geven helemaal niet gemotiveerd te zijn.

Halfbloedjes en volbloedjes die hier al gevestigd zijn kunnen hier blijven op voorwaarde dat ze zich voluit engageren voor onze samenleving. Turkse "Belgen" die hun kinderen allereerst in het Turks opvoeden en luid toeterend met Turkse vlaggen staan te zwaaien als Erdogan weer eens op bedenkelijke wijze Vader des Vaderlands is geworden mogen vertrekken naar het land en de mensen waar ze zich uiteindelijk veel sterker mee identificeren.

Maar ik weet, met principes alleen komen we er niet. De praktische, concrete uitdagingen zijn gigantisch en complex. Alleen is dat geen argument om die principes dan maar los te laten en de chaos verder te laten toenemen.
Ja dat interbreeding tussen de verschillende rassen, da's het probleem he. Dat had nooit mogen gebeuren he... Toch?..............
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains

Laatst gewijzigd door Voltian : 19 september 2023 om 15:17.
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:18   #423
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
In geval van mijn directeur, zeker. De andere weet ik niet.

Maar je gaat hier toch niet ernstig beweren dat uitkomen voor een VB-affiliatie ervoor zal zorgen dat je als leerkracht niet benoemd kan worden?!

Allé, ge zijt benoemd na 3j, automatisch bijna. Actieve interventie om dat tegen te houden (door wie?!) is onwettelijk. Breng dat voor de rechter en je wint altijd.
Dan ben je al leerkracht natuurlijk, ofschoon nog niet vast benoemd. De vraag is evenwel of je als sollicitant zal aangenomen worden. Best mogelijk dat dat in uitzonderlijke gevallen lukt, maar dat zal toch een minderheid zijn, vrees ik, en probeer als sollicitant maar eens te bewijzen dat het omwille van je partijvoorkeur is dat je afgewezen wordt.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:20   #424
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik begin stilaan te geloven dat jij zoveel tijd steekt in dit forum omdat je geniet van de geshockeerde reacties die je uitlokt.


Dat blijft tussen ons he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:20   #425
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Euh, ja natuurlijk?...
Gij zijt echt heel naief he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:21   #426
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Dan ben je al leerkracht natuurlijk, ofschoon nog niet vast benoemd. De vraag is evenwel of je als sollicitant zal aangenomen worden. Best mogelijk dat dat in uitzonderlijke gevallen lukt, maar dat zal toch een minderheid zijn, vrees ik, en probeer als sollicitant maar eens te bewijzen dat het omwille van je partijvoorkeur is dat je afgewezen wordt.
Allez, ik denk dat er uitzonderlijke gevallen zijn dat het een rol speelt en jij denkt dat er uitzonderlijke gevallen zijn dat het GEEN rol speelt.

We gaan het moeten uitpluizen als we te weten willen komen hoe het echt zit.

Heb ik eigenlijk niet veel zin in, maar misschien moeten we op onderzoek gaan. Of we accepteren dat we niet akkoord zijn en laten het erbij
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:23   #427
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Gij zijt echt heel naief he
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
"Denk jij dat iemand die bijvoorbeeld leerkracht is waarvan openlijk bekend is dat die VB stemt, ooit aan een benoeming zou geraken ?"

Dit zou impliceren dat er geen vast-benoemde leerkrachten zouden bestaan die openlijk hun VB-affiliatie verkondigen.

Mijn directeur in't middelbaar X jaar geleden was er zo eentje. Ik ken er persoonlijk nog 2 anderen. Als we effe gaan googlen, dan zullen we ook wel een vast benoemde leerkracht op een VB-lijst vinden.

Allez, serieus blijven he
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
In geval van mijn directeur, zeker. De andere weet ik niet.

Maar je gaat hier toch niet ernstig beweren dat uitkomen voor een VB-affiliatie ervoor zal zorgen dat je als leerkracht niet benoemd kan worden?!

Allé, ge zijt benoemd na 3j, automatisch bijna. Actieve interventie om dat tegen te houden (door wie?!) is onwettelijk. Breng dat voor de rechter en je wint altijd.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:31   #428
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ja, je impliceert hier nu toch duidelijk dat je minder rechten wenst voor die groep? Of strengere straffen? Het is nogal logisch dat je bestraft, maar je kan toch moeilijk preventief rechten afnemen van een groep omdat die groep oververtegenwoordigd is in bepaalde misdaden? Maar dat is wat je zegt? Of niet?
Dat is toch universeel zo. Mensen die wat teveel gedronken hebben, worden allemaal als wegbandieten beschouwd, hoewel maar een klein aantal daarvan echt ongelukken veroorzaakt. Jongeren krijgen systematisch duurdere wegverzekeringen, omdat er binnen de jongeren wat meer zijn die geregeld eens een auto in de flut rijden. En ga zo maar door.

Maar het gaat zelfs daar niet over. Het gaat erover dat eigen volk gewoon intrinsiek meer waard is dan niet-eigen volk. Nu kunnen we vriendelijk zijn, en niet ONMIDDELLIJK niet-eigen volk als een vijand beschouwen hoewel we dat wel zouden willen, maar dan ENKEL EN ALLEEN MAAR mocht blijken dat zekere groepen 'vreemd volk' hun vreemd-zijn-minderwaarde OVERCOMPENSEREN DOOR extra meerwaarde, bijvoorbeeld VEEL beleefder dan de gemiddelde eigen-volker, VEEL hardere werker dan een eigen-volker en zo voort.

Het ironische is dat de normale afkeer reactie van niet-eigen-volk in den tijd met het waanbeeld van de extra-veel-waard-zijnde vreemdeling werd bevochten, wat nu aanleiding geeft tot de bijzonder ironische namen die destijds als propaganda werden gebruikt, zoals VERRIJKER en zo he

Kortom, de strikt enige manier om een groep vreemdelingen in uw eigen groep te kunnen apprecieren, is als die boven-normale positieve bijdragen geven aan uw groep.

Wat het "individu-versus-veralgemening" discussie punt beseft: kijk, als het kot in lichterlaaie staat gaan we niet meer selectief blussen, maar alles onderspuiten he. Ook de dingen die "niet bijdragen tot de brand en geen water mogen hebben". Tant pis. Men had het maar zo ver niet moeten laten komen, dan hadden die "racistische" veralgemeningen niet nodig geweest. Nu moet er heel dringend een ferme immuunreactie komen, en ja, met de grove borstel kunt ge niet in detailwerk gaan doen he.

Maw, HADDEN wij enkel maar de "echte" verrijkers binnengelaten, ttz, die van vreemde afkomst die een echte meerwaarde betekenen, bijvoorbeeld, allemaal briljante dokters, ingenieurs en zo voort, of tenminste van die briljante studenten die hier alles komen geven, dan hadden al deze "primaire" immuunreflexen nergens voor nodig geweest. Nu men de infectie veel te ver heeft laten komen, moet men antibiotica met BREED SPECTRUM gebruiken he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:33   #429
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ja dat interbreeding tussen de verschillende rassen, da's het probleem he. Dat had nooit mogen gebeuren he... Toch?..............
Het gaat mij niet om 'ras', maar om cultuur en etniciteit. Uiterlijke kenmerken zijn ten hoogste indicatoren van cultureel anders-zijn en/of een andere etnische identificatie, knipperlichtjes zo je wil. Als indicatoren zijn ze verre van perfect, maar ook weer niet geheel willekeurig.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:34   #430
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
"Denk jij dat iemand die bijvoorbeeld leerkracht is waarvan openlijk bekend is dat die VB stemt, ooit aan een benoeming zou geraken ?"

Dit zou impliceren dat er geen vast-benoemde leerkrachten zouden bestaan die openlijk hun VB-affiliatie verkondigen.
Natuurlijk niet. Eens die benoemd zijn kunnen ze uit de kast komen he.

En ik zeg niet dat er hier en daar niet ene door de mazen van het net zal glippen, maar uw kans zal toch wel significant afnemen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:36   #431
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Natuurlijk niet. Eens die benoemd zijn kunnen ze uit de kast komen he.

En ik zeg niet dat er hier en daar niet ene door de mazen van het net zal glippen, maar uw kans zal toch wel significant afnemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Allez, ik denk dat er uitzonderlijke gevallen zijn dat het een rol speelt en jij denkt dat er uitzonderlijke gevallen zijn dat het GEEN rol speelt.

We gaan het moeten uitpluizen als we te weten willen komen hoe het echt zit.

Heb ik eigenlijk niet veel zin in, maar misschien moeten we op onderzoek gaan. Of we accepteren dat we niet akkoord zijn en laten het erbij
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:38   #432
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het gaat mij niet om 'ras', maar om cultuur en etniciteit. Uiterlijke kenmerken zijn ten hoogste indicatoren van cultureel anders-zijn en/of een andere etnische identificatie, knipperlichtjes zo je wil. Als indicatoren zijn ze verre van perfect, maar ook weer niet geheel willekeurig.
Ja dat interbreeding tussen de verschillende etno-culturele groepen, da's het probleem he. Dat had nooit mogen gebeuren he... Toch?..............
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:41   #433
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ja euh, ik heb kritiek op beleidskeuze's die racistisch zijn. Ik zou dat beargumenteren, niet uitschelden. Daar ging de 2e quote over. (lees alles even terug)
Dat doe je niet. Je komt uit op "het is racistisch" en volgens jou VOLSTAAT DAT als "tegenargument". Je gaat niet uitleggen waarom "het is racistisch" PROBLEMATISCH is. Het is voor jou een bewezen probleem als het voldoet aan reductio ad racismus.

Kijk, ik ben zelf geen "principe racist" in de zin dat ik geen INTRINSIEKE problemen heb met mensen op basis van huidskleur - hoewel ik ook kan begrijpen dat er mensen zijn die daar wel problemen mee hebben, met mensen met een andere kleur, en ik respecteer die.

Ik heb het enkel over het gegeven dat huidskleur VAAK EEN GOEIE PROXY is voor "vreemd volk". Vroeger was dat zelfs quasi 1 op 1. Tegenwoordig niet meer, omdat vanwege het gemakkelijker reizen en zo, er mensen VAN HIER ook andere huidskleuren hebben, en met DIE MENSEN heb ik in de verste verte geen problemen.

Waar het om gaat is dat huidskleur vaak gecorreleerd is met "probleemgeval van elders", en er is geen reden om die correlatie niet aan te wenden in de ENORME OPKUIS die nodig is om terug naar een leefbare maatschappij proberen terug te keren. Dat zoiets inderdaad "te breed en te grof" is, is absoluut juist, want een "veralgemening" maar zoals ik al zegde, het is ondertussen te ver gekomen en de opkuis die enorm is, kan niet met een tandenborstel meer gebeuren, maar moet met een hoge druk reiniger. En dan kan je niet gaan muggeziften. Dan is die proxy heel nuttig.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:42   #434
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ja dat interbreeding tussen de verschillende etno-culturele groepen, da's het probleem he. Dat had nooit mogen gebeuren he... Toch?..............
Dat gebeurt meestal ook niet. Multiculturaliteit is een illusie. Het broedsel zal meestal tot EEN van de culturen gaan behoren. Als dat de onze is, is dat OK. Als dat de andere is, dan is de raciale indicator gewoon wat bezoedeld, meer niet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:43   #435
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Heb ik eigenlijk niet veel zin in, maar misschien moeten we op onderzoek gaan. Of we accepteren dat we niet akkoord zijn en laten het erbij
Ik heb het gewoon meegemaakt dat in de school waar mijn vrouw werkzaam is (in Frankrijk) er een "contractuele" leerkracht aanwezig was die op zijn facebook pagina openlijk gezegd had dat hij lid was van het Front National, en er is een staking geweest om die buiten te krijgen. Dat is gelukt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:45   #436
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat gebeurt meestal ook niet. Multiculturaliteit is een illusie. Het broedsel zal meestal tot EEN van de culturen gaan behoren. Als dat de onze is, is dat OK. Als dat de andere is, dan is de raciale indicator gewoon wat bezoedeld, meer niet.
Ja, kijk maar naar de bevolking van Brazilië.

Maar inderdaad, laten we vooral streven naar raszuiverheid. Da's het beste. Toch?
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:47   #437
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat doe je niet. Je komt uit op "het is racistisch" en volgens jou VOLSTAAT DAT als "tegenargument". Je gaat niet uitleggen waarom "het is racistisch" PROBLEMATISCH is. Het is voor jou een bewezen probleem als het voldoet aan reductio ad racismus.

Kijk, ik ben zelf geen "principe racist" in de zin dat ik geen INTRINSIEKE problemen heb met mensen op basis van huidskleur - hoewel ik ook kan begrijpen dat er mensen zijn die daar wel problemen mee hebben, met mensen met een andere kleur, en ik respecteer die.

Ik heb het enkel over het gegeven dat huidskleur VAAK EEN GOEIE PROXY is voor "vreemd volk". Vroeger was dat zelfs quasi 1 op 1. Tegenwoordig niet meer, omdat vanwege het gemakkelijker reizen en zo, er mensen VAN HIER ook andere huidskleuren hebben, en met DIE MENSEN heb ik in de verste verte geen problemen.

Waar het om gaat is dat huidskleur vaak gecorreleerd is met "probleemgeval van elders", en er is geen reden om die correlatie niet aan te wenden in de ENORME OPKUIS die nodig is om terug naar een leefbare maatschappij proberen terug te keren. Dat zoiets inderdaad "te breed en te grof" is, is absoluut juist, want een "veralgemening" maar zoals ik al zegde, het is ondertussen te ver gekomen en de opkuis die enorm is, kan niet met een tandenborstel meer gebeuren, maar moet met een hoge druk reiniger. En dan kan je niet gaan muggeziften. Dan is die proxy heel nuttig.
Mja, ik heb best wel argumenten voor "racisme is dom en slecht". Maar ik heb die hier niet gegeven nee. Ik ga dat ook niet doen. Heeft dat zin misschien?
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:48   #438
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb het gewoon meegemaakt dat in de school waar mijn vrouw werkzaam is (in Frankrijk) er een "contractuele" leerkracht aanwezig was die op zijn facebook pagina openlijk gezegd had dat hij lid was van het Front National, en er is een staking geweest om die buiten te krijgen. Dat is gelukt.
Waarom broeit er in mij nu zo'n vermoeden dat er meer aan de hand is in deze casus?..............
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:51   #439
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Straffe claim. Meer details?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09/06/ugent/



Citaat:
Dat voorbeeld geldt voor elke politieke kleur. Soms is "rood" of "blauw" een troef, of net een handicap. In elk geval, voor eender welke kleur, het zou nooit een troef of handicap moeten zijn.
De handicap als VB'er is een heel pak groter dan als je stelt Open VLD'er of SOS te zijn.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 15:54   #440
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ja dat interbreeding tussen de verschillende etno-culturele groepen, da's het probleem he. Dat had nooit mogen gebeuren he... Toch?..............
Je moet nog een stapje verder in het proces teruggaan. Wat niet had mogen gebeuren is de massa-immigratie. Dat er af en toe eens, in die veranderde sociale omgeving, mensen zijn die buiten hun etnisch-culturele groep gaan robbedoezen, dat hoeft niet eens slecht te zijn. Vaak is dat een teken van integratie.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be